Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Det låter som att backa bandet till där man en gång började och för mig känns det väldigt destruktivt. Men det är kanske för att jag inte har nån bra relation med mina föräldrar.

Ok, då förstår jag. Jag antar vi gjorde ungefär samma sak. Jag antog saker om Micke och hans föräldrar åt ett håll och du åt ett annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är skönt att bo hemma en stund om man kommer överrens med päronen... men sedan vill man bara bort därifrån igen.

Jävligt skönt att bo eget.

Och int såg ja nå kvinns på affärn heller.

...eller så var det bara melonerna jag såg. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ska väl inte va vare sej allroundkrydda eller aromat i sockerkaka?

Bra tänkt där 😆

* * *

Mickeh: om det känns som om det skulle hjälpa med att hänga hos dina päron ett tag så kör på. Jag tror att du skulel må bra av det. Vad har du för relation till dem förresten? (alltså pratar ni om saker och så?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra tänkt där 😆

* * *

Mickeh: om det känns som om det skulle hjälpa med att hänga hos dina päron ett tag så kör på. Jag tror att du skulel må bra av det. Vad har du för relation till dem förresten? (alltså pratar ni om saker och så?)

Det var nog bara butiken som hade slut på allroundkrydda. Den är väl en riktig hit?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ios5 e rätt så bra ändå. Jag upplever den som lite bättre än 4:an tillåmed ... Men påminnelse-funktionen kändes lite ovant. Vore ju smidigare att ha kvar den i kalendern som förr... fast å andra sidan så...vet jag inte.

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Det behöver inte va fel att flytta hem ett tag för att få liet uppbackning, men det skulle vara intressant att höra hur mickeh tänker.

Jag tror att om jag bor hemma ett tag och blir påmind på en daglig basis om att det fortfarande finns människor som älskar mig så har jag kanske lättare för att ta mig på fötter igen. Just nu så sitter jag hemma ensam och plågar mig själv.

Och for the record så har jag en väldigt bra relation till mina föräldrar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mickeh: om det känns som om det skulle hjälpa med att hänga hos dina päron ett tag så kör på. Jag tror att du skulel må bra av det. Vad har du för relation till dem förresten? (alltså pratar ni om saker och så?)

Vi har en bra relation. Problemet är nog mest att jag av naturen har svårt för att öppna mig, så allt pratar jag inte alltid med dom om. Men jag vet att OM jag vill prata så finns dom där. Och dom vet, till en vis del, hur tufft jag har det just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att om jag bor hemma ett tag och blir påmind på en daglig basis om att det fortfarande finns människor som älskar mig så har jag kanske lättare för att ta mig på fötter igen. Just nu så sitter jag hemma ensam och plågar mig själv.

Och for the record så har jag en väldigt bra relation till mina föräldrar.

De e nog ingen dum idé, mickeh! Jag brukade bo hemma förr när jag mådde dåligt. Gotta i sig mat och glo på teve och så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att om jag bor hemma ett tag och blir påmind på en daglig basis om att det fortfarande finns människor som älskar mig så har jag kanske lättare för att ta mig på fötter igen. Just nu så sitter jag hemma ensam och plågar mig själv.

Och for the record så har jag en väldigt bra relation till mina föräldrar.

Bor ni på samma ort?

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Vi har en bra relation. Problemet är nog mest att jag av naturen har svårt för att öppna mig, så allt pratar jag inte alltid med dom om. Men jag vet att OM jag vill prata så finns dom där. Och dom vet, till en vis del, hur tufft jag har det just nu.

Pratar du med dina vänner om sånt här?

Lite kaffe skulle fan sitta fint.

Vad kör du med för sort? 😳

Maten är viktig även om man inte alltid tänker på det..

Jag ska iallafall snart koka fika. 😑

Maten är viktig även om man inte alltid äter den. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Pratar du med dina vänner om sånt här?

Jag gjorde det i början. Har inte gjort det på ett tag nu.

Åtminstone en av dom har tröttnat på mitt gnäll. Här inne så känns det lättare, mest för att ingen tvingar nån att svara eller bry sig.

Vad kör du med för sort? 😳

Gevalia mellanbrygg. Men jag har ingen direkt favorit, i affären tar jag bara vad jag känner för.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle utan att tveka göra mig av med alla TV-kanaler om jag kunde. Tyvärr ingår dom i hyran. Jag kollar inte på någon kanal längre, jag använder TV:n till filmer och TV-spel. Vilket gör att jag inte har det minsta dåligt samvete över att jag inte betalar TV-avgiften.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom bor i Stockholm, precis som jag. Men på olika delar av stan.

Då kan du ju bo hos dom ett tag och sen kanske ta några dagar i veckan hemma osv när du känner dej bättre. Det är inget fel att ta hjälp om det finns dom som vill hjälpa en.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kan du ju bo hos dom ett tag och sen kanske ta några dagar i veckan hemma osv när du känner dej bättre. Det är inget fel att ta hjälp om det finns dom som vill hjälpa en.

Nej, jag tror det också. ☺️

Jag tror att jag nästan måste göra det. Jag börjar bli så fasligt trött på att må dåligt. Det tar på krafterna, psykiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att om jag bor hemma ett tag och blir påmind på en daglig basis om att det fortfarande finns människor som älskar mig så har jag kanske lättare för att ta mig på fötter igen. Just nu så sitter jag hemma ensam och plågar mig själv.

Och for the record så har jag en väldigt bra relation till mina föräldrar.

Vi har en bra relation. Problemet är nog mest att jag av naturen har svårt för att öppna mig, så allt pratar jag inte alltid med dom om. Men jag vet att OM jag vill prata så finns dom där. Och dom vet, till en vis del, hur tufft jag har det just nu.

Låter vettigt, mickeh!

Gjorde det själv när jag skiljde mig och i början kändes det skumt (jag o mina föräldrar hade dittills inte haft någon sådan relation, dvs att prata om saker) men det fixade sig och vi fick en bra kontakt där. Fanns ju vänner som hjälpte till också men jag är väldigt tacksam för att föräldrarna och jag fick en så bra kontakt i och med det.

Då kan du ju bo hos dom ett tag och sen kanske ta några dagar i veckan hemma osv när du känner dej bättre. Det är inget fel att ta hjälp om det finns dom som vill hjälpa en.

Så sant, så sant!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...