slejnard Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 ja, trist 🙁 ni kan inte jobba online? jaå kanske det nån gång.
Zakyath Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 det är inte alltid man har en god synergieffekt när man arbetar med folk... när man väl har det ska man ta vara på det
Guitar Nilsson Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 kan då inte spela sånt öht. så det var gött zak! här en egen låt med jag å elin. fingerspelar: Your browser does not support the HTML5 audio tag Den där är ju ruskigt bra. Jag tror jag typ lessnat helt på modern skittajt producerad rockmusik där man gör ett halvt spår i veclan tills det är 100 trax, sen mixar dem i två år till. Det blir ju helt kuk och fitta-löst. Den här låten berör ju som fan, lika som det gamla svartvita Beatles idiotös. Ju mer pålägg ju ointressantare tycker jag. På Neil Yiungs studioplattor spelar han aldrig gitarr mer än en gång på varje låt. Är det två gitarrer är det nån annan som spelar den andra. Troligen en del i varför jag gillar hans skivor.
slejnard Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 jepp vi har spelat ihop i coverband å som duo i åtta år. tror att om vi börjar lira ihop igen är det bara att ta vid där vi slutade. men hon har nyss skaffat barn så hon har antagligen fullt upp ett tag...
Guitar Nilsson Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 blir systemmyndig i december, så nitton är jag.. Du kanske bli värsta producenten framöver, lurt för det. 😎
slejnard Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 Den där är ju ruskigt bra. Jag tror jag typ lessnat helt på modern skittajt producerad rockmusik där man gör ett halvt spår i veclan tills det är 100 trax, sen mixar dem i två år till. Det blir ju helt kuk och fitta-löst. Den här låten berör ju som fan, lika som det gamla svartvita Beatles idiotös. Ju mer pålägg ju ointressantare tycker jag. På Neil Yiungs studioplattor spelar han aldrig gitarr mer än en gång på varje låt. Är det två gitarrer är det nån annan som spelar den andra. Troligen en del i varför jag gillar hans skivor. thanks! det enda pålägg är körerna. gitarren inspelad med en sm57a. hade tydligen nåt glapp i en mikkabel därav bruset.
slejnard Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 Du kanske bli värsta producenten framöver, lurt för det. 😎 håller med. zak är bra på att kommentera å analysera låtar.
Zakyath Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 Du kanske bli värsta producenten framöver, lurt för det. 😎 det hade varit något! synd att jag inte kan ett skvatt om modern musik
Guitar Nilsson Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 det hade varit något! synd att jag inte kan ett skvatt om modern musik Det finns många som gillar musik som är, vad ska jag säga, mer oldschool oxå. Kan du både spela själv och få till bra ljud är det ju guld. De flesta fattar ju inte ens om en av mickarna på ett trumset med fyra pukor ramlat ner på golvet så den pukan blir tyst vid en rundpall. Men sånt hör du, och en massa annat oxå, fast du bara är 19.
SadamJR Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 😄 är liite skeptisk Det är nog knepigare med gitarr, och riskablare.
Guitar Nilsson Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 Kul med musik är att det ofta är skit samma vilken ålder man har, man komminicerar lika bra även om det skiljer mycket. Jag är 57, mina spelpolare 25 och 26...
Neosus Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 Japp! Musiken har inga gränser! ..jag spelar då bäst med händerna OCH kuken samtidigt. 😊
Guitar Nilsson Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 Mina gamla spelpolare i samma ålder, dem är det slut med. Bara super som dårar på helgerna, spelar inte alls... Tur det finns yngre som gillar att spela.
slejnard Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 musi e bjaaa! 😑 va falls! det försvinner bokstäver när jag skriver. har inte ens druckit.
slejnard Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 ska man skriva ut längstah på papper månntro så man har nåt att läsa på wc. 😕 blir en redig bunt! 😄
Guitar Nilsson Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 Nu ska jag ta ett extra natt-värk-piller o krypa ner hos tanten. Tack för i kväll, det blev lite fina diskussioner i kväll, trevlig, trevligt. Speciellt det där om Jerry Lee var extra givande, 😛 Tradolan - 55
Neosus Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 undrar om Micke nuppar eller om han gör något annat? 😕 http://youtu.be/iBzuY7lF_ss
Neosus Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 Jo de va igår tror jag.. Han har säkert "fastnat".
Recommended Posts