Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

[...] för mycket bas blir man inte glad av, det är också bevisat! tillräckligt stark bas kan inducera illamående, oro, osv. sätt på valfri skräckfilm och koppla in subwoofern i TVn så får du höra att det utnyttjas ganska mycket... [...]

Jäpp! På testvisningen av "aliens" fick folk gå på muggen stup i ett. Inte för att de vart äcklade av filmen utan för att subasen som vart inmixad rumlade om i maggeli-magen på många. FAKTA! 😠

[...] AKG K240 MKII [...] 🥰

Jåh! Många pratar gott om dt 770 pro. Nästan som man blir lite köpsugen.

Ja mä! 😮

* * *

Hej längstah! 😄

Farligt lång dag på stan idag. Helvete vad mycket grejer jag ville köpa. Bl a en skitsnygg vinterjacka 🥰 Men jag väntar med den. kallt är det inte...än 😱😮

Vi käkade på ett skönt ställe på Teatergatan. Beställde in en toast...erhm,...Toast "någonting" i tron om att "det är väl typ en varm smörgås" 😑

Får in en sjukt stor tallrik med en toastjävel som, om möjligt, vart ännu större än tallriken. Plus sallad och grejer. Trodde aldrig att jag skulle orka med men tjejens föräldrar betalade och då kändes det ohyfsat att inte käka upp allt. Trodde att jag skulle go Nilsson och bli akutopererad på plats 😮 Jag mejkade det tho men var inte så sugen på att knalla runt efter det.

Försökte även spontanköpa en Paddan-båt men misslyckades grov 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Skön kille som sagt att han ska köpa mitt fasttrack. Ringde och sa att han är här om en halvtimme. En timme senare ringer han: "du klockan har blivit så himla mycket så jag kommer imorgon istället!" 😆😛

VEM VARE??!! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå studiolurar... På sjukan fick jag låna ett par riktigt sopiga som jag fick sprätta upp ur en kartong. När jag skulle gå hem idag fråga dom om jag ville ha dem, de kastade bort dem om inte jag ville ha dem... Så nu har jag ännu ett par lurarr. Vem vill köpa dem? Bud?

4 kronor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...