Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Bara nu inte nån här blir arg för att det snackas monitorer o herzer.... 😆

Jag funderar på en krksub till mina krk monitorer. Men först ska jag fixa en lokal så jag inte stör grannarna. Har redan en annan granne som gasar på med sin subb... 😱

Postat

Hör man bastonerna blir det så j-a mkt roligare att sitta o mixa. Det är väl bevisat att låga frekvenser på nåt vis gör att man mår bra. Basfattig musik är ju tvärtemot jobbig att lyssna på. Hör man basen bra tycker jag det oxå blir mkt lättare att höra o skruva diskanten...

Postat

Hör man bastonerna blir det så j-a mkt roligare att sitta o mixa. Det är väl bevisat att låga frekvenser på nåt vis gör att man mår bra. Basfattig musik är ju tvärtemot jobbig att lyssna på. Hör man basen bra tycker jag det oxå blir mkt lättare att höra o skruva diskanten...

Precis! Folk tycker att jag är bra på att städa där i mellanregistret men det blir basfattigt och diskantfattigt.

De e ju int så konstigt när man inte hör vad man gör. 😄

Postat

är 56 lågt för monitorer?

Nej. Ganska dåligt.

Bara nu inte nån här blir arg för att det snackas monitorer o herzer.... 😆

Då kommer jag bli arg på dom! 😠

Postat

de hällde nyss upp kaffe på tvn! 😮

trodde du hade vattenskalle. 😑

Det har jag oxå, nästan i alla fall. Det är inte vatten där inne, utan mäsk.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.