Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

😄

Jag är i debatt- och Memphis-land jag 🙂

Vem vare som planka'? VEM; VARE??!! 😠 Det var säkert du, Memphy! 😠 Jävla bangdit. nu betalar du och gör rätt för dig annars kommer onkel Baschae och luggar dig förstår du.

gå mandel, grahn ☺️

Jag begriper ingenting. Men så länge du har roligt så e jag nöjd. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Molly - chockad och förvirrad

Pfft, sätt mig på en spårvagn i Göteborg så ska ni få se på "chockad och förvirrad" 😆

"Men du, hör du verkligen vad de säger? 'Brrrrsffkt-torget' wtf? Walinskis plats? Vems plats? S:t Sigfrid? Heter inte psyket i Växjö samma sak? Har vi alltså åkt spårvagn ändå till Växjö? 😮 Herrejevvlar!

Nu jävlar, nu kommer tockendäringa göteborgare hit och ska sätta sig. Enligt svensk norm får man inte sitta såhär tätt. Blodvite kan uppstå. Titta bara på tuben i Sthlm! Där sitter EN person per ruta. Det är osvenskt att sätta sig såhär...tätt. Usch! Jag är hungrig. Finns det inte typ något schysst hamburgerhak här i stan eller måste man köpa fisk vart man än går? Är fisk som blommor här? Istället för en skön blomsterkvast så överräcker man en bukett kattfisk till värdparet! Varsågod, liksom..."

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

För lite sömn, köra långt, akffe samt lite vin är ingen bra kombo märker jag 😳 Börjar bli övertrött här nu känner jag... 😱 F'lååååt ska aaaaaaaaaaaaaaaaaaaldri' hända igen

Link to comment
Dela på andra sajter

Sweet onkel Jebus! Memhpis, ska jag behöva rita en teckning åt dig så att du hajar 😠😛

Nu: sluta spamma längstah och sova istället

Gå nuts längstah! Återvänder, till allas glädje, snart igen 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Sweet onkel Jebus! Memhpis, ska jag behöva rita en teckning åt dig så att du hajar 😠😛

Ja, snälla gör det. 😆

Godnatt på dig. 😛

Jävla klapp-miffo; vi är ju här nu 😄

Jahaaa. 😮 :o xD

Då kan du förbereda dig på spontanbesök inatt. 😱

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

H

Molly - chockad och förvirrad

Pfft, sätt mig på en spårvagn i Göteborg så ska ni få se på "chockad och förvirrad" 😆

"Men du, hör du verkligen vad de säger? 'Brrrrsffkt-torget' wtf? Walinskis plats? Vems plats? S:t Sigfrid? Heter inte psyket i Växjö samma sak? Har vi alltså åkt spårvagn ändå till Växjö? 😮 Herrejevvlar!

Nu jävlar, nu kommer tockendäringa göteborgare hit och ska sätta sig. Enligt svensk norm får man inte sitta såhär tätt. Blodvite kan uppstå. Titta bara på tuben i Sthlm! Där sitter EN person per ruta. Det är osvenskt att sätta sig såhär...tätt. Usch! Jag är hungrig. Finns det inte typ något schysst hamburgerhak här i stan eller måste man köpa fisk vart man än går? Är fisk som blommor här? Istället för en skön blomsterkvast så överräcker man en bukett kattfisk till värdparet! Varsågod, liksom..."

😆

Inget säger "jag älskar dig" som en rökt makrill.

Link to comment
Dela på andra sajter

CHAE har rage:at loss, ser jag. xD

Inte undra på när han måste besöka Sveriges baksida.

H

😆

Inget säger "jag älskar dig" som en rökt makrill.

😆

Jag halkade på en plastkasse som hade blivit liggande på golvet och vek ihop knähelvetet. Kan knappt gå.

Usch! Ortopeden på måndag eller varför inte dra nu?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä. Jag går aldrig till doktorn om det inte är absolut nödvändigt, och nu kan jag dessutom nästan inte gå så det funkar inte.

Hajar hur du tänker men jag jag menade iofs att bara kanske dra en röntgen för att se hur det ser ut.

Segt tho. Take care!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...