CHAE Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Man kan inget annat än skratta åt basister.... 😄 CHAE håller säkert med. xD Nä nu jävlar! 😠😄🥰 Tja krapparna! Vi är i Götelaborg 😮 Högsbohöjd eller vad fan det heter. Säger alltid fel och säger "Högsbyhöjd" DET vore fan nice om det hette så. Vi har käkat middag och nu ser det fan ut att kunna dra ihop sig till TP och högst eventuellt kanske lite vin. Det här kan sluta hur fan som helst 😑 Jag har kört nästan hela vägen och är iofs astrött men TP bangar man ju aldrig på 😠
slejnard Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Mysa me tjejen på solresa. 🥰 jåh. gött blire! 😄🥰
Neosus Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Nä nu jävlar! 😠😄🥰 Tja krapparna! Vi är i Götelaborg 😮 Högsbohöjd eller vad fan det heter. Säger alltid fel och säger "Högsbyhöjd" DET vore fan nice om det hette så. Vi har käkat middag och nu ser det fan ut att kunna dra ihop sig till TP och högst eventuellt kanske lite vin. Det här kan sluta hur fan som helst 😑 Jag har kört nästan hela vägen och är iofs astrött men TP bangar man ju aldrig på 😠 Men DÄR får ni inte va!! 😠 KOM HEM ÖGONA BÖJ!! 🤪 ...nämen va kul! Vin och TP är aldrig fel! Banne mej! 😠😄
slejnard Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 nu har jag mixat om kiss-låten å lagt på fler grejs. hoppas aROCKER tar rätt version till tävlingen! 😮
CHAE Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Men DÄR får ni inte va!! 😠 KOM HEM ÖGONA BÖJ!! 🤪 ...nämen va kul! Vin och TP är aldrig fel! Banne mej! 😠😄 🥰🙂 * * * @Micke: finns det musikspelare i det nya längstah? 😕 ..exempelvis för att kunna smälla upp något via dropbox och lyssna direkt? 😮
Neosus Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 nu har jag mixat om kiss-låten å lagt på fler grejs. hoppas aROCKER tar rätt version till tävlingen! 😮 va KUL!! ☺️
Neosus Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 🥰🙂 * * * @Micke: finns det musikspelare i det nya längstah? 😕 ..exempelvis för att kunna smälla upp något via dropbox och lyssna direkt? 😮 Det ska finnas nån mojjäng som gör att det går med Soundcloud! Finns säkert för typ dropbox och så oxå. Micke? 😕
CHAE Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Det ska finnas nån mojjäng som gör att det går med Soundcloud! Finns säkert för typ dropbox och så oxå. Micke? 😕 Aight, får kolal upp det. Thäääänx bro. O-right I'm off. Simma lugnt, gossar små *ler*
Micke H Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 🥰🙂 * * * @Micke: finns det musikspelare i det nya längstah? 😕 ..exempelvis för att kunna smälla upp något via dropbox och lyssna direkt? 😮 Nope, men det kan säkert ordnas. 🙂 Dock kanske inte just nu, ska strax gå och möta min dejt. xD
slejnard Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Nope, men det kan säkert ordnas. 🙂 Dock kanske inte just nu, ska strax gå och möta min dejt. xD nog kan du ordna spelaren först! 😠
Linus Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Vi har käkat middag och nu ser det fan ut att kunna dra ihop sig till TP och högst eventuellt kanske lite vin.Ska ni spela Trivial Pursuit? 😱 :ph34r: 😱
Neosus Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Det finns en soundcloud grej att installera i forumet ser jag nu! http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=3247
slejnard Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 håller mig till kaffet dock. inge knark här. 😑
Fidden Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Sådär, kaffebröd inhandlat. Nu kan släkten komma när de vill imorgon.
Naymari Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Hade en jobbig uppgift i skolan idag. Skulle skriva och prodda en hel låt på 5 timmar. Nog aldrig gjort en så dålig låt någonsin. Hade 10 minuter på oss att spela in trummor. Wtf liksom?!? 😠
slejnard Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Men hur lång låt. Är låten 3 minuter så är 10 min trummor länge. 😊 ...ahh 5 timmar! 😛
Fidden Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 va gott! fika på! vilken sort blev det? kanellängd och lite balle.
Recommended Posts