Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Ovanligt att höja i moll-låtar va?

Jag kan inte komma på något bra exempel på den typen av höjning iallafall. Hammerfall höjer ofta sista tonarten på typiskt schlager-vis, men bara ett halvt tonsteg och i varje refräng har jag inte sett någonstans.

Men regler är till för att brytas! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jupp. Så det är lugnt för dig.

Vilken tur dårå... *ler*

Ähum, behöver jag påpeka att jag inte direkt är seriös? Jag tycker *ler* är rätt fult, men allt annat var överdrivet.

Så du tänker inte döda dem? Oj här gick man ju på det liksom.. *ler* xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ORKAR inte förklara hur Donald spelar... Men häftigt är det... såatte...... 😊😑😱

Jag var bara rädd att jag trampade på nån öm tå eller nåt. *ler* Jag tror inte jag vill döda någon, iallafall inte av den orsaken. *ler*

xD

Jag tror att du är gravallvarlig heeela tiden.

Det tror jag..

*ler*

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, rasist-basisten (det var ett skönt ord förresten xD ) har fällt en annan korkad kommentar på Facebook.

Asså utlänningar som kör taxi, fick han körkortet av arbetsförmedlingen eller? Ståt parkerad i en rondell för att prata i telefon. Suck.

NU är det verkligen nära att jag säger något. Men det är ju att skapa problem snarare än lösa något egentligen. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

...men iallafall såatte...så spelar han på versen typ Bbmoll7 typ hela tiden och så bryter han av innan reffen med F#maj och Bmaj och på reffen spelar han typ D# som grund ackord och sedan blir det en himla massa andra ackordsbyten... 😊

Jag gillar låten!

Donalds låt alltså. 😱

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...