slejnard Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Vet inte riktigt vad fagen gör där. Kan någon av er musiker reda ut det? venne. antar att de helt sonika byter bara! 😄 *ler* rätt *slick* låt.
slejnard Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 smilfinkarna har typ samma färg som örat på min avatar.
SadamJR Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 venne. antar att de helt sonika byter bara! 😄 Men från vad till vad?
slejnard Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Men från vad till vad? har inget instrument här hos tjejen så kan inte kolla. neosus e vass på sånt där.
slejnard Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 eller jag har en gura här men det blir för svårt för jag har intagit en sån skön position i soffan så jag orkar inte röra mig. 😱 Fyfan vad nice med akffe. FYFAN! inte illa!
Guitar Nilsson Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 I en av våra låtar som heter A Life Sentence så går hela låten i E-moll, men refrängen går i F-moll. Fungerar förvånansvärt bra att höja tonarten ett halvt tonsteg, vet inte hur vanligt det är? Ovanligt att höja i moll-låtar va?
Neosus Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Inte illa pinkat av en trähäst. har inget instrument här hos tjejen så kan inte kolla. neosus e vass på sånt där. Jag ska se om jag hör nått.. 😑
Micke H Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Ovanligt att höja i moll-låtar va? Jag kan inte komma på något bra exempel på den typen av höjning iallafall. Hammerfall höjer ofta sista tonarten på typiskt schlager-vis, men bara ett halvt tonsteg och i varje refräng har jag inte sett någonstans. Men regler är till för att brytas! ☺️
Pico Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Människor under 30 som skriver *ler* förtjänar att skjutas. I röven. Lugnt för de som är över 30? 😕
Neosus Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 (redigerat) Alla tiders häftigaste key change. Den hade ni aldrig kommit på. http://www.youtube.com/watch?v=0MyWqekqWOw Dom byter hur många gånger som helst... 😱 Jag ska alltså berätta hur dom spelar? Har ni tid? 😆😛😱 Redigerat 28 september 2012 av Neosus
Micke H Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 (redigerat) Lugnt för de som är över 30? 😕 Jupp. Så det är lugnt för dig. Redigerat 28 september 2012 av Micke H
Micke H Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Ähum, behöver jag påpeka att jag inte direkt är seriös? Jag tycker *ler* är rätt fult, men allt annat var överdrivet.
Pico Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Jupp. Så det är lugnt för dig. Vilken tur dårå... *ler* Ähum, behöver jag påpeka att jag inte direkt är seriös? Jag tycker *ler* är rätt fult, men allt annat var överdrivet. Så du tänker inte döda dem? Oj här gick man ju på det liksom.. *ler* xD
Micke H Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Jag var bara rädd att jag trampade på nån öm tå eller nåt. *ler* Jag tror inte jag vill döda någon, iallafall inte av den orsaken. *ler* xD
Neosus Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Jag ORKAR inte förklara hur Donald spelar... Men häftigt är det... såatte...... 😊😑😱 Jag var bara rädd att jag trampade på nån öm tå eller nåt. *ler* Jag tror inte jag vill döda någon, iallafall inte av den orsaken. *ler* xD Jag tror att du är gravallvarlig heeela tiden. Det tror jag.. *ler*
Micke H Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Okej, rasist-basisten (det var ett skönt ord förresten xD ) har fällt en annan korkad kommentar på Facebook. Asså utlänningar som kör taxi, fick han körkortet av arbetsförmedlingen eller? Ståt parkerad i en rondell för att prata i telefon. Suck. NU är det verkligen nära att jag säger något. Men det är ju att skapa problem snarare än lösa något egentligen. xD
Neosus Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 (redigerat) ...men iallafall såatte...så spelar han på versen typ Bbmoll7 typ hela tiden och så bryter han av innan reffen med F#maj och Bmaj och på reffen spelar han typ D# som grund ackord och sedan blir det en himla massa andra ackordsbyten... 😊 Jag gillar låten! Donalds låt alltså. 😱 Redigerat 28 september 2012 av Neosus
Neosus Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 NU är det verkligen nära att jag säger något. Men det är ju att skapa problem snarare än lösa något egentligen. xD Typ "rondellhund"?
Micke H Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Typ "vad fan har taxichaufförens nationalitet med saken att göra"?
Neosus Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Varför skulle du posta DOnald Fagen, Sadam? Den e ju skitbra. 😄
Recommended Posts