Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Kom nyss hem, varit på filmkväll. Såg sen sämsta filmen jag någonsin sett. 😆 Melancholia.

http://www.imdb.com/title/tt1527186/

Obs, spoiler alert:

Alltså, va i helvete tänkte man där. Första timman handlade om ett misslyckat bröllop, där brudgummen började beté sig jättekonstigt.

Andra timman började alla beté sig konstigt och inget hängde ihop och man fattade nada. Det var konstigt filmat och musiken var som hämtad från en 60-tals thriller. Man förstod att en planet var på väg att krocka med jorden. Sen gjorde den det, och så slutade filmen. 😳 xD 😆 ;ppPPpppPppP

Men hade trevligt me polarna iaf. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

jag har banne mej noll naturlig talang för att sjunga, har jag kommit underfund med.

i och med att jag lagt ner så jävla många timmar på sjungandet nu så kan jag dock inte sluta. önskar det fanns något fusksätt att lära sig. pitchen har blivit liite bättre, men det är banne mej långt ifrån dugligt. ett par år till kanske..

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har banne mej noll naturlig talang för att sjunga, har jag kommit underfund med.

i och med att jag lagt ner så jävla många timmar på sjungandet nu så kan jag dock inte sluta. önskar det fanns något fusksätt att lära sig. pitchen har blivit liite bättre, men det är banne mej långt ifrån dugligt. ett par år till kanske..

Jag har övat i snart 50 år, sjunger både fult o surt ändå. Men lite bättre har det blitt sen jag skaffa studion, man hör ju så väl vad man är sämst på. En del grejer får man inse att man aldrig kommer att klara. Min dröm är att kunna sjunga sjunga ballader som Nat King Cole. Jim Reeves, Neil Sedaka mfl Och inte fan inser jag att jag inte kan heller, fortsätter nöta "Danny Boy" i tron att jag ska låta som Elvis en dag....

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...