Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fan vad fränt med ett "eget" längstah! 🥰 Djupt imponerad av MickeH..på RIKTIGT för en gångs skull 😛😆

Annons
Postat

micke lite fort här nu; BBC-kod? Kan exempelvis bilder ha en bbc-kod? 😕

BBQ kod 😳

Postat

Var ser du BBC-kod nånstans?

Signaturer visas längst ned i alla dina inlägg och dina privata meddelanden. BBC-koder och smileys får användas.

ÄR helt plötsligt inte så trött längre.. vill ju customiza min profil istället 🙂

Postat

[b]Fet[/b] [u]understruken[/u] [i]kursiv[/i]

Det här är BBC-kod, tror jag. Om du på detta forum väljer att redigera din text och sen klickar på knappen "Växla redigeringsläge" så ser du BBC-koden, istället för WYSIWYG-editorn.

Så du kan alltså ändra textstorlek och sånt med hjälp av BBC-kod.

Postat

hähä ser ni... nu är jag där på riktigt; komplett med apelsinavatar och allting 😆

[b]Fet[/b] [u]understruken[/u] [i]kursiv[/i]

Det här är BBC-kod, tror jag. Om du på detta forum väljer att redigera din text och sen klickar på knappen "Växla redigeringsläge" så ser du BBC-koden, istället för WYSIWYG-editorn.

Så du kan alltså ändra textstorlek och sånt med hjälp av BBC-kod.

Ahaaa! tack som fan 🥰

Postat

Vackert. xD 🥰

Hehehe, ni har alla rollen newbies, och jag är administrator. 😎

ALLA längstahianer ska vara veteraner 😠

Postat

nice... hur fan.. om jag bara vill skriva ngt utan att citera någon.. går inte det? 😳

Postat

Finns en fin, blå knapp både uppe och nere som heter "Svara". ☺️

erhm..no 😳😱

Postat

Vänta lite.. jag måste kolla upp det här... Jag kunde ju svara på grahn förut.. 😕😳 hm

Postat

Men nu går det inte att svara på inlägg. 😳

Aha! Samam här! Något trix. Jag skyller på reklamen! 😠 :angry: 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.