Naymari Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Varför skulle de lägga ner den delen av forumet som är mest aktiv? 😆
Zakyath Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Varför skulle de lägga ner den delen av forumet som är mest aktiv? 😆 så bra man kan uttrycka det; det är ju här de tjänar pengar.
SadamJR Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Gjorde en rage-quit i skolan idag. 😱😕😑 Vadå?
SadamJR Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Hur mycket kan man ta ut ur en bankomat i ett svep?
Naymari Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Vadå? I skolans studio har de gjort om så att vi spelar in på våra laptops istället för en stationär med HD. (sämst idé någonsin har jag sagt sen dag 1) Så blev jag testperson att se så det funkade som det skulle. Inpluggad och klar så skulle vi starta upp ProTools. Hänger sig/ går inte. försöker igen. Går inte. Såhär fortskred det i 1 timme. (testade allt under tiden) Blev riktigt jävla förbannad. Går in och slänger datorn i bordet i klassrummet. Skrek: "ÅT HELVETE MED DET HÄR!!" Och gick. Hur mycket kan man ta ut ur en bankomat i ett svep? typ 10 tusen?
SadamJR Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Skrek: "ÅT HELVETE MED DET HÄR!!" Och gick. Så då går du inte tillbaka imorrn?
Naymari Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Så då går du inte tillbaka imorrn? Jo. Men jag kommer hädanefter jobba i min egna studio.
Zakyath Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 så får man göra ibland! de räknar de nästan med på skolor.
SadamJR Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Jo. Men jag kommer hädanefter jobba i min egna studio. Menar du hemma?
Naymari Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Menar du hemma? Ja. Alla musikprojekt/inspelningaer kommer ske på egen hand. alt. kommer jag ta med min egna dator.
CHAE Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 I skolans studio har de gjort om så att vi spelar in på våra laptops istället för en stationär med HD. (sämst idé någonsin har jag sagt sen dag 1) Så blev jag testperson att se så det funkade som det skulle. Inpluggad och klar så skulle vi starta upp ProTools. Hänger sig/ går inte. försöker igen. Går inte. Såhär fortskred det i 1 timme. (testade allt under tiden) Blev riktigt jävla förbannad. Går in och slänger datorn i bordet i klassrummet. Skrek: "ÅT HELVETE MED DET HÄR!!" Och gick. typ 10 tusen? Well that's the way to go, Nay. Take 'em down a few pegs 😠 Tyckte att det vart bra gjort 🙂 Överlag så är "the march out" skön". Gjorde det på mitt gamla jobb innan jag flyttade hit. Kändes asnice ☺️ Japp, 10 papp har jag också hört ska vara gränsen för bankomatuttag.
Naymari Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 (redigerat) Well that's the way to go, Nay. Take 'em down a few pegs 😠 Tyckte att det vart bra gjort 🙂 Överlag så är "the march out" skön". Gjorde det på mitt gamla jobb innan jag flyttade hit. Kändes asnice ☺️ Japp, 10 papp har jag också hört ska vara gränsen för bankomatuttag. Det måste vara det sämsta beslut de gjort. de kunde bara köpt in en bätte stationär och saken hade varit biff liksom! 😠 Redigerat 26 september 2012 av Naymari
CHAE Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Det måste vara det sämsta beslut de gjort. de kunde bara köpt in en bätte stationär och saken hade varit biff liksom! 😠 Antagligen handlade det om ekonomi 😏 Dra igång en grej och propsa på desktop-burkar!! Where do I sign? 😠 This can not go on! NU är jag upprörd! NAY; I'M WITH ALL THE WAY! AAAAAAAAAAAAARGH! 😠 :angry: 😠 :angry:
Guitar Nilsson Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 I skolans studio har de gjort om så att vi spelar in på våra laptops istället för en stationär med HD. (sämst idé någonsin har jag sagt sen dag 1) Så blev jag testperson att se så det funkade som det skulle. Inpluggad och klar så skulle vi starta upp ProTools. Hänger sig/ går inte. försöker igen. Går inte. Såhär fortskred det i 1 timme. (testade allt under tiden) Blev riktigt jävla förbannad. Går in och slänger datorn i bordet i klassrummet. Skrek: "ÅT HELVETE MED DET HÄR!!" Och gick. typ 10 tusen? TDatorer = Djävulens Kalsonger!
Naymari Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Antagligen handlade det om ekonomi 😏 Dra igång en grej och propsa på desktop-burkar!! Where do I sign? 😠 This can not go on! NU är jag upprörd! NAY; I'M WITH ALL THE WAY! AAAAAAAAAAAAARGH! 😠 :angry: 😠 :angry: Om det handlar om ekonomi: Varför då slänga bort ett Pro Tools HD system för X antal 10tusingar? Och varför då köpa in ett RME Fireface UFX? 😮 Jo jag var läskigt nära på att ha i sönder någonting. Var så förbannad att jag nästan började gråta. Haha..
CHAE Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 T Datorer = Djävulens Kalsonger! You're wearing them right now 😉 Du har ju en ajjFån så tekniskt sett har du redan gett upp och kommit över till den mörka sidan. Välkommen, Nilsson 🙂 Hur mår du förresten?
CHAE Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Om det handlar om ekonomi: Varför då slänga bort ett Pro Tools HD system för X antal 10tusingar? Och varför då köpa in ett RME Fireface UFX? 😮 Jo jag var läskigt nära på att ha i sönder någonting. Var så förbannad att jag nästan började gråta. Haha.. Umm. Jag venne 😕 Haha, jaa sådär förbannad är ganska skönt att bli ibland. It's good for you 🙂
SadamJR Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Om det handlar om ekonomi: Varför då slänga bort ett Pro Tools HD system för X antal 10tusingar? Och varför då köpa in ett RME Fireface UFX? 😮 Jo jag var läskigt nära på att ha i sönder någonting. Var så förbannad att jag nästan började gråta. Haha.. Vad är det för skola du går på igen?
CHAE Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Vad är det för skola du går på igen? Eslöv High School of Performing Arts 🙂
Naymari Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Vad är det för skola du går på igen? Ljud & Bildskolan. Inriktning musikproduktion Eslöv High School of Performing Arts 🙂 Wtf?! 😳😆
Naymari Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Dagens andra ris går till expiditen på ICA som inte ansåg ett giltligt Am körkort som giltlig legitimation. Jag sa till henne att det är ju fan lika mycket legitimation som ett vanligt B körkort. Samma sak fast med behörighet för andra fordon. Fick ut mina pengar 😑 Vissa folk alltså.... 😲
Recommended Posts