Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Vadå?

I skolans studio har de gjort om så att vi spelar in på våra laptops istället för en stationär med HD. (sämst idé någonsin har jag sagt sen dag 1)

Så blev jag testperson att se så det funkade som det skulle. Inpluggad och klar så skulle vi starta upp ProTools. Hänger sig/ går inte. försöker igen. Går inte. Såhär fortskred det i 1 timme. (testade allt under tiden) Blev riktigt jävla förbannad. Går in och slänger datorn i bordet i klassrummet. Skrek: "ÅT HELVETE MED DET HÄR!!" Och gick.

Hur mycket kan man ta ut ur en bankomat i ett svep?

typ 10 tusen?

Link to comment
Dela på andra sajter

I skolans studio har de gjort om så att vi spelar in på våra laptops istället för en stationär med HD. (sämst idé någonsin har jag sagt sen dag 1)

Så blev jag testperson att se så det funkade som det skulle. Inpluggad och klar så skulle vi starta upp ProTools. Hänger sig/ går inte. försöker igen. Går inte. Såhär fortskred det i 1 timme. (testade allt under tiden) Blev riktigt jävla förbannad. Går in och slänger datorn i bordet i klassrummet. Skrek: "ÅT HELVETE MED DET HÄR!!" Och gick.

typ 10 tusen?

Well that's the way to go, Nay. Take 'em down a few pegs 😠 Tyckte att det vart bra gjort 🙂

Överlag så är "the march out" skön". Gjorde det på mitt gamla jobb innan jag flyttade hit. Kändes asnice ☺️

Japp, 10 papp har jag också hört ska vara gränsen för bankomatuttag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Well that's the way to go, Nay. Take 'em down a few pegs 😠 Tyckte att det vart bra gjort 🙂

Överlag så är "the march out" skön". Gjorde det på mitt gamla jobb innan jag flyttade hit. Kändes asnice ☺️

Japp, 10 papp har jag också hört ska vara gränsen för bankomatuttag.

Det måste vara det sämsta beslut de gjort. de kunde bara köpt in en bätte stationär och saken hade varit biff liksom! 😠

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Det måste vara det sämsta beslut de gjort. de kunde bara köpt in en bätte stationär och saken hade varit biff liksom! 😠

Antagligen handlade det om ekonomi 😏 Dra igång en grej och propsa på desktop-burkar!! Where do I sign? 😠 This can not go on! NU är jag upprörd! NAY; I'M WITH ALL THE WAY! AAAAAAAAAAAAARGH! 😠 :angry: 😠 :angry:

Link to comment
Dela på andra sajter

I skolans studio har de gjort om så att vi spelar in på våra laptops istället för en stationär med HD. (sämst idé någonsin har jag sagt sen dag 1)

Så blev jag testperson att se så det funkade som det skulle. Inpluggad och klar så skulle vi starta upp ProTools. Hänger sig/ går inte. försöker igen. Går inte. Såhär fortskred det i 1 timme. (testade allt under tiden) Blev riktigt jävla förbannad. Går in och slänger datorn i bordet i klassrummet. Skrek: "ÅT HELVETE MED DET HÄR!!" Och gick.

typ 10 tusen?

T

Datorer = Djävulens Kalsonger!

Link to comment
Dela på andra sajter

Antagligen handlade det om ekonomi 😏 Dra igång en grej och propsa på desktop-burkar!! Where do I sign? 😠 This can not go on! NU är jag upprörd! NAY; I'M WITH ALL THE WAY! AAAAAAAAAAAAARGH! 😠 :angry: 😠 :angry:

Om det handlar om ekonomi: Varför då slänga bort ett Pro Tools HD system för X antal 10tusingar?

Och varför då köpa in ett RME Fireface UFX? 😮

Jo jag var läskigt nära på att ha i sönder någonting. Var så förbannad att jag nästan började gråta.

Haha..

Link to comment
Dela på andra sajter

T

Datorer = Djävulens Kalsonger!

You're wearing them right now 😉

Du har ju en ajjFån så tekniskt sett har du redan gett upp och kommit över till den mörka sidan. Välkommen, Nilsson 🙂

Hur mår du förresten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det handlar om ekonomi: Varför då slänga bort ett Pro Tools HD system för X antal 10tusingar?

Och varför då köpa in ett RME Fireface UFX? 😮

Jo jag var läskigt nära på att ha i sönder någonting. Var så förbannad att jag nästan började gråta.

Haha..

Umm. Jag venne 😕

Haha, jaa sådär förbannad är ganska skönt att bli ibland. It's good for you 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det handlar om ekonomi: Varför då slänga bort ett Pro Tools HD system för X antal 10tusingar?

Och varför då köpa in ett RME Fireface UFX? 😮

Jo jag var läskigt nära på att ha i sönder någonting. Var så förbannad att jag nästan började gråta.

Haha..

Vad är det för skola du går på igen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens andra ris går till expiditen på ICA som inte ansåg ett giltligt Am körkort som giltlig legitimation.

Jag sa till henne att det är ju fan lika mycket legitimation som ett vanligt B körkort. Samma sak fast med behörighet för andra fordon. Fick ut mina pengar 😑

Vissa folk alltså.... 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...