Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Jag har möjlighet att slänga upp ett eget forum och har gjort det förr men om det krisar sig ordentligt så kan jag slänga upp ett forum igen. Det blir ju inte riktigt samma sak men iallafall..

Krisar det sig så finns det möjligheter. 😕

🥰

Bra att du har vår rygg om det går loss 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har möjlighet att slänga upp ett eget forum och har gjort det förr men om det krisar sig ordentligt så kan jag slänga upp ett forum igen. Det blir ju inte riktigt samma sak men iallafall..

Krisar det sig så finns det möjligheter. 😕

Det låter bra. När har du gjort det, och hur?

Link to comment
Dela på andra sajter

Får väl se om han hör av sej. Har väldigt svårt att tänka ut ett rimligt pris dock.

Han var ju på tight budget (= jag tolkar det som om han tycker att 1900 eller vad det nu var som vend-killen ville ha var för sitt C6 var på tok för mycket) så börja på ..hm..säg 700 och se om ni kan enas på 500 jämt. Done deal. Eller så begär du 500 rakt av från början.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han var ju på tight budget (= jag tolkar det som om han tycker att 1900 eller vad det nu var som vend-killen ville ha var för sitt C6 var på tok för mycket) så börja på ..hm..säg 700 och se om ni kan enas på 500 jämt. Done deal. Eller så begär du 500 rakt av från början.

Det var summan jag tänkte på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle Längsta tas bort egentligen ? Tror inte jag...

Det har varit tal om det tidigare exempelvis att OT inte tillför någonting, att längstah är överflödig etc etc etc. Och OT är även längstah så... Nåja, nu ska jag inte måla fan på väggen men med en ny tjomme som styr skutan (och dessutom inte betraktar reklamen som en big deal) så kanske någon lyfter frågan igen. I'm just saying... 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä det tror inte jag heller.

Nä det tror inte jag heller men jag vill vara förberedd på om det skulle gå åt helvete 😑

Fick just en skrämmande tanke - tänk om AF skulle ta över skutan. 😳😱

Jag ser inte det hända; han försökte ju med sitt eget forum.; gick inte så bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...