Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har möjlighet att slänga upp ett eget forum och har gjort det förr men om det krisar sig ordentligt så kan jag slänga upp ett forum igen. Det blir ju inte riktigt samma sak men iallafall..

Krisar det sig så finns det möjligheter. 😕

🥰

Bra att du har vår rygg om det går loss 🙂

Annons
Postat

Jag har iallafall fikat kaffe!

Vad har DU gjort? 😠

Det ska du skita i!! 😠

NU ska vi fika akffe 😑

Postat

Jag har möjlighet att slänga upp ett eget forum och har gjort det förr men om det krisar sig ordentligt så kan jag slänga upp ett forum igen. Det blir ju inte riktigt samma sak men iallafall..

Krisar det sig så finns det möjligheter. 😕

Det låter bra. När har du gjort det, och hur?

Postat

Ser ut som om vår gode Sadam are about to make some business. Told you; det finns köpare för allt! 🙂

Postat

Jag gör det om längstah försvinner alltså. Har en massa programvara som jag kan installera på min server.

www.softaculous.com

😑

Skönt att du har vår rygg om/när det går loss 🥰

Postat

Jag gör det om längstah försvinner alltså. Har en massa programvara som jag kan installera på min server.

www.softaculous.com

😑

Jag har flera servrar där jag också säkert kan installera lite forumprogramvara utan problem. 😑

Postat

Vore iofs kul att sätta upp ett forum, har aldrig gjort det tidigare. Kanske ett fritidsprojekt jag kan sitta med hemma.

Tror banne mig jag ska göra det när jag kommer hem. xD

Postat

Ser ut som om vår gode Sadam are about to make some business. Told you; det finns köpare för allt! 🙂

Får väl se om han hör av sej. Har väldigt svårt att tänka ut ett rimligt pris dock.

Postat

Får väl se om han hör av sej. Har väldigt svårt att tänka ut ett rimligt pris dock.

Han var ju på tight budget (= jag tolkar det som om han tycker att 1900 eller vad det nu var som vend-killen ville ha var för sitt C6 var på tok för mycket) så börja på ..hm..säg 700 och se om ni kan enas på 500 jämt. Done deal. Eller så begär du 500 rakt av från början.

Postat

Han var ju på tight budget (= jag tolkar det som om han tycker att 1900 eller vad det nu var som vend-killen ville ha var för sitt C6 var på tok för mycket) så börja på ..hm..säg 700 och se om ni kan enas på 500 jämt. Done deal. Eller så begär du 500 rakt av från början.

Det var summan jag tänkte på.

Postat

Varför skulle Längsta tas bort egentligen ? Tror inte jag...

Det har varit tal om det tidigare exempelvis att OT inte tillför någonting, att längstah är överflödig etc etc etc. Och OT är även längstah så... Nåja, nu ska jag inte måla fan på väggen men med en ny tjomme som styr skutan (och dessutom inte betraktar reklamen som en big deal) så kanske någon lyfter frågan igen. I'm just saying... 😑

Postat

Nä det tror inte jag heller.

Nä det tror inte jag heller men jag vill vara förberedd på om det skulle gå åt helvete 😑

Fick just en skrämmande tanke - tänk om AF skulle ta över skutan. 😳😱

Jag ser inte det hända; han försökte ju med sitt eget forum.; gick inte så bra.

Postat

Nä det tror inte jag heller men jag vill vara förberedd på om det skulle gå åt helvete 😑

Ja precis! Micke eller jag har lösningen..... i handen 😳

..om det skulle skita sig alltså. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.