Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Ja det kan ju bli infektioner o annat efteråt, sånt är man ju orolig för. Nyss tiggde jag åt mig en kopp fil, är så hungrig att jag inte kan sova. Nåt skönt rus får man inte av knarkpumpen, det bort det onda bara. Och det är skitbra det. Förr så fick de jävligt snålt med smärtlindring, de fick ligga med ena hemska plågor. Det var inte bättre förr.

Läser en roman Per Anders Fogelström, om Stockholm på 1820-talet. Han är så jäkla fängslande i sitt berättande.

Slang i näsan har jag oxå. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när Olsberg ser sig runt i världen (IDG 😛 ) tror ni att längstah kommer att finnas kvar? 😕 Som jag fattade det som så har det varit snack om att lägga ner OT (och i förlängningen, även längstah) ett antal gånger. Inte bara har påtryckningar kommit från andra forumiter utan även herr Olsberg själv har varit inne på den linjen ett par gånger

Vad tror ni?

mvh

Orolig mor

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag mest sparar ner är större saker som hänt mig i mitt liv som jag delat med mig av. Typ när jag opererade bort halsmandlarna och liknande. Man har ju varit ibland ruskigt öppen med sitt liv genom åren. xD

Ja exakt. Det är det som är grejjen. Man har en massa historia liggandes kvar här.. (Vilket är lite läskigt egentligen tycker jag).

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har möjlighet att slänga upp ett eget forum och har gjort det förr men om det krisar sig ordentligt så kan jag slänga upp ett forum igen. Det blir ju inte riktigt samma sak men iallafall..

Krisar det sig så finns det möjligheter. 😕

🥰

Ja exakt. Det är det som är grejjen. Man har en massa historia liggandes kvar här.. (Vilket är lite läskigt egentligen tycker jag).

😕

Mjo...det går ju inte heller att redigera sina inlägg i låsta trådar. Jag försökte ju redigera bort nånting förut. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...