SadamJR Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Hoppas verkligen att du blir bra snart. Har alldeles för mycket erfarenhet av sjukhusvistelser själv.
Guitar Nilsson Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Ja det kan ju bli infektioner o annat efteråt, sånt är man ju orolig för. Nyss tiggde jag åt mig en kopp fil, är så hungrig att jag inte kan sova. Nåt skönt rus får man inte av knarkpumpen, det bort det onda bara. Och det är skitbra det. Förr så fick de jävligt snålt med smärtlindring, de fick ligga med ena hemska plågor. Det var inte bättre förr. Läser en roman Per Anders Fogelström, om Stockholm på 1820-talet. Han är så jäkla fängslande i sitt berättande. Slang i näsan har jag oxå. 😉
Guitar Nilsson Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 5+ för attityd nilsson. Läge för att spela in ett bluesalbum snart! Itan kateter i drul o rygg
SadamJR Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Nåt skönt rus får man inte av knarkpumpen, det bort det onda bara. O Slang i näsan har jag oxå. 😉 Läge för att spela in ett bluesalbum snart! Itan kateter i drul o rygg http://vimeo.com/43725456
Naymari Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Ja ä en gummibjörn Ja ä en gummibjörn Ja ä en gummi gummi gummi gummi gummibjörn.
Guitar Nilsson Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 (redigerat) Jag har en gummislang Gummislang Gummislang Gummi gummi eller kanske plast? In i kuken går den slangen Jag kan pizza hela tin Redigerat 26 september 2012 av Guitar Nilsson
Naymari Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Nay har kommit ut ur garderoben. 😑 Malarna ville inte ha mig där inne längre. 🙁 Jag har en gummislang Gummislang Gummislang Gummi gummi eller kanske plast? In i kuken går den slangen Jag kan pizza hela tin Folk säger att vi ungdomar är grova i käften 😑
Micke H Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Folk säger att vi ungdomar är grova i käften 😑 Håll käften och pöka lite brudar.
Guitar Nilsson Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Kukslangen är ju i vägen för kuksugning av skjutskökerskorna!
Guitar Nilsson Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Nu är det dåligt med orken. Höll på att svimma när jag gick med roollator till toa, fyra metr!
Neosus Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 😆 Får du nån kaffe med dropp, Nilsson? ...det skulle jag behöva nu. 😳
CHAE Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Shit kaffe intravenöst... fan det vore ju något 🙂 Btw hej och glad Jom Kippur, längstah! 😄
CHAE Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Nu när Olsberg ser sig runt i världen (IDG 😛 ) tror ni att längstah kommer att finnas kvar? 😕 Som jag fattade det som så har det varit snack om att lägga ner OT (och i förlängningen, även längstah) ett antal gånger. Inte bara har påtryckningar kommit från andra forumiter utan även herr Olsberg själv har varit inne på den linjen ett par gånger Vad tror ni? mvh Orolig mor
Micke H Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Det är faktiskt av just den anledningen jag går igenom Längsta just nu, och skriver ner massa saker jag vill spara. xD
CHAE Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 (redigerat) Mm, brukar spara ner stuff då och då 😉 Det är ju ett aldrig sinade ymnighetshorn av fun time ☺️ Redigerat 26 september 2012 av CHAE
Micke H Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Det jag mest sparar ner är större saker som hänt mig i mitt liv som jag delat med mig av. Typ när jag opererade bort halsmandlarna och liknande. Man har ju varit ibland ruskigt öppen med sitt liv genom åren. xD
Neosus Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Jag har möjlighet att slänga upp ett eget forum och har gjort det förr men om det krisar sig ordentligt så kan jag slänga upp ett forum igen. Det blir ju inte riktigt samma sak men iallafall.. Krisar det sig så finns det möjligheter. 😕
Neosus Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Det jag mest sparar ner är större saker som hänt mig i mitt liv som jag delat med mig av. Typ när jag opererade bort halsmandlarna och liknande. Man har ju varit ibland ruskigt öppen med sitt liv genom åren. xD Ja exakt. Det är det som är grejjen. Man har en massa historia liggandes kvar här.. (Vilket är lite läskigt egentligen tycker jag). 😕
Micke H Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Jag har möjlighet att slänga upp ett eget forum och har gjort det förr men om det krisar sig ordentligt så kan jag slänga upp ett forum igen. Det blir ju inte riktigt samma sak men iallafall.. Krisar det sig så finns det möjligheter. 😕 🥰 Ja exakt. Det är det som är grejjen. Man har en massa historia liggandes kvar här.. (Vilket är lite läskigt egentligen tycker jag). 😕 Mjo...det går ju inte heller att redigera sina inlägg i låsta trådar. Jag försökte ju redigera bort nånting förut. xD
Neosus Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Jag har iallafall fikat kaffe! Vad har DU gjort? 😠
Recommended Posts