slejnard Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 gokvällens krappar! shit va jag har slitit i smäkklokalen medans ni tagit pagetopprar å inläggsnummer! 😠 fint blire då! nu ska vi bara lära oss spela. 😱
Neosus Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 (redigerat) gokvällens krappar! shit va jag har slitit i smäkklokalen medans ni tagit pagetopprar å inläggsnummer! 😠 fint blire då! nu ska vi bara lära oss spela. 😱 Spela? ...vi brukar fika. 😑😱😊 ..i mitt gamla gäng alltså. Redigerat 25 september 2012 av Neosus
slejnard Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Spela? ...vi brukar fika. 😑😱😊 ..i mitt gamla gäng alltså. vi fikar nog mestadels åxå! 😄 jam är för kidsen!
slejnard Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 så ska de va! 😄 ninja jepps, allri fel me en fika å ett par hinkar kaffe! på torsdag drar vi igång "ingårdsjam".- ett slags musikcafe där man får lira ihop, fika å va social. kul blire! 🙂
Neosus Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Det låter riktigt kul, Slej! 😎 Så typ vem som helst kan komma dit då å jamma? Fasiken va roligt! 🥰
slejnard Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Det låter riktigt kul, Slej! 😎 Så typ vem som helst kan komma dit då å jamma? Fasiken va roligt! 🥰 yes det är öppet för alla, ung som gammal. vi ska köra varje torsdag fram till jul ungefär. hela längstah e välkomna!
slejnard Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 yey! 😄 klokkan e tolv! 😮 borde sova men har drabbats av metalfeber.
Neosus Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Men vahettere... Jag kom att tänka på Umeå. där hade dom nån slags bluescafé där det va ett gäng som spelade och hade en himla massa låtar som den som ville kunde vara med och jamma på och då kunde man skriva upp sig på en lista först på vilken låt man ville jamma (gud vilken lång mening). Har ni lite samma stuk där, Slej?
slejnard Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Men vahettere... Jag kom att tänka på Umeå. där hade dom nån slags bluescafé där det va ett gäng som spelade och hade en himla massa låtar som den som ville kunde vara med och jamma på och då kunde man skriva upp sig på en lista först på vilken låt man ville jamma (gud vilken lång mening). Har ni lite samma stuk där, Slej? bra ide! vi kommer ha olika band som får ett uppträdande å efteråt blir det så att de som kommer får va med på nån låt.
Neosus Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 M´kay! Låter riktigt kul! Har jag vägarna förbi nångång så ramlar jag in. 🥰 1
Guitar Nilsson Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Koko! Ynf! Va skjutskökerskorna här är snygga! YNF!
SadamJR Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Koko! Ynf! Va skjutskökerskorna här är snygga! YNF! När får du åka hem, fast det kanske inte brådskar?
Zakyath Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 man kanske borde se till att få åka in på operation själv. du verkar ju ha roligare än jag.
SadamJR Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Nilssons avatar framstår plötsligt som mycket passande.
Guitar Nilsson Postat 26 september 2012 Postat 26 september 2012 Blir nog kvar flera dar. Är inte kapabel att ta mig ur sängen själv. Första natten efter operation fick på kvällen uppåt 170 i puls, så de rullade mig till intensiven, där har de enorma resurser att kolla och styra allt. Knarkslang i ryggen och pisslang i kuken, inte så kul. Men op gick väldigt bra, tjejbekant som oxå ligger här efter samma op fick blödningar, två liter , de fick ta bort hennes mjälte. Nu har hon var och skit i magen och dränageslangar...
Recommended Posts