Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

gokvällens krappar! shit va jag har slitit i smäkklokalen medans ni tagit pagetopprar å inläggsnummer! 😠

fint blire då! nu ska vi bara lära oss spela. 😱

Spela?

...vi brukar fika. 😑😱😊

..i mitt gamla gäng alltså.

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Men vahettere... Jag kom att tänka på Umeå. där hade dom nån slags bluescafé där det va ett gäng som spelade och hade en himla massa låtar som den som ville kunde vara med och jamma på och då kunde man skriva upp sig på en lista först på vilken låt man ville jamma (gud vilken lång mening).

Har ni lite samma stuk där, Slej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vahettere... Jag kom att tänka på Umeå. där hade dom nån slags bluescafé där det va ett gäng som spelade och hade en himla massa låtar som den som ville kunde vara med och jamma på och då kunde man skriva upp sig på en lista först på vilken låt man ville jamma (gud vilken lång mening).

Har ni lite samma stuk där, Slej?

bra ide! vi kommer ha olika band som får ett uppträdande å efteråt blir det så att de som kommer får va med på nån låt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir nog kvar flera dar. Är inte kapabel att ta mig ur sängen själv. Första natten efter operation fick på kvällen uppåt 170 i puls, så de rullade mig till intensiven, där har de enorma resurser att kolla och styra allt. Knarkslang i ryggen och pisslang i kuken, inte så kul. Men op gick väldigt bra, tjejbekant som oxå ligger här efter samma op fick blödningar, två liter , de fick ta bort hennes mjälte. Nu har hon var och skit i magen och dränageslangar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...