Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har alltid undrat hur det känns att ha sex med någon som skriker på tyska.

ACHTUNG!

ICH HABE EINE GESCHINTZEL UNDT DIE ECKE!

😆

Postat

Jag har alltid undrat hur det känns att ha sex med någon som skriker på tyska.

ACHTUNG!

ICH HABE EINE GESCHINTZEL UNDT DIE ECKE!

Låter lite våldsamt 😱

Fast Micke lär ju säkert ligga på rikssvenska.... 😛

Postat

Ja, inte ligger jag och ropar "FEJL" iallafall. 😛

Helt okej page topper btw.

😆

Postat

Jag undrar hur det känns att krama en knubbsäl.

Ja, gör dig av med Morris och skaffa en säl istället.
Postat

Ja, gör dig av med Morris och skaffa en säl istället.

Ey ey ey! Nu ska vi inte gå för långt här! 😮 Morris är min attack-panter! Hur ska jag kunna hålla tillbaka alla groupies utan honom?

Postat (redigerat)

Alltså hörru! 😠

Yourmom.gif

😑☺️

Ey ey ey! Nu ska vi inte gå för långt här! 😮 Morris är min attack-panter! Hur ska jag kunna hålla tillbaka alla groupies utan honom?

Dude, "attack-panter"? 😳😆

Redigerat av CHAE
Postat

Alltså, det här säger jag inte för att jag är full men...ni är OKEJ, grabbar...ni är OKEJ! Och då menar jag inte att ni är pop-tidningar från 90-talet, utan att ni är ena SKÖNA lirare asså...

Dude, "attack-panter"? 😳😆

Rawr!

Postat

Alltså, det här säger jag inte för att jag är full men...ni är OKEJ, grabbar...ni är OKEJ! Och då menar jag inte att ni är pop-tidningar från 90-talet, utan att ni är ena SKÖNA lirare asså...

Rawr!

😊🥰

*puuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrfect*

Postat

Jag försökte ha den där som avatar, men tydligen stoppar forumet animerade avatarer. 🙁

Double-ninja!

DUMMA!!!! 😠 :angry: 😠

Postat

Du sa nyss att du inte trivs lika bra här längre.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.