Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Det är klart, ju större spammer, desto fler pagetoppers 😄

😄😛😆

[...]

😆

Jälla skön eru Chae. 😛

Sopa. Närå, var inatt hon stack me flyget. Var lite småjobbigt att säga hejdå.

Tääääck ☺️

Joppigt 🙁😑

Redigerat av CHAE
Annons
Postat

Avundas dig inte, memph, men februari kommer nog ganska snabbt!

Him as well... 😑😱

Postat

Idag fick jag sommarjobbslönen från augusti plus lönen för september som fastanställd. Fan va najs! 😄

Du har givetvis så det räcker åt hela längstah? 😑

score! det blir mycket opium.

🥰😆

Ska hon bli skidlärare?

Nej, hon ska lära sig att hantera snö 🙂

Postat

lite för mycket paow i kaggen imo, virveln låter lite tam också. sen känns det som att nästan alla info ligger väldigt lågt ner i frekvenser?

/en som inte kan mixa

Kaggen ska ju vara lite genretypisk. But i'll see what I can do. Virveln låter gö'bra ensam. Måste bara EQ:a in den ordentligt. 😊 Väldigt lågt ner tycker jag inte. Men kan kolla på det 😱

Pfft grabbhavla 😏 Nu lär du dig ratta reverb ...bums! 😠😛

Jag lär mig ratta reverb när reverben inte låter skit! Man kan ju inte polera en bajskorv liksom. 😠

Postat

Är studioforum verkligen rätt målgrupp för den däringa skjortbutikreklamen, med skjortor som troligtvis kostar skjortan? 😑

Postat

[...] Jag lär mig ratta reverb när reverben inte låter skit! Man kan ju inte polera en bajskorv liksom. 😠

Jag har redan glömt bort vilket reverb du använde 😱😊

Postat

Känns inte helt kosher när det är en massa småkids som står där och hänger samtidigt som sockervadds-Romeo lirar MJ i PA:t 😱

Hah... nä kidsen kan ju få....eeeh...tandtroll! 😑

Postat

Nog minns du väl reverbet i hans sovrum, när du var där häromkvällen och skrek hans namn?

Postat

Känns inte helt kosher när det är en massa småkids som står där och hänger samtidigt som sockervadds-Romeo lirar MJ i PA:t 😱

Fast han är ju rätt skillad på vadden, liksom. Good for him 🙂

Postat

Hah... nä kidsen kan ju få....eeeh...tandtroll! 😑

...och men för livet 😑

Nog minns du väl reverbet i hans sovrum, när du var där häromkvällen och skrek hans namn?

😠😮🙂

Postat

har testat D-Verb, CSR, Lexicon, Air..... Och säkert fler. De enda som låter "rum" och inte reverb är ambient typerna.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.