Naymari Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Jag gillar mitt gamla CSR 🥰😑 Still going strong 🙂 Har dem i skolan. tycker de är rätt mediokra. Har provat lexicon här hemma. Men vetti tusan asså 😱
Neosus Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Lägg reverbet på en aux och eq:alisera reverbet samt gate om man vill det. Går att göra om rätt så mycket då! Såatte. 1
Neosus Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Ar ju fejling vörryd, or? Aj äm fejling vörryd ål the tajm. Aj äm fejling Aj äm fejling ...har du hört den förut? 😑
Naymari Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Lägg reverbet på en aux och eq:alisera reverbet samt gate om man vill det. Går att göra om rätt så mycket då! Såatte. Jag EQ:ar och kompressar alltid reverb. ligger alltid på auxar. Men de låter fortfarande mer som en "tilllagd effekt" än "en del av ljudet". Skitsystem 😠
Micke H Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 empty rooms: http://www.youtube.com/watch?v=KFUW621lgXY 🥰 RIP Gary...
Naymari Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Jag EQ:ar och kompressar alltid reverb. ligger alltid på auxar. Men de låter fortfarande mer som en "tilllagd effekt" än "en del av ljudet". Skitsystem 😠 Spec. på trummor. 😠
Micke H Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Känslan när man hittar ett gammalt grafikkkort i en kökslåda... 😳
Micke H Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Älskar att Slej försöker ta dom jämna inläggen även utanför Längsta. xD 🥰
D Vibe Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Jag hörde på radion att Apple missat ett antal oviktiga städer som Göteborg, Sydney och London i sin nya karttjänst till iphone 5 😆
Neosus Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Spec. på trummor. 😠 Ja trummorna är besvärligt! Håller med om det! Kruxet är ju att kunna mixa in reverb så att det inte hörs... fast samtidigt finns där men ändå inte! 😳
Neosus Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 När apple håller på att bråka med alla så... blir det som det blir. 😳
Neosus Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Känslan när man hittar ett gammalt grafikkkort i en kökslåda... 😳 DU kan va en kökslåda... 😑
Naymari Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Ja trummorna är besvärligt! Håller med om det! Kruxet är ju att kunna mixa in reverb så att det inte hörs... fast samtidigt finns där men ändå inte! 😳 Mjo. Jag kommer hädanefter jobba med riktiga rumsmickar så långt det går. Mjukvaru-verb låter skit. Mvh/ Pratar OnT utan skam i kroppen-94
Neosus Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 DU kan va en kökslåda... 😑 ...eller nej jag skojar. 😊
Memphis Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Hej Memphis! 😮😄 MEMPHIS nu hälsar du annars så ugglar jag dig! 😠 Too late... 😛 xD Hej! 😄 Har inte hunnit längsta ordentligt på några dagar, bara smygläst. Har varit me tjejen så mycket som möjligt, nu innan hon åkte. Åkte me flyget inatt så nu kommer jag inte se henne på flera månader. 😑 Men det blir nog bra! 75 missade samtal från doldt nummer....... Wattafakk? 😳 Troligen Radiotjänst. 😛 Den har ju jag. 🥰
Naymari Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Troligen Radiotjänst. 😛 Men har ju inte ens en teve 😱
Naymari Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Detta är min officiella mixträna- låt. Your browser does not support the HTML5 audio tag Vad tycker ni? Utan sång, gull-gull och krims-krams för tillfället. Men tycker det bidde helt ok 😱 Reverben låter lite knackigt dock! 😆
SadamJR Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Hej! 😄 Har inte hunnit längsta ordentligt på några dagar, bara smygläst. Har varit me tjejen så mycket som möjligt, nu innan hon åkte. Åkte me flyget inatt så nu kommer jag inte se henne på flera månader. 😑 Men det blir nog bra! Vart har hon åkt?
Zakyath Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 (redigerat) Detta är min officiella mixträna- låt. Your browser does not support the HTML5 audio tag Vad tycker ni? Utan sång, gull-gull och krims-krams för tillfället. Men tycker det bidde helt ok 😱 Reverben låter lite knackigt dock! 😆 lite för mycket paow i kaggen imo, virveln låter lite tam också. sen känns det som att nästan alla info ligger väldigt lågt ner i frekvenser? /en som inte kan mixa Redigerat 25 september 2012 av Zakyath
CHAE Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Mjo. Jag kommer hädanefter jobba med riktiga rumsmickar så långt det går. Mjukvaru-verb låter skit. Mvh/ Pratar OnT utan skam i kroppen-94 Pfft grabbhavla 😏 Nu lär du dig ratta reverb ...bums! 😠😛 xD Hej! 😄 Har inte hunnit längsta ordentligt på några dagar, bara smygläst. Har varit me tjejen så mycket som möjligt, nu innan hon åkte. Åkte me flyget inatt så nu kommer jag inte se henne på flera månader. 😑 Men det blir nog bra! Troligen Radiotjänst. 😛 Den har ju jag. 🥰 Just det! 🙁 Sorry bro! Trodde iofs att redan ahr åkt 🤪 Vart har hon åkt? Månen 🙁
Zakyath Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 (redigerat) jävla ninjachae Redigerat 25 september 2012 av Zakyath
CHAE Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 jävla ninjachae Ptja... Helt okej page topper 😎 Schysst detalj att ja galdrig jagar dem utan de bara ...blir. Det du, slej. Tja en annan har känsla för det här såatteeeee... 😎😛
Zakyath Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Det är klart, ju större spammer, desto fler pagetoppers 😄
Memphis Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Vart har hon åkt? Österrike till Februari. 😑 Studier. Månen 🙁 😆 Jälla skön eru Chae. 😛 Just det! 🙁 Sorry bro! Trodde iofs att redan ahr åkt 🤪 Sopa. Närå, var inatt hon stack me flyget. Var lite småjobbigt att säga hejdå. Men har ju inte ens en teve 😱 Har inte jag heller men de har ringt många gånger ändå.
Recommended Posts