Analogfreak (oregistrerad) Postat 22 oktober 2011 Postat 22 oktober 2011 Slåss med Stig Strand! 😆 ...bor han där förresten? 😳 26 minuter Han bor väl i Tärna. Ammarnäs i Sorsele kommun är annars ett alternativ. Sen om du kan tänka dig Norrbotten har du ju Arjeplog, Jokkmokk, Gällivare och Kiruna som är fjällkommunerna.
Neosus Postat 22 oktober 2011 Postat 22 oktober 2011 Han bor väl i Tärna. Ammarnäs i Sorsele kommun är annars ett alternativ. Sen om du kan tänka dig Norrbotten har du ju Arjeplog, Jokkmokk, Gällivare och Kiruna som är fjällkommunerna. Jag tänkte dra en sväng upp över i sommar kanske.. och kolla läget. Har knappt varit uppe i norrland. 😳
Neosus Postat 22 oktober 2011 Postat 22 oktober 2011 Jo Piteå och lyssnat på John Fogerty och Boden när jag mönstrade. 17 minuter
Analogfreak (oregistrerad) Postat 22 oktober 2011 Postat 22 oktober 2011 Jag är hungrig så jag tänkte ta nåt att äta. 😄
Analogfreak (oregistrerad) Postat 22 oktober 2011 Postat 22 oktober 2011 (redigerat) Gonatt! 😳 Redigerat 22 oktober 2011 av Analogfreak
debatt Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 (redigerat) Joo.... den där filmen på TV4, kan fan inte släppa det. En flicka fick vid två års ålder leukemi. Alltsedan dess fick hon hjälp av sin syster med donation, inte vet jag, vartannat år kanske. Förmodligen benmärgtransplantation. Tyckte filmen borde varit klarare med hur ofta och med vad, men... Det är hennes något yngre syster som är den enda tänkbara donatorn. När systern som donerade vägrade till slut i trettonårsåldern så blev föräldarna - särskilt mamman minst sagt arg. Då stämmer systern föräldrarna och systern med leukemi dog, 16 år gammal - men hon hade ju viljat ha fortsatt donation. Hur hade ni agerat som föräldrar? Den hette "Allt för min syster" konstigt nog. Redigerat 23 oktober 2011 av debatt
debatt Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Vet inte riktigt vad den heter på amerikanska. Cameron Diaz spelade mamman.
Neosus Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Ha en god natt på er så ses vi sen nångång typ...framledes. ..kanske redan om en timma eller ingen. 😱 Gonatt! 😑
debatt Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Jaha... även om ni inte sett filmen kanske ni har en åsikt?
debatt Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 My Sister's Keeper hette filmen på utrikiska. 2009.
debatt Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 HAHA de hade tydligen ändrat HELT i filmen jämfört med boken på slutet, UTAN författarens vetskap!!! 🤪 I boken så omkom tydligen den friska tjejen så hon kunde donera till den leukemisjuka systern och denna blev så småningom helt frisk från sin sjukdom. I filmen så stämde tjejen föräldrarna, vann målet och den leukemisjuka systern fick ingen hjälp och dog. Ja jävlar...
SadamJR Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Morrn. När dingbats var kvar var det mesta som skrevs reaktioner på sånt som han hade skrivit. Därför måste alla försöka skriva intressantare inlägg som kan leda till diskussioner om inte längsta ska dö sotdöden, tror jag.
Micke H Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 I fortsättningen ska jag bara umgås med dom av mina vänner som är singlar. Eller nej, kanske inte. Men det gör mig deprimerad att se lyckliga par hålla handen och kramas. Missunnsam, vem, jag? Inte aaaaalls. 😏
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Symd att dom dödade Kadaffi. Det hade varit bättre att amputera armarma och benen och låta honom leva så i fångenskap.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 I fortsättningen ska jag bara umgås med dom av mina vänner som är singlar. Eller nej, kanske inte. Men det gör mig deprimerad att se lyckliga par hålla handen och kramas. Missunnsam, vem, jag? Inte aaaaalls. 😏 Eller så jobbar du med dom saker som gjorde att hon gick.
Pico Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Eller så jobbar du med dom saker som gjorde att hon gick. 😳
Recommended Posts