Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Det är en quantec room simulator.

Ground control to major Tom....

Har du inte ett rum hos dig? 😳

Redigerat av CHAE
Postat

Tyckte den var värd en egen tråd, fåntratt.

omg omg omg 😮 :o 😮

/Fåntratt 🙂

Postat

omg omg omg 😮 :o 😮

/Fåntratt 🙂

Nilsson skulle nog gärna ha en sån där, nu när han har gått över från att vara kompressor- till att vara reverbmissbrukare.

Postat

Nilsson skulle nog gärna ha en sån där, nu när han har gått över från att vara kompressor- till att vara reverbmissbrukare.

Hahaa, jaa han om någon borde äga en sådan.

revöööööööööörb

Postat (redigerat)

Jag ska sätta på min CSS!

Ooooooo....kay 😳 You go do dat så lunchar jag så länge, deal?

Glöm inte bort att skydda dig. En de-esser borde vara på sin plats. Gärna dubbla 😑

Redigerat av CHAE
Postat

Ooooooo....kay 😳 You go do dat så lunchar jag så länge, deal?

Glöm inte bort att skydda dig. En de-esser borde vara på sin plats. Gärna dubbla 😑

Det är ingen fara, jag har virusskydd på datorn. 😑

Postat

Nån som har koll på hur det funkar med övertid? Jag jobbar på ett företag utan kollektivavtal och jag tror inte att det står något i mitt anställningsavtal om det (ska dubbelkolla när jag kommer hem). Kan min chef rent hypotetiskt tvinga mig att arbeta helger eller övertid om han tycker att det behövs?

Postat

Det är mycket som jag inte förstår med det här klippet 😳😆

Awesome tho 🙂

Postat

Haha! Jag kanske borde ändra från hårdvarulirare till reverbmissbrukare? 🙂

Jag ligger på sjukan gjorde en stor operation i magen igår, intensiven i natt. Brock på magmun så stort att hela magsäcken åkt upp genom magmunmen och låg änd uppe vid halsen! Men nu är det visst ok igen. 😉

Postat

Nån som har koll på hur det funkar med övertid? Jag jobbar på ett företag utan kollektivavtal och jag tror inte att det står något i mitt anställningsavtal om det (ska dubbelkolla när jag kommer hem). Kan min chef rent hypotetiskt tvinga mig att arbeta helger eller övertid om han tycker att det behövs?

Rent hypotetiskt ja. I verkligheten nej. Du är bara skyldig att arbeta den tiden som ni har kommit överens om. Varför har ni inte kollektivavtal 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.