Zakyath Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 haha, ja, smaken är ju som baken 😛 det är ju så 🙂
Micke H Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Btw Micke: har du sett 28 Days Later? Imo TEH bästa zombiefilmen..EVER. Hands down! Så jefla grüm. Iofs inte den första filmen med snabba zombies men ändå... Grüm film. Håller med om att den är fruktansvärt bra. Finns ingenting mer scary än springande zombies. 😱
Micke H Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Micke, visst har du Arkham Asylum? Spelar det nu. Tycker det är riktigt läskigt ibland. Läskigt tyckte jag nog aldrig, men riktigt jäkla bra är det. 🙂 Och uppföljaren Arkham City är nog snäppet vassare till och med.
slejnard Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Tja aaba! : d idag har kaffet flödat minsann 😄
CHAE Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Håller med om att den är fruktansvärt bra. Finns ingenting mer scary än springande zombies. 😱 Yeah I know, det är fan creepy när de går loss. Kofötter och shotguns i all ära men om man har en hjord jävligt missnöjda och skitsnabba zombies efter sig så är det bara att springa och aaaaaaaaaaldrig, aldrig någonsin stanna 😱 Tja slej!
Frekvensspektrumanalysator Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 jag borde få peaveyspons.
SadamJR Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Yeah I know, det är fan creepy när de går loss. Kofötter och shotguns i all ära men om man har en hjord jävligt missnöjda och skitsnabba zombies efter sig så är det bara att springa och aaaaaaaaaaldrig, aldrig någonsin stanna 😱 Tja slej! If u cant beat them, join them.
CHAE Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 jag borde få peaveyspons. ...eller a life time of gratis hallongläsk på landets alla fritidsgårdar 🙂😛 Då och då dyker de ju upp på vend/blocket/whatever för en spottstyver. Verkar gå i vågor det där. Jag venne men rent generellt verkar folk föredra combos alt en hel massa toppar som de parar ihop med samma cab. If u cant beat them, join them. Näääääääääääveeeeeeeeeer! 😮 Orka vara zombie, liksom XD
Frekvensspektrumanalysator Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 jaföfan. man mickar ju ändå bara upp ett element.
Naymari Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 ...eller a life time of gratis hallongläsk på landets alla fritidsgårdar 🙂😛 Då och då dyker de ju upp på vend/blocket/whatever för en spottstyver. Verkar gå i vågor det där. Jag venne men rent generellt verkar folk föredra combos alt en hel massa toppar som de parar ihop med samma cab. Kombos lirar samt låter bättre imo. En kombo med öppen baksida med ett 12"celesteon element! Banne mej! 😠
Micke H Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Miljöpartiet har tydligen blivit första parti att använda ordet "hen" i sitt partiprogram.
Naymari Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Miljöpartiet har tydligen blivit första parti att använda ordet "hen" i sitt partiprogram. dem röstar vi inte på ändå 😑
Micke H Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 *inväntar miljaaaaaarder hen-skämt från typ Fidden*
CHAE Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Kombos lirar samt låter bättre imo. En kombo med öppen baksida med ett 12"celesteon element! [...] 🥰 Miljöpartiets nya partiprogram är fyllt av; Miljöpartiet har tydligen blivit första parti att använda ordet "hen" i sitt partiprogram. Sadam hann före 😉
Naymari Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 🥰 Sadam hann före 😉 Jahaaaaaaaaaaaa! Nu fata jag bilden ja 😑
Neosus Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Vem tror du att du är? ...har jag kollat på. Plura vare denna gången. Han har vart i trakterna här omkring och forska efter sin släkt. De va kul! Heda!
Overkill Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Läskigt tyckte jag nog aldrig, men riktigt jäkla bra är det. 🙂 Och uppföljaren Arkham City är nog snäppet vassare till och med. Härligt att höra! Ska spela det när jag är klar sen.
Neosus Postat 24 september 2012 Postat 24 september 2012 Nya Myspace! https://vimeo.com/myspace/the-new-myspace 😑
D Vibe Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Är det nån som har använt en sån här? God morgon! Det där ser ut som något som användes i Houston när Apollo 11 skickades till månen. ☺️
Recommended Posts