Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Btw Micke: har du sett 28 Days Later? Imo TEH bästa zombiefilmen..EVER. Hands down! Så jefla grüm. Iofs inte den första filmen med snabba zombies men ändå... Grüm film.

Håller med om att den är fruktansvärt bra. Finns ingenting mer scary än springande zombies. 😱

Postat

Micke, visst har du Arkham Asylum? Spelar det nu. Tycker det är riktigt läskigt ibland.

Läskigt tyckte jag nog aldrig, men riktigt jäkla bra är det. 🙂 Och uppföljaren Arkham City är nog snäppet vassare till och med.

Postat

Håller med om att den är fruktansvärt bra. Finns ingenting mer scary än springande zombies. 😱

Yeah I know, det är fan creepy när de går loss. Kofötter och shotguns i all ära men om man har en hjord jävligt missnöjda och skitsnabba zombies efter sig så är det bara att springa och aaaaaaaaaaldrig, aldrig någonsin stanna 😱

Tja slej!

Postat

Yeah I know, det är fan creepy när de går loss. Kofötter och shotguns i all ära men om man har en hjord jävligt missnöjda och skitsnabba zombies efter sig så är det bara att springa och aaaaaaaaaaldrig, aldrig någonsin stanna 😱

Tja slej!

If u cant beat them, join them.

Postat

jag borde få peaveyspons.

...eller a life time of gratis hallongläsk på landets alla fritidsgårdar 🙂😛 Då och då dyker de ju upp på vend/blocket/whatever för en spottstyver. Verkar gå i vågor det där. Jag venne men rent generellt verkar folk föredra combos alt en hel massa toppar som de parar ihop med samma cab.

If u cant beat them, join them.

Näääääääääääveeeeeeeeeer! 😮

Orka vara zombie, liksom XD

Postat

...eller a life time of gratis hallongläsk på landets alla fritidsgårdar 🙂😛 Då och då dyker de ju upp på vend/blocket/whatever för en spottstyver. Verkar gå i vågor det där. Jag venne men rent generellt verkar folk föredra combos alt en hel massa toppar som de parar ihop med samma cab.

Kombos lirar samt låter bättre imo. En kombo med öppen baksida med ett 12"celesteon element!

Banne mej! 😠

Postat

Kombos lirar samt låter bättre imo. En kombo med öppen baksida med ett 12"celesteon element!

[...]

🥰

Miljöpartiets nya partiprogram är fyllt av;

Barn_hens.jpg

Miljöpartiet har tydligen blivit första parti att använda ordet "hen" i sitt partiprogram.

Sadam hann före 😉

Postat

Vem tror du att du är?

...har jag kollat på. Plura vare denna gången.

Han har vart i trakterna här omkring och forska efter sin släkt.

De va kul!

Heda!

Postat

Läskigt tyckte jag nog aldrig, men riktigt jäkla bra är det. 🙂 Och uppföljaren Arkham City är nog snäppet vassare till och med.

Härligt att höra! Ska spela det när jag är klar sen.

Postat

Är det nån som har använt en sån här?

detail_1214_c9ed_12.jpg

God morgon!

Det där ser ut som något som användes i Houston när Apollo 11 skickades till månen. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.