Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Way ahead of ya. 😑

xD

* * *

Go' möra' längstah!

Lyssande på de däringa ungdomarna i Icona Pop. Didn't like 'em 😏

1. Trodde dels att det skulle vara annan sorts musik 2. låten sög (I Love It) och 3. deras uttal lät för jävligt. Min farsa som knappt kan göra sig förstådd och beställa mat på engelska har fan bättre uttal...

Nä, de vart inget vidare. Det blir en överkorsad surgubbe från Västerviksjuryn 😠

Det måste bli lite John Denver på det 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja...CHAEos? Allt är fint. Kallt på kontoret idag bara, elementen fungerar inte som dom ska.

Själv då? Hur lever livet på semestern?

xD

Bummer! 🙁 Ni får kramaz jätemyket så håller ni vermen... 😱😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorse var jag på Espressohouse och beställde min vanliga måndags-latte. Dom har anställt en ny tjej som är sjukt jobbig. Hon är äckligt pigg och glad på morgonen. xD Hon säger "tusen tack" när jag ska betala. xD

Gotta love her tho! 🥰

Fast jag hajar vad du menar. Folk som är så där über på morgonen är jobbiga. Jag tror att det beror på att de avslöjar hur risig man kan känna sig 😏

Livet leker. Har ju bara semester i två veckor till. Fast på fredag ska vi faktiskt göra slag i saken och åka till västkusten ( 🥰 ). Det har ju gått åt hevlete mest hela tiden men nu får det fan bli av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gotta love her tho! 🥰

Fast jag hajar vad du menar. Folk som är så där über på morgonen är jobbiga. Jag tror att det beror på att de avslöjar hur risig man kan känna sig 😏

Livet leker. Har ju bara semester i två veckor till. Fast på fredag ska vi faktiskt göra slag i saken och åka till västkusten ( 🥰 ). Det har ju gått åt hevlete mest hela tiden men nu får det fan bli av.

🥰 Så ingen CHAE i Längsta till helgen? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

btw Micke; din måndags-latte? 😳 Det är alltså din måndagstradition? Köper du med dig fika till de andra på jobbet också då eller? 😕

Du glider in där på jobbet med din latte i handen och ba "tja krappar! Har ju en latte då'ra såattteeee... Och jag köpte icke någon till er. Ses! 🙂 "

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

btw Micke; din måndags-latte? 😳 Det är alltså din måndagstradition? Köper du med dig fika till de andra på jobbet också då eller? 😕

Du glider in där på jobbet med din latte i handen och ba "tja krappar! Har ju en latte då'ra såattteeee... Och jag köpte icke någon till er. Ses! 🙂 "

😎

Hehe, det finns kaffemaskin på jobbet. Men jag älskar latten dom har på Espressohouse så på varje måndagsmöte sitter jag med min special-latte och känner mig lite förmer än dom andra. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, det finns kaffemaskin på jobbet. Men jag älskar latten dom har på Espressohouse så på varje måndagsmöte sitter jag med min special-latte och känner mig lite förmer än dom andra. 😎

"Fikaburk" heter det godammit! 😠😛

Eller hur, du sitter där och sippar latte och är chef hela dagen, liksom XD But that's right, boy-O take 'em down a notch! 😠

Du ska inte köpa en en sådan där liten hund (som ser ut som en toffla), drapera dig själv i velour och bling också så är illusionen total? 🙂

lolugc.png

En sån dag. 😏

Yeah 😏

Carl_XVI_Gustaf_01_400x542.jpg

😳

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Fuck me, jag visste inte att Another World fanns som app! 😮

Det spelet är fakking awesome! Man visste redan på intro-filmen att det här skulle bli något speciellt 😑

På tal om spel, Micke; har du spelat Alan Wake?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fuck me, jag visste inte att Another World fanns som app! 😮

Det spelet är fakking awesome! Man visste redan på intro-filmen att det här skulle bli något speciellt 😑

På tal om spel, Micke; har du spelat Alan Wake?

Jag äger Another World till SNES. 🥰 Fast Alan Wake har jag tyvärr inte spelat, det finns bara till Boxxen va?

När jag blir stor jag ska bli en spelkaraktär 🥰

Mvh

Mecha-CHAE

När jag var liten ville jag bli "Super Metroid" när jag blev stor. Alltså Samus. Inte nog med att jag inte visste vad hon hette, jag visste inte ens att det var en hon. xD

Tur att man är äldre och visare....eller iallafall äldre numera. 😑

Day Z-artikeln i senaste Level var fan det mest intressanta jag läst på länge i ett spelmagasin! 🥰

Så långt har jag nog inte kommit än. 😑

"Fikaburk" heter det godammit! 😠😛

Eller hur, du sitter där och sippar latte och är chef hela dagen, liksom XD But that's right, boy-O take 'em down a notch! 😠

Du ska inte köpa en en sådan där liten hund (som ser ut som en toffla), drapera dig själv i velour och bling också så är illusionen total? 🙂

Hur vet du att jag inte redan gjort allt det där? 😑

Whew, nu är jag klar. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick den före dig, nananana.

Fast alldeles för mycket iPhone-snack för min smak. Jag gillade inte det här numret så mycket.

FU 😛

Well... om du inte gillade det så tycker jag att du kan dra åt helvete 🙂 ......

Fast Retro-artikeln om Game & Watch vart ganska frän också 🥰

Jag äger Another World till SNES. Fast Alan Wake har jag tyvärr inte spelat, det finns bara till Boxxen va?

[...]

Så långt har jag nog inte kommit än.

Hur vet du att jag inte redan gjort allt det där?

Whew, nu är jag klar. xD

(Du kunde bara skrivit 🥰 och 😑 XD)

Ååååh, Another World är ju teh grej. Lirade det som fan back in teh day 🥰

Nope AW finns till PC också 😮

Det är en grüm artikel. Vart nästan sugen på att köpa och spela Day-Z. Jag är inte så insatt men de här mmo:na (eller vad de kallas) verkar vara riktigt stora. Välkommen till världen, farfar, liksom XD Jag begriper som vanligt ingenting 🙂

Det vet du ju inte... ☺️

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad joxigt det är att multi-svara... Årka! 😏😛

Helt okej page topper 🙂

Fan börjar bli duktig på det här nu. Det är inte lätt att ligga på topp, ungdomar. Kom ihåg det 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade en diskussion med tjejen förut och när (nope, inte "om" utan "när") zombies går loss så skulle hon välja shotgun. Pffft, hon är en amatör; med en shot gun tar ju ammon slut apanabbt. För att inte tala om att det tar äckligt lång tid att ladda om. Man hinner ju bli uppäten fem gånger om innan man har re-load:at tockendäringa muskedunderet. Jag väljer lätt kofot och/eller/baseball-trä alla dagar i veckan över en 12-gauge 😑

Mvh

Sakkunnig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

FU 😛

Well... om du inte gillade det så tycker jag att du kan dra åt helvete ......

Fast Retro-artikeln om Game & Watch vart ganska frän också 🥰

Ja, Game & Wach-artikeln var iofs jävligt nice. 🥰 Retro-delen levererar alltid. Fan, jag skulle kunna prenumerera på tidningen om det var allt dom hade.

(Du kunde bara skrivit 🥰 och 😑 XD)

Ååååh, Another World är ju teh grej. Lirade det som fan back in teh day 🥰

Har inte lirat det SÅ mycket faktiskt, men det är definitivt ett coolt spel att äga. 😑

Nope AW finns till PC också

Synd att jag inte har PC då. xD

Det är en grüm artikel. Vart nästan sugen på att köpa och spela Day-Z. Jag är inte så insatt men de här mmo:na (eller vad de kallas) verkar vara riktigt stora. Välkommen till världen, farfar, liksom XD Jag begriper som vanligt ingenting 🙂

Det vet du ju inte... ☺️

Guild Wars 2 tycker jag verkar riktigt intressant. Läste du recension om det spelet?

EDIT: tog bort smileys för att kunna publicera...

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Hade en diskussion med tjejen förut och när (nope, inte "om" utan "när") zombies går loss så skulle hon välja shotgun. Pffft, hon är en amatör; med en shot gun tar ju ammon slut apanabbt. För att inte tala om att det tar äckligt lång tid att ladda om. Man hinner ju bli uppäten fem gånger om innan man har re-load:at tockendäringa muskedunderet. Jag väljer lätt kofot och/eller/baseball-trä alla dagar i veckan över en 12-gauge 😑

Mvh

Sakkunnig 🙂

Aha, du kör på Gordon Freeman-stilen? Ja, då känner man sig manlig. Fast själv lutar jag nog också åt shotgunen - om varje träff du får in sitter rätt i huvudet så kan du plocka ner zombie efter zombie på rad. Dessutom är shotgun typ det coolaste vapnet som finns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...