Zakyath Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 😄 är de nån här som har testat hagströms super swede tremar?
CHAE Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 😄 är de nån här som har testat hagströms super swede tremar? Nope inte jag i alla fall 😑
Naymari Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 😄 är de nån här som har testat hagströms super swede tremar? Min polare har en ultra Swede. De låter sktigrymt. Aldrig testat den själv dock.
Zakyath Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 ultra swede, är det snäppet bättre? hittade en på 4sound för en billig peng, relativt snygg, och gick tydligen att splitta hummisarna. tyckte den lät ok när jag kollade lite på tuben. funderar på att knalla dit imorgon och testa den.
Naymari Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 ultra swede, är det snäppet bättre? hittade en på 4sound för en billig peng, relativt snygg, och gick tydligen att splitta hummisarna. tyckte den lät ok när jag kollade lite på tuben. funderar på att knalla dit imorgon och testa den. Ingen aning. Skulle ana det. Hans har coil-tap också. Tycker gitarren låter väldigt bra för att vara humbuckers 🙂 Han är med i mitt slutprojekt också. Så får ha med den guran i inspelningar framöver 🙂
Neosus Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Coil tap är coolt! De har jag på min Schecter! Fast min gitarr har nått CP-störning. Skulle tro att det är nätstörning iofs. Men det låter bättre med min Washburn med EMG mickarna. ...men vill ha en Les Paul med coiltap. Antecknar ni?
Neosus Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Det som är lite dåligt med nya ljudkortet är att det inte är någon separat volymkontroll för hörlurar. Om du har lust att göra av med mer stålars så finns ju Mackie Big Knob. DEN har en massa lull lull.
Naymari Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Coil tap är coolt! De har jag på min Schecter! Fast min gitarr har nått CP-störning. Skulle tro att det är nätstörning iofs. Men det låter bättre med min Washburn med EMG mickarna. ...men vill ha en Les Paul med coiltap. Antecknar ni? Du kan ju sätta EMG mickar på en åra och de hade låtit lika bra som i en mahoganykropp. 😛
Neosus Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Du kan ju sätta EMG mickar på en åra och de hade låtit lika bra som i en mahoganykropp. 😛 Det håller jag med om! 😆😄
Neosus Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 🥰 :wub: En katt gav min storebror en smäll på näsan nu när jag var dit å hälsade på. Jävlar va roligt va ja skratta.. 😆 såatte.. 😑
Naymari Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 🥰 :wub: Cat: "GIEF ME ATTENTION MEOW!" Girl: "Oh, okey"
slejnard Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Helluuu. Hemma hos tjejen å kappläsen. Avatar e bra tycker jag. Köpt en massa grejs till vår musikförening , möbler å stuff.
Neosus Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Tala om för mig hur man förminskar en bild i Gimp! 😠 Nay!! Du e smart! Hur göööö man? 😠
Naymari Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Tala om för mig hur man förminskar en bild i Gimp! 😠 Nay!! Du e smart! Hur göööö man? 😠 Var har du fått höra det? 😆 http://www.websiterepairguy.com/articles/gimp/shrink_gimp.html
Micke H Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Tala om för mig hur man förminskar en bild i Gimp! 😠 Nay!! Du e smart! Hur göööö man? 😠 Du skriver ut bilden. Sen så hänger du upp bilden på väggen. Sen så backar du några steg tills bilden är mindre. ...eller vänta, du frågade någon som var smart. Never mind. 😑
Neosus Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Var har du fått höra det? 😆 http://www.websitere...hrink_gimp.html Nämen titta! Woho! Thanx Nay! 🥰 (MickeH! Jag tackar dig sedan.. m´kay? 😊 )
Micke H Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 (MickeH! Jag tackar dig sedan.. m´kay? 😊 ) 😊
CHAE Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 [...] Nay!! Du e smart! Hur göööö man? 😠 😆😄🥰 Du skriver ut bilden. Sen så hänger du upp bilden på väggen. Sen så backar du några steg tills bilden är mindre. [...] Rocket science 😮
CHAE Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Om du har lust att göra av med mer stålars så finns ju Mackie Big Knob. DEN har en massa lull lull. Mjo, den är nog kalasig. Hade den även funnits som 2U-enhet hade jag köpt den för länge sedan 🙂
Neosus Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Mjo, den är nog kalasig. Hade den även funnits som 2U-enhet hade jag köpt den för länge sedan 🙂 Mjo! Samma här! Hatar att ha grejjer liggandes på bordet! 😠😱😊
Neosus Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 men jag skiter nog i Gimp! Känns lite krångligare än photoshop och photoshop orkar jag inte ladda ned... eller nej jag menar köpa lagligt på nätet. 😊
CHAE Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Mjo! Samma här! Hatar att ha grejjer liggandes på bordet! 😠😱😊 Eller hur! Blir fan förbannad! 😠 men jag skiter nog i Gimp![...]
Neosus Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Fast jag har massa andra grejjer liggandes istället... 😳😊
CHAE Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Fast jag har massa andra grejjer liggandes istället... 😳😊 Ditt samvete räknas inte, Grahn... 😑
Recommended Posts