Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

ultra swede, är det snäppet bättre?

hittade en på 4sound för en billig peng, relativt snygg, och gick tydligen att splitta hummisarna. tyckte den lät ok när jag kollade lite på tuben. funderar på att knalla dit imorgon och testa den.

Ingen aning. Skulle ana det.

Hans har coil-tap också. Tycker gitarren låter väldigt bra för att vara humbuckers 🙂

Han är med i mitt slutprojekt också. Så får ha med den guran i inspelningar framöver 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Coil tap är coolt! De har jag på min Schecter! Fast min gitarr har nått CP-störning. Skulle tro att det är nätstörning iofs. Men det låter bättre med min Washburn med EMG mickarna.

...men vill ha en Les Paul med coiltap.

Antecknar ni?

Du kan ju sätta EMG mickar på en åra och de hade låtit lika bra som i en mahoganykropp. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Tala om för mig hur man förminskar en bild i Gimp! 😠

Nay!! Du e smart! Hur göööö man? 😠

Du skriver ut bilden. Sen så hänger du upp bilden på väggen. Sen så backar du några steg tills bilden är mindre.

...eller vänta, du frågade någon som var smart. Never mind. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Nay!! Du e smart! Hur göööö man? 😠

😆😄🥰

Du skriver ut bilden. Sen så hänger du upp bilden på väggen. Sen så backar du några steg tills bilden är mindre.

[...]

Rocket science 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du har lust att göra av med mer stålars så finns ju Mackie Big Knob. DEN har en massa lull lull.

mackie-big-knob.jpg

Mjo, den är nog kalasig. Hade den även funnits som 2U-enhet hade jag köpt den för länge sedan 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...