Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😄

är de nån här som har testat hagströms super swede tremar?

Nope inte jag i alla fall 😑

Postat

😄

är de nån här som har testat hagströms super swede tremar?

Min polare har en ultra Swede. De låter sktigrymt. Aldrig testat den själv dock.

Postat

ultra swede, är det snäppet bättre?

hittade en på 4sound för en billig peng, relativt snygg, och gick tydligen att splitta hummisarna. tyckte den lät ok när jag kollade lite på tuben. funderar på att knalla dit imorgon och testa den.

Postat

ultra swede, är det snäppet bättre?

hittade en på 4sound för en billig peng, relativt snygg, och gick tydligen att splitta hummisarna. tyckte den lät ok när jag kollade lite på tuben. funderar på att knalla dit imorgon och testa den.

Ingen aning. Skulle ana det.

Hans har coil-tap också. Tycker gitarren låter väldigt bra för att vara humbuckers 🙂

Han är med i mitt slutprojekt också. Så får ha med den guran i inspelningar framöver 🙂

Postat

Coil tap är coolt! De har jag på min Schecter! Fast min gitarr har nått CP-störning. Skulle tro att det är nätstörning iofs. Men det låter bättre med min Washburn med EMG mickarna.

...men vill ha en Les Paul med coiltap.

Antecknar ni?

Postat

Det som är lite dåligt med nya ljudkortet är att det inte är någon separat volymkontroll för hörlurar.

Om du har lust att göra av med mer stålars så finns ju Mackie Big Knob. DEN har en massa lull lull.

mackie-big-knob.jpg

Postat

Coil tap är coolt! De har jag på min Schecter! Fast min gitarr har nått CP-störning. Skulle tro att det är nätstörning iofs. Men det låter bättre med min Washburn med EMG mickarna.

...men vill ha en Les Paul med coiltap.

Antecknar ni?

Du kan ju sätta EMG mickar på en åra och de hade låtit lika bra som i en mahoganykropp. 😛

Postat

tumblr_maq99wUHeq1qdlh1io1_400.gif

🥰 :wub:

En katt gav min storebror en smäll på näsan nu när jag var dit å hälsade på. Jävlar va roligt va ja skratta.. 😆

såatte.. 😑

Postat

Tala om för mig hur man förminskar en bild i Gimp! 😠

Nay!! Du e smart! Hur göööö man? 😠

Du skriver ut bilden. Sen så hänger du upp bilden på väggen. Sen så backar du några steg tills bilden är mindre.

...eller vänta, du frågade någon som var smart. Never mind. 😑

Postat

[...] Nay!! Du e smart! Hur göööö man? 😠

😆😄🥰

Du skriver ut bilden. Sen så hänger du upp bilden på väggen. Sen så backar du några steg tills bilden är mindre.

[...]

Rocket science 😮

Postat

Om du har lust att göra av med mer stålars så finns ju Mackie Big Knob. DEN har en massa lull lull.

mackie-big-knob.jpg

Mjo, den är nog kalasig. Hade den även funnits som 2U-enhet hade jag köpt den för länge sedan 🙂

Postat

Mjo, den är nog kalasig. Hade den även funnits som 2U-enhet hade jag köpt den för länge sedan 🙂

Mjo! Samma här!

Hatar att ha grejjer liggandes på bordet! 😠😱😊

Postat

men jag skiter nog i Gimp! Känns lite krångligare än photoshop och photoshop orkar jag inte ladda ned... eller nej jag menar köpa lagligt på nätet. 😊

Postat

Mjo! Samma här!

Hatar att ha grejjer liggandes på bordet! 😠😱😊

Eller hur! Blir fan förbannad! 😠

men jag skiter nog i Gimp![...]

bring_out_the_gimp_by_the_russian.jpg

Postat

Fast jag har massa andra grejjer liggandes istället... 😳😊

Ditt samvete räknas inte, Grahn... 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.