Micke H Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Vad ska man då leka med på toaletten? Vem ska ta straffsparken? 😆 Too easy... 😑
Naymari Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Att layra ett Rhodes Mark2 piano med en ukulele låter ganska coolt.
CHAE Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Att layra ett Rhodes Mark2 piano med en ukulele låter ganska coolt. Kan väl bli lite ostigt iofs... 😑
Naymari Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Kan väl bli lite ostigt iofs... 😑 Blev så knasigt nasalt att det blev ganska coolt 😑
CHAE Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Blev så knasigt nasalt att det blev ganska coolt 😑 Nice 😄
Overkill Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Det som är lite dåligt med nya ljudkortet är att det inte är någon separat volymkontroll för hörlurar.
Fidden Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 ÄNTLIGEN börjar det bubbla i örat, nu har nog det där locket släppt snart.
SadamJR Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Såg du Avatar? Nä. Det gick ju inte att få nåt besked, och nu ser jag inte på edward scissorhands som jag inte heller har sett.
Fidden Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Det som är lite dåligt med nya ljudkortet är att det inte är någon separat volymkontroll för hörlurar. det borde väl gå att routa om så att monitorerna inte påverkas av volymontrollen? då kan man ju köra typ nån nanopatch mellan ljudkortet och monitorerna som sköter volymen på den biten, så kan volymratten fixa hörluranra. Så har jag det iallafall.
CHAE Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Nä. Det gick ju inte att få nåt besked, och nu ser jag inte på edward scissorhands som jag inte heller har sett. Ah, Tim Burton. Vad tycker du om filmen än så länge då?
Naymari Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 det borde väl gå att routa om så att monitorerna inte påverkas av volymontrollen? då kan man ju köra typ nån nanopatch mellan ljudkortet och monitorerna som sköter volymen på den biten, så kan volymratten fixa hörluranra. Så har jag det iallafall. Har en sånn ja me. men eftersom volymratten fixar både monitorernas och hörlurarnas voly mgör den ju ingen nytta. Man måste ju ha ljudkortets output på max när man har en sån 😑
Fidden Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 (redigerat) Har en sånn ja me. men eftersom volymratten fixar både monitorernas och hörlurarnas voly mgör den ju ingen nytta. Man måste ju ha ljudkortets output på max när man har en sån 😑 ja, det var ju därför jag tänkte att man kunde routa om det, men det kanske inte funkar så på det ljudkortet... Ah, Tim Burton. Vad tycker du om filmen än så länge då? misstänker att du missade ett "inte" någonstans 😛 Redigerat 23 september 2012 av Fidden
SadamJR Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Ah, Tim Burton. Vad tycker du om filmen än så länge då? Skitbra.
CHAE Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 [...] misstänker att du missade ett "inte" någonstans 😛 😄 Skitbra. 😄 Släng dig i väggen, Nils-Petter Sundgren 😛 I WANNA KNOW WHAT LOVE IS. 😱
CHAE Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 I WANT YOU TO SHOVE ME! 😳 * * * Jag är inte längre svensk, det är bara Svea stat som gör anspråk på mitt kött Peter Mangs har trancenderat... 😆
CHAE Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 I WANT YOU TO WANK ME! O....keeeeeeeee.... Nä Micke, this is getting outta control 😮😠
Micke H Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Så säger du bara för att du är rädd att jag ska göra så att du blir otrogen med mig.
Overkill Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 det borde väl gå att routa om så att monitorerna inte påverkas av volymontrollen? då kan man ju köra typ nån nanopatch mellan ljudkortet och monitorerna som sköter volymen på den biten, så kan volymratten fixa hörluranra. Så har jag det iallafall. Hur menar du? Ljudet som går ut genom alla utgångar styrs av samma volymratt.
Fidden Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Hur menar du? Ljudet som går ut genom alla utgångar styrs av samma volymratt. jaha, dåså. inga routingmöjligheter. då går det ju inte.
Linus Postat 23 september 2012 Postat 23 september 2012 Så volymen till linjeutgångarna/monitorerna styrs av volymratten intill hörlursuttaget? Likadant med min Duet mk1. Jag har en separat monitorkontroller för mina olika ljudkort och den har egen hörlursförstärkare, så jag använder inte hörlurarna direkt i ljudkortet.
Recommended Posts