Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

På vägen hem förresten var det fett awkward. Jag och en av ljudteknikerna fick skjuts till Årstaberg och vi stod och väntade tillsammans på tåget. (Vi skulle med olika tåg men båda fick vänta ca 20 minuter.) Vi stod båda två helt tysta och stirrade ner i marken, utan att komma på något att säga. Vi hade redan diskuterat typ allt som gick att diskutera som hade med inspelningen att göra. Då och då sa någon av oss nånting om det, som mest var en upprepning, och sen blev det tyst igen. xD Jag hatar när det blir så.

Wooo awkward by teh book, huh 😛

Ännu en längstadude som inte fixar irl.

😆

Man behöver inte babbla precis heeeela tiden. Ibland kan man bara känna lugnet. Chilla, lixom! 😎

va gott

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nästan lite läskigt när allt är tyst och släckt här i lägenheten... Regnet smattrar mot rutorna, tjejen sover, Moa sover (i alla fall just nu XD), inte ens något fylleskrän från gatan nedanför. Missförstå inte det här nu, jag älskar min lilla familj här men ibland känns det som om bäst vid just den här tidpunkten i halvmörket; jag kan sitta här och längstah lite, dricka hallongte, smygäta en muffins ( 😊 ), sippa lite vin då och då... Kolla IMDB, mixa lite random, skriva lite..ptja... It's good to be alive! 🥰

Mvh

Rant-o-CHAE

Rent-a-CHAE...öööhhh 😳😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland funderar jag på hur livet hade sett ut om jag inte träffat tjejen... 😳😱 Jag tror att någonting annat hade hänt som radikalt förändrat min livsstil. Jag tror iofs att jag hade varit samma nöjda jävel, proddat musik och lirat gitarr. Jag kanske hade jobbat någon annanstans med ett helt annat yrke men jag tror också att jag hade varit lika nöjd med det också 🙂

Det där med "vad som kunde ha blivit" kunde förr i världen ta upp ganska mycket av mina tankar. Eller alla jävla "om".

OM jag bara inte sagt sådär på den där festen eller OM jag bara hade försökt lite till med musiken eller OM det verkligen var värt att plugga i Norrköping... osv osv.. Ja ni förstår säkert vad jag menar. Sådant där har jag nästan lagt av med. Att tänka på alla "om" och "måste" och "du bör" vart...hm...helt enkelt för mycket för mig. Jag sorterade ut en hel del (vänner, tankar och lite annat). Strök en hel del och gick vidare, liksom.

Hm... 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...