Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Var på musikaffären och berättade att kortet krånglade. Han sa att ja så är det ju ibland, vill du testa ett nytt likadant eller vill du byta? Så nu sitter jag här med ett nytt kort. Förvisso dyrare men förhoppningsvis ett som funkar utan problem.

rola_quad-capture.jpg

*gäääääsp*

😆😄😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fett! Fonkar det bra och så? Har aldrig ens sett ett sånt ljudkort i verkligheten och länge funderat hur det är!

Installerade drivrutinerna, stoppade i det och det funkar utan problem (än så länge, peppar peppar). Med det andra ljudkortet så hackade det massor om man hade på musik i iTunes samtidigt som man öppnade reaper (och sen i regel så dog allt ljud i öppningsprocessen någonstans), men här så hade jag på iTunes när jag öppnade reaper utan några som helst problem. Det är så här det ska vara. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Installerade drivrutinerna, stoppade i det och det funkar utan problem (än så länge, peppar peppar). Med det andra ljudkortet så hackade det massor om man hade på musik i iTunes samtidigt som man öppnade reaper (och sen i regel så dog allt ljud i öppningsprocessen någonstans), men här så hade jag på iTunes när jag öppnade reaper utan några som helst problem. Det är så här det ska vara. 🥰

Härligt! Bara att skriva en massa hits nu då!

Gött mos! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Dels är storyn bra, iofs typ kopia av Pocahontas, men bra för det. Sedan är musiken jävligt bra, James Horner gjorde ett kanonjobb. Sedan är tekniken och grafiken jälligt ball.

Så Chae har fett fel. 😛

Men han kan väl fortsätta titta på Pokemon eller vad han nu kollar på. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Dels är storyn bra, iofs typ kopia av Pocahontas, men bra för det. Sedan är musiken jävligt bra, James Horner gjorde ett kanonjobb. Sedan är tekniken och grafiken jälligt ball.

Så Chae har fett fel. 😛

Men han kan väl fortsätta titta på Pokemon eller vad han nu kollar på. xD

Pokémon är ju iofs ganska bra det också! 😮

Spårade ur efter andra generationen though 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Det e ju mongo att inte tycka Avatar e bra. 😛

fu 😛

Filmen suger. Lätt att sadam kommer att kolla på den nu bara för det 😄

Nay. 🥰

Slampa 😏

[...]

Så Chae har fett fel. 😛

Men han kan väl fortsätta titta på Pokemon eller vad han nu kollar på. xD

Nope 😛

Jag har kollat p åDane Cook "Vicious circle" askul! Han drar en bit om ons som är så jäääälla kul 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...