Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

rola_quad-capture.jpg

Ser gediget ut.. ☺️

Redigerat av D Vibe
Postat

Var på musikaffären och berättade att kortet krånglade. Han sa att ja så är det ju ibland, vill du testa ett nytt likadant eller vill du byta? Så nu sitter jag här med ett nytt kort. Förvisso dyrare men förhoppningsvis ett som funkar utan problem.

rola_quad-capture.jpg

*gäääääsp*

😆😄😆

Postat

Och jag känner plötsligt att jag nog måste ha en TLM49!

Köpköpköpköp

Postat

Fett! Fonkar det bra och så? Har aldrig ens sett ett sånt ljudkort i verkligheten och länge funderat hur det är!

Installerade drivrutinerna, stoppade i det och det funkar utan problem (än så länge, peppar peppar). Med det andra ljudkortet så hackade det massor om man hade på musik i iTunes samtidigt som man öppnade reaper (och sen i regel så dog allt ljud i öppningsprocessen någonstans), men här så hade jag på iTunes när jag öppnade reaper utan några som helst problem. Det är så här det ska vara. 🥰

Postat

Installerade drivrutinerna, stoppade i det och det funkar utan problem (än så länge, peppar peppar). Med det andra ljudkortet så hackade det massor om man hade på musik i iTunes samtidigt som man öppnade reaper (och sen i regel så dog allt ljud i öppningsprocessen någonstans), men här så hade jag på iTunes när jag öppnade reaper utan några som helst problem. Det är så här det ska vara. 🥰

Härligt! Bara att skriva en massa hits nu då!

Gött mos! 😄

Postat

Dels är storyn bra, iofs typ kopia av Pocahontas, men bra för det. Sedan är musiken jävligt bra, James Horner gjorde ett kanonjobb. Sedan är tekniken och grafiken jälligt ball.

Så Chae har fett fel. 😛

Men han kan väl fortsätta titta på Pokemon eller vad han nu kollar på. xD

Postat

Tv4 kör avatar ikväll. Är den nåt att ha?

I ärlighetens namn...

.. nej.

Har iofs inte sett den i 3D.

Postat

Dels är storyn bra, iofs typ kopia av Pocahontas, men bra för det. Sedan är musiken jävligt bra, James Horner gjorde ett kanonjobb. Sedan är tekniken och grafiken jälligt ball.

Så Chae har fett fel. 😛

Pokémon är ju iofs ganska bra det också! 😮

Spårade ur efter andra generationen though 😑

Postat

Det e ju mongo att inte tycka Avatar e bra. 😛

fu 😛

Filmen suger. Lätt att sadam kommer att kolla på den nu bara för det 😄

Nay. 🥰

Slampa 😏

[...]

Så Chae har fett fel. 😛

Nope 😛

Jag har kollat p åDane Cook "Vicious circle" askul! Han drar en bit om ons som är så jäääälla kul 😆

Postat

Fast ärligt talat så tyckte jag inte animationerna var snygga i Avatar. Tyckte det såg ut som ett datorspel. Kanske häftigt i 3D som sagt dock..

Postat

I ärlighetens namn...

.. nej.

Har iofs inte sett den i 3D.

Som om 3D skulle hjälpa en käss film ☺️

Postat

Som om 3D skulle hjälpa en käss film ☺️

Antagligen inte.. 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.