Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Japp! 😠

* * *

@Slej: jag gör också som du; nollar EQ:n på hemmastereon och referenslyssnar där när jag mixar. Du och jag, Slej. Du och jag 🥰

@Sadam: skriv i din signatur att du säljer Cubase 4:an. Kanske någon nappar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är dålig på att sälja saker.

Hm, hur menar du?

...för 3000 spänn och sedan skriver du: SKITBILLIGT!!

Då tror dom att de e billigt. 😑

Man får inte glömma "i princip som nytt" också. Speciellt när det gäller mjukvara 😄😛

Jag tror iofs att han kan få en liten slant för C4:an 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Skäms av nån anledning för att ta betalt, och har aldrig nån aning om hur mycket jag ska begära.

Jag förstår hur du menar; men tänk en bytesaffär då? C4 mot typ någonting annat kul.

Annars kan du ju alltid säga pris: 1000 kr eller bud (alt. bara bud). Då har ju folk ett litet hum om hur de ska buda. Fast bud är vanskligt.

Nu är ju inte det här en vintage Strata i tandkräms-condition utan mjukvara. Men som sagt; en nybörjare skulle nog nöja sig med C4:an så länge. Det går ju alltid att uppdatera senare för en relativt billig peng.

Det där med hur mycket man ska ta betalt är också svårt. Jag brukar inte sätta några fantasipriser (tycker jag åtminstone 😱 ) men sedan måste man ju vara realistisk också. Men, som jag sa till Nay i PM en gång; det finns köpare för precis allt. Drog ju det där exemplet med "nybörjaren" förut. Det är faktiskt inte ett helt och hållet taget ur luften.

DU kan ju alltid rådfråga DöHårt! Han har koll på läget... 😛😄

😆

Tycker fortfarande att han vart taskig och pajade för Sadam

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...