Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det fanns ju en från början och nu är den väck... Borde jag tanka den "riktiga" youtube-appen från appstore istället? 😕

Mvh

Undrande och orolig

Annons
Postat

Heeeey.. Vart fan tog min YouTube-app vägen såhär efter uppdateringen? 😠🙁

Det fanns ju en från början och nu är den väck... Borde jag tanka den "riktiga" youtube-appen från appstore istället? 😕

Mvh

Undrande och orolig

Äh det var inget. Tankade den "riktiga" YT-appen.. För vissa tar det lite längre tid att tänka, okej 😊

Postat

Fan vad jag gillar Softube's pluggar 🥰 Framförallt deras FET(a) kompressor. Parallell inject-ratten är fakking awesome!! 😠

Postat

Ja, dom har tagit bort den. Ladda ner från App Store, den tycker jag faktiskt är snyggare och mer välgjord än den gamla.

Postat

Jag tycker det är intressant att nu är både Google Maps och YouTube borta från en ren installation av iOS. Finns det överhuvudtaget något Google-relaterat kvar? xD

Postat

de fick ta bort den då youtube ville ha kontroll över sin egna app. Bra, tycker ja 😑
Postat

Mm den riktiga YT-appen vart mer frän tycker jag också ☺️😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.