Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Nice! Man anpassas sig tror jag

Jepp. Sen är jag lite osäker på hur jag ska ställa in dom för att det ska bli så bra som möjligt. Som det är nu har jag sänkt miden och även använt s.k. "room control" som i princip är en low shelf. Det är väl egentligen samma princip där som med monitorer i allmänhet att man lär sig vad man har och då spelar det inte så stor roll längre. Bättre att bestämma sig för en inställning än för att hålla på och fippla med det där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp. Sen är jag lite osäker på hur jag ska ställa in dom för att det ska bli så bra som möjligt. Som det är nu har jag sänkt miden och även använt s.k. "room control" som i princip är en low shelf. Det är väl egentligen samma princip där som med monitorer i allmänhet att man lär sig vad man har och då spelar det inte så stor roll längre. Bättre att bestämma sig för en inställning än för att hålla på och fippla med det där.

ta en låt du gillar å ställ in så att det låter bra och allt hörs tydligt så blir det säkert bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny teknik kan va utvecklande. [...]

Säg det till, Nilsson

Jepp. Sen är jag lite osäker på hur jag ska ställa in dom för att det ska bli så bra som möjligt. [...] Bättre att bestämma sig för en inställning än för att hålla på och fippla med det där.

Rummet har ju en relativ inverkan. Fast jag tror att man kan anpassa sig även på det.

Håller med! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...