Overkill Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Nu har jag mixat en första låt i monitorerna. Det är lite svårt och vill gärna referenslyssna i lurarna titt som tätt, men man lär väl sig.
CHAE Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Nu har jag mixat en första låt i monitorerna. Det är lite svårt och vill gärna referenslyssna i lurarna titt som tätt, men man lär väl sig. Nice! Man anpassas sig tror jag
SadamJR Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 jepps! kul med nytt ok! Ny teknik kan va utvecklande. Du har ju gått framåt en hel del t ex.
Overkill Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Nice! Man anpassas sig tror jag Jepp. Sen är jag lite osäker på hur jag ska ställa in dom för att det ska bli så bra som möjligt. Som det är nu har jag sänkt miden och även använt s.k. "room control" som i princip är en low shelf. Det är väl egentligen samma princip där som med monitorer i allmänhet att man lär sig vad man har och då spelar det inte så stor roll längre. Bättre att bestämma sig för en inställning än för att hålla på och fippla med det där.
slejnard Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Ny teknik kan va utvecklande. Du har ju gått framåt en hel del t ex. yes! har haft både kasett å digitalporta innan jag började med daw. har mkt kvar att lära där än dock. använder datorn mest som inspelare. kan inte såå mkt trix som många andra kan.
slejnard Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Jepp. Sen är jag lite osäker på hur jag ska ställa in dom för att det ska bli så bra som möjligt. Som det är nu har jag sänkt miden och även använt s.k. "room control" som i princip är en low shelf. Det är väl egentligen samma princip där som med monitorer i allmänhet att man lär sig vad man har och då spelar det inte så stor roll längre. Bättre att bestämma sig för en inställning än för att hålla på och fippla med det där. ta en låt du gillar å ställ in så att det låter bra och allt hörs tydligt så blir det säkert bra.
CHAE Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Ny teknik kan va utvecklande. [...] Säg det till, Nilsson Jepp. Sen är jag lite osäker på hur jag ska ställa in dom för att det ska bli så bra som möjligt. [...] Bättre att bestämma sig för en inställning än för att hålla på och fippla med det där. Rummet har ju en relativ inverkan. Fast jag tror att man kan anpassa sig även på det. Håller med! 🙂
slejnard Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 jag har mina hifi-högtalare helt raka frekvensmässigt men är van hur de färgar. testar ibland med att trycka in loudnessknappen för basreferens.
Overkill Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Helt sjukt att det kostar typ 500 spänn att klippa sig på alla ställena här i stan som jag lyckats googla fram.
slejnard Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 en snedsax nån som spelar yatzy via iphone? sök Slejnard. ☺️
slejnard Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 I AM NEEEEEEEEEEEERD. SLEY NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD! 😮
Neosus Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 en snedsax nån som spelar yatzy via iphone? sök Slejnard. ☺️ Den där nya Yatzy appen?
slejnard Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Den där nya Yatzy appen? jepp den! tog premium för att slippa reklamen. spelar mot slumpmässiga motståndare nu.
SadamJR Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Satt och spelade yatzy med mej själv halva nätterna när jag gjorde lumpen. Det var före iphone.
slejnard Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Satt och spelade yatzy med mej själv halva nätterna när jag gjorde lumpen. Det var före iphone. jå de ha man gjort i sina dar. det här är hi tech 😄
Neosus Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 jag orka nte. måste ju registrera å grejja på. Orka! 😆😄😊 ...men sen kanske. Kul me yatzy! ☺️
SadamJR Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 jå de ha man gjort i sina dar. det här är hi tech 😄 Hittade yatzy online. Har inte spelat på årtionden.
CHAE Postat 20 september 2012 Postat 20 september 2012 Heeeey.. Vart fan tog min YouTube-app vägen såhär efter uppdateringen? 😠🙁
Recommended Posts