Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Jag åkte in te stan för att hämta ut grej på posten, så var det stängt. ;ppPppPPppPpp

Slösade en timma på det. xD

Orutinerat. Är du säker på att du kommer att fixa det här boende-giget utan typ en personlig assistent eller någonting liknande 😕😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Orutinerat. Är du säker på att du kommer att fixa det här boende-giget utan typ en personlig assistent eller någonting liknande 😕😛

😆

Deras öppettider på hemsidan stämde ju inte FFS. 😠

det man inte har i huvudet, får man ta igen i bena 😉

😛

GRATTIS för fan! 😄 :D NÄR ÄR DET INFLYTTNINGSFEST?!?!

TACK SOM FAN MICKEMAN. 😄 JAG ANTAR ATT VI HAR DET NÄR VI FLYTTAR IN.

>:F

Skulle aldrig fixa att bo i kollektiv. Bara själva ordet ger mej otäcka 70talsvibbar.

Jag levde inte på den stenåldern så har inget att jämföra med. 😛

Jomen har bott i kollektiv förr och det funkade fint.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

usch, det där orkar jag inte läsa :rolleyes:

Inte jag heller. Micke, sammanfatta åt oss. 😛

Latmaskar. 😛

Som sagt, inga större funktioner egentligen, men över 200 småförbättringar. Några av dom större - helt ny kartfunktion. Den använder inte längre Google Maps utan Apples egna istället. Den ser vid en första anblick ganska så trevlig ut.

Påminnelser har nu flera, nya förbättringar, bland annat att man kan välja ett ställe med kartan. När man kommer dit så plingar påminnelsen upp. (Har funnits tidigare men den har blivit förbättrad.)

Facebook-integration finns det nu också - allting i telefonen går att dela på direkten.

Panorama-funktion i telefonen. Provade lite snabbt.

301260_10151175258773749_1424649958_n.jpg

Plus massa andra småsaker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Latmaskar. 😛

Som sagt, inga större funktioner egentligen, men över 200 småförbättringar. Några av dom större - helt ny kartfunktion. Den använder inte längre Google Maps utan Apples egna istället. Den ser vid en första anblick ganska så trevlig ut.

Påminnelser har nu flera, nya förbättringar, bland annat att man kan välja ett ställe med kartan. När man kommer dit så plingar påminnelsen upp. (Har funnits tidigare men den har blivit förbättrad.)

Facebook-integration finns det nu också - allting i telefonen går att dela på direkten.

Panorama-funktion i telefonen. Provade lite snabbt.

301260_10151175258773749_1424649958_n.jpg

Plus massa andra småsaker.

har banne mej suttit och läst sedan jag vaknade imorse, under mina mikropauser orkar jag väl inte läsa en enorm chunk med text 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Får du eget rum?

Jag vet inte än. 😛 Vi har två rum och en får sova i det stora vardagsrummet. Vi skulle överlägga om detta men var ju jag som skaffade lägenheten så borde ju ha första tjing på ett av rummen. 😄

Annars får vi turas om bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Första tillskottet till min blivande samling av orglar och elpianon inhandlad! 🥰

Like always:

Pics or it didn´t happen. 😛

så läste jag det, höll på att springa till apple-store med en sedelbunt i högsta hugg!

Va lustigt, så precis på detta.

http://nojesguiden.se/blogg/amat-levin/oppningen-av-apple-store-i-taby-eller-det-laskigaste-ni-har-sett

Link to comment
Dela på andra sajter

ja vill banne mej också ha en orgel. fast det är nog en bit ner på listan. strax efter ny gura, stärkare, wah-wah, opium och sånglektioner.

Var inte så högt upp på min lista egentligen. Men 400 och jag tänkte att det var väl lika bra! 😄

Like always:

Pics or it didn´t happen. 😛

Imorn. Pallar inte starta datorn 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...