Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Man vet att man ligger efter när man börjar skriva ett inlägg och forumet påpekar att det har skrivits 34 nya inlägg sedan dess.

Postat

Var du inte på jobbet idag?

Naj.

Inte imorrn heller, men på torsdag blire.

Räknar med att ha stoppat alla läckage då.

Postat

jadå, det var mest igår och i söndags kväll det var jobbigt, nu är det mest irriterande. skulle säkert kunnat jobba imorgon också om jag inte hade ett jobb där man håller på med sterilt arbete.

Postat

jadå, det var mest igår och i söndags kväll det var jobbigt, nu är det mest irriterande. skulle säkert kunnat jobba imorgon också om jag inte hade ett jobb där man håller på med sterilt arbete.

Avstår av ren godhet från den uppenbara repliken.

Postat

Jag lyssnade på Steel Panther på vägen till jobbet imorse. På tunnelbanan så var det extremt trångt, och jag hamnade mitt framför en assnygg tjej. Självklart så spelas låten The Shocker upp just då, när jag står ca 10 cm framför henne och försöker att vända blicken överallt utom mot henne.

"Two in the pink and ooooone in the stink

That's called THE SHOOOOCKEEEER!"

Var svårt att hålla sig för skratt. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.