Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Sjukt nice ju!!! 😄

Lätt att jag kommer dit och ugglar dig, baby! 😛😎

Som fan ja! 😄 PLUS att det finns chans att jag får ta över förstahandskontraktet när året har gått. ☺️

Jobbigt Memphyman 🙁

Jag tror dock att ni kirrar det där. Ett halvår går ju faktiskt rätt så fort, tro det eller ej 🙂

You'll mejk it 🥰

🥰

Krappar. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som har koll på hur lång tid kan det ta för Nordea-cash att föras över till ett SwedBank-konto? 😕

En tjomme (inte här på forumet) vill köpa ett utav mina gigbags men behöver det redan på fredag. Jag vill då inte skicka iväg någonting om jag inte ser pengarna på kontot 😱

Jag kan iofs tänka mig vem det är (via mail och lite sunt förnuft) men vill inte outa någon... 😑

Mvh

Undrande

Trä dagar vanligtvis 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Trä dagar vanligtvis 🙂

Tall!

...är mitt svar. 😑

Livet är som ett forumbråk. Man blir förbannad, man blir förbannad på att man blir förbannad men oftast kommer man ändå tillbaka.

Så sant så! 😑

Hela livet är som ett forum! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

- Har du träskor?

- Nä, jag har bara två.

den hittade jag på åt er nu.

🙂

- Nä, jag har bara En...buske!

Nu blev det ännu roligare.. 😑

😮😱😊😄 :D 😄

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses. Min projekthårddisk kraschade, och Windows äKSpEE kunde inte fixa det med den automagiska chkdsk vid startup. Så hittade jag denna tråd:

http://www.tomshardware.co.uk/forum/224954-14-trouble-quot-error-performing-inpage-operation-quot

Man ska köra chkdsk disketikett: /F .. Funkade! 🙂 jösses vilken sten från mitt hjärta som lossade.

Backup!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter hon och läser i Längsta oxå? NU får man skämmas... 😊😄

No worries, hit till längstah kommer hon inte. Det här är ...errrr..."egentid" 😊😱

Vi hade muntlig kommunikation 🙂

Helt okej page topper 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...