Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

spelade in en polare som ramlade förbi studion. passade på att testa en rätt nyinförskaffad bandmikrofon. gitarren var nåt som bara låg i ett hörn och skräpade. Men fyfan vad jag gillar mikrofonen!

Har lagt på en kort plate och lite Tubetech CL1B, annars är det precis vad som gick in i micken. Överstyrningen är i bordet 🥰

Postat

spelade in en polare som ramlade förbi studion. passade på att testa en rätt nyinförskaffad bandmikrofon. gitarren var nåt som bara låg i ett hörn och skräpade. Men fyfan vad jag gillar mikrofonen!

Har lagt på en kort plate och lite Tubetech CL1B, annars är det precis vad som gick in i micken. Överstyrningen är i bordet 🥰

gött retro ljud 🥰 skön låt också, låter lite country blues

Postat

da blues! 🥰 snyggt å skitigt på en å samma gång! bra!

tvagningsdax vare ja. 😑

Postat

Funkar inte nu? 😊

Ja privat är den. haha!

Jahopp! Måste man bli vän eller nått?

....blir jag gärna men alltså du fattar. 😕

Funkar fortfarande inte. 🙁

Ninja'd. 😱

HAHA... 😱

Postat (redigerat)

Nu fonkar det! Jodå det är är helt klart värt att bygga vidare på. Snyggt!

Acke, nån slags elgura, ackustiska trummor och en bas. Sång med svensk text kanske? Lite sing and songwriter stuk..

Gör färdigt! 😠🙂

...och piano och cello kanske?

Redigerat av Neosus
Postat

för skränigt 🙁

Testa nån slags Les Paul då? Med helt vanliga seymour duncan mickar. Kan vara det du behöver. Oftast klarar man bra med det i rock sammanhang.

Det är bara en tanke alltså. 😑

Postat

vad tänker du dig?

jag tänker mig 5-10 bpm långsammare, lite diffus, luftig, ljudbild.

Testa nån slags Les Paul då? Med helt vanliga seymour duncan mickar. Kan vara det du behöver. Oftast klarar man bra med det i rock sammanhang.

Det är bara en tanke alltså. 😑

det får jag kolla upp! tack =)

Postat

Nu fonkar det! Jodå det är är helt klart värt att bygga vidare på. Snyggt!

Acke, nån slags elgura, ackustiska trummor och en bas. Sång med svensk text kanske? Lite sing and songwriter stuk..

Gör färdigt! 😠🙂

...och piano och cello kanske?

Kanske! Får se!🙂

Kanske används till bandet jag satt ihop till mitt slutprojekt

vad tänker du dig?

jag tänker mig 5-10 bpm långsammare, lite diffus, luftig, ljudbild.

Ingen aning! 😆

långsammare kan fixas. ljudbilden tänker jag inte på förrän jag börjar arrangera 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.