Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Det gick snabbt.

Not what she said.

xD

Men FFS! Jävla tangentbordshelvete!

FFS betyder förresten "fisförnäm subba".

Stabilt Micke. Stabilt 😄

I'll make a mental note of that, m'kay 😑😛

"Metal note" 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbets kaffemaskin är så jäkla smart ibland, bara man läser mellan raderna.

"Töm sumplådan" - rensa bort det negativa ur ditt liv.

"Fyll på med mer vatten" - glöm inte bort dina basbehov.

"Njut" - carpe the fuck out of that diem.

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om latin; en kompis till mig messade just sin take på "fånga dagen"; "carpe corpus" och tyckte att han var astuff iom att han trodde att att han hade skrivit "fånga liket". Han var t o m inne på att tatuera in det på överarmen. Jag pajade allt genom att förklara att det betyder "fånga kroppen" (vilket iofs är lite kul) men samtidigt kan det också betyda "fånga livmodern" och det gjorde i alla fall min dag lite roligare 🙂😛😎

"Fånga livmodern"... det låter visserligen ganska äckligt; "No don't hide! Come here you!!!" 😱😊

Jobbets kaffemaskin är så jäkla smart ibland, bara man läser mellan raderna.

"Töm sumplådan" - rensa bort det negativa ur ditt liv.

"Fyll på med mer vatten" - glöm inte bort dina basbehov.

"Njut" - carpe the fuck out of that diem.

🥰

Mmm, jag vet inte om jag ska ta någonting på allvar från någon som har en fikaapparat som livscoach.... 😲😆

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om latin; en kompis till mig messade just sin take på "fånga dagen"; "carpe corpus" och tyckte att han var astuff iom att han trodde att att han hade skrivit "fånga liket". Han var t o m inne på att tatuera in det på överarmen. Jag pajade allt genom att förklara att det betyder "fånga kroppen" (vilket iofs är lite kul) men samtidigt kan det också betyda "fånga livmodern" och det gjorde i alla fall min dag lite roligare 🙂😛😎

"Fånga livmodern"... det låter visserligen ganska äckligt; "No don't hide! Come here you!!!" 😱😊

😆 Typ som dom som tatuerar in kinesiska bokstäver utan att veta vad det betyder. 😛

Mmm, jag vet inte om jag ska ta någonting på allvar från någon som har en fikaapparat som livscoach.... 😲😆

Meh! Dissar du Görans råd? 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 Typ som dom som tatuerar in kinesiska bokstäver utan att veta vad det betyder. 😛

Meh! Dissar du Görans råd? 😠

Jaa lite så! 😄

Ja. Lätt! 😠 Vad ska han göra åt det? Gråta ihjäl mig? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...