Neosus Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Må era sista mjölkpaket ta slut. 😠 MÄH!! NU blev mjölken sur.. 😠
Micke H Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Nu: sova. Godnatt. Jag ska drömma sexiga drömmar om er.
Zakyath Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 haha 😄. klistrade in den från fejjan. fattar den som inte. tänkte om ni gjorde det. 😕 fattade du inte ankskämtet?
Zakyath Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 han sa ju att han skulle spika upp ankjäveln om han fortsatte. så ankan kontrollerade och frågade om han hade spik. när han sa att han inte hade det fortsatte ankan, säker på att han inte skulle bli uppspikad trots allt.
Neosus Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Hur roligt är det på en skala? Jag föredrar sprängd anka istället. DE e roligt... 😱😊
slejnard Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 han sa ju att han skulle spika upp ankjäveln om han fortsatte. så ankan kontrollerade och frågade om han hade spik. när han sa att han inte hade det fortsatte ankan, säker på att han inte skulle bli uppspikad trots allt. ahaaaaaaaaaa 😄 Hur roligt är det på en skala? Jag föredrar sprängd anka istället. DE e roligt... 😱😊 😆 mycke bättre! ☺️
slejnard Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 shit jag är nöjd över kiss-pastischen! ni får lyssna sen när festivalen drar igång å gissa vilken som e min.
slejnard Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 man skulle haft den här med! fast den skrev jag redan 2008 så den får int va med. har tom varit med på lokalradion: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Zakyath Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 nej 😠 shit jag är nöjd över kiss-pastischen! ni får lyssna sen när festivalen drar igång å gissa vilken som e min.
slejnard Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 jåh. 😑 blir kul att höra allas låtar sen. FRÅGAN ÄR OM SADAMJR SKA DELTA!?!? 😮
Zakyath Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 ja, hur går det med sadams gitarrspelande egentligen? Varför är vi här? hur menar du?
Memphis Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 En anka går in på en bar och frågar bartendern -Har du bröd Bartendern: - Nej Ankan -Har du bröd Bartendern: - Nej Ankan : - Har ni bröd Bartendern: - Nej vi har inget bröb ankan: - Har du bröd Bartenderb: - Nej vi har inget jävla bröb Ankan: - har du bröd Bartenderb: - Nej! är du döv eller? vi har ingwt jävla bröd här. Frågar du om jag har bröd en gång till så spikar jag fast din jävla näbb i bardisken.Din irriterade ankjävel Ankan: - Har du spik Bartenderb: - Nej Ankan - Har du bröd 🤪😳 😆 Skitkul ju. 😄 Om han inte hade spik kunde han ju inte heller spika fast näbben, alltså kunde han fortsätta me sin störiga fråga. xD
SadamJR Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 😆 Skitkul ju. 😄 Om han inte hade spik kunde han ju inte heller spika fast näbben, alltså kunde han fortsätta me sin störiga fråga. xD Tjena spidermemphis.
Pico Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Ni e tossiga hela bunten. 😛 Var är Pico när man behöver hans Slap som bäst? xD 😛 *slap*
SadamJR Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 lite moloken ikväll? Nä..ja...jag vet inte.
SadamJR Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 har du slut på öl? Jag nyttjar inte starkt. Tala inte med mej om jävulens munvatten och den heliga andedräkt.
Recommended Posts