Micke H Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Det värmer mitt hjärta att rippa ett gäng nya skivor och tagga dom ordentligt. 🥰 😳
CHAE Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 .gifBasPappaCHAE!.jpg 😠 Helt okej page topper 🙂 Det värmer mitt hjärta att rippa ett gäng nya skivor och tagga dom ordentligt. 🥰 😳 Nice ju! 😄 Nä jag förstod inte heller någonting... 😳
Micke H Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Min CD-skörd: Faith No More - The Real Thing Alice Cooper - Welcome To My Nightmare Michael Jackson - Thriller (lustigt nog saknades denna skiva i min MJ-samling...) Santana - Abraxis Gary More - Still Got The Blues Symphony X - On The Divine Wings of Tragedy Deep Purple - Machine Head Steel Panther - Feel The Steel ☺️ Och så ska dom skicka Steel Panther - Balls Out vid ett senare tillfälle.
Neosus Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 OMG 😳 :blink: Micke goes wild´n crazy 😳 :blink:
Micke H Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Allt för den nätta summan av 630 riksdaler. ☺️
Micke H Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Min stekpanna goes hot´n´crazy 😱 Galenpanna. 😱
Memphis Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 wtf? 😳 😆 Fejl på mig XD Älskar toppkommentaren! 😆
Memphis Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Sopa! 😄🥰 🥰 Tja Memphis! 🙂 Hej Chae! 🙂 Hur mår Gif-spammaren a.k.a The Nurse? 😄 Var värsta hurtig här, joggade 4,2km och sen gymmmade en halvtimma, SAMTIDIGT som jag tvättar. xD 😛 Var fan hittar du allt. 😆
Naymari Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Var fan hittar du allt. 😆 .gifBasPappaCHAE!.jpg hittar allt i sina gömmor! 😠
Neosus Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Var värsta hurtig här, joggade 4,2km och sen gymmmade en halvtimma, SAMTIDIGT som jag tvättar. xD 😛 Hade du med dig tvättmaskinen?? 😳
Memphis Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Hade du med dig tvättmaskinen?? 😳 Finns bara ett ord för sånna kommentarer... Och det är:
CHAE Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 (redigerat) Hej Chae! Hur mår Gif-spammaren a.k.a The Nurse? Var värsta hurtig här, joggade 4,2km och sen gymmmade en halvtimma, SAMTIDIGT som jag tvättar. xD Var fan hittar du allt. Jotack, det är chill. Fortfarande lite täppt i näsan men annars helt okej [page topper] Fan så jävla bra av dig då 😏😛 Dunno!!! 😮 .gifBasPappaCHAE!.jpg hittar allt i sina gömmor! 😠 Jäpp 😠 Finns bara ett ord för sånna kommentarer... Och det är: 😛 Redigerat 17 september 2012 av CHAE
Memphis Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 (redigerat) Jotack, det är chill. Fortfarande lite täppt i nästan men annars helt okej [page topper] Gott att höra! ☺️ Fan så jävla bra av dig då 😏😛 Men är bara ibland så, typ i Söndags käkade jag massa våfflor och glass samt lämnade inte lägenheten på hela dagen. xD Edith: En lyckas ju fortfarande få det fel me citeringen trots 5 års forumhäng. xD Redigerat 17 september 2012 av Memphis
CHAE Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Gott att höra! ☺️ Men är bara ibland så, typ i Söndags käkade jag massa våfflor och glass samt lämnade inte lägenheten på hela dagen. xD Edith: En lyckas ju fortfarande få det fel me citeringen trots 5 års forumhäng. xD Hur är det själv? Förutom att du åt din egen kroppsvikt i våfflor häromdagen, din jävla nom-nombeast 😛 Hahaa sopa! 🥰
Micke H Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Death to all but MEEEEETAAAAAAAL Death to all but MEEEEETAAAAAAAL
Memphis Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Hittade just en rolig grej på Spottan. Om man lyssnar på Swedish house maffias instrumentala låt Greyhound och sätter på texten med appen Tunewiki så kommer den här texten. 😆 För vem som helst kan lägga in texter. Så nån har haft roligt. xD
Micke H Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Eeeeeating ain't cheeeeating You should know that by now Eeeeeating ain't cheeeeating Just like sucking ain't fucking
Memphis Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 (redigerat) C-C-C-Combo breaker! Redigerat 17 september 2012 av Memphis
Recommended Posts