Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hastkorv.jpg

Melkers hästkorv innehåller bara kött och inget potatismjöl. Riktigt fin korv. 🙂

Det enda hästkött jag ätit är hamburgerkött. I vissa länder lär hästkött va förbjuden föda.

Annons
Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Griskött är också förbjudet i vissa länder. 😳

Postat

Börjat bygga på min studio med sovplats idag.

Ganska coolt.

Ta några bilder och visa! 😳

Postat

Ta några bilder och visa! 😳

För tillfället äre bara mitt gamla rum. fast med en helt ny, blå del.

Det är fyrkantigt nu iaf! Innan vare L format.

Kan visa någon bild sen när de e klart!

Anywhore, lär det behövas akustikbehandling. (4 tegelväggar. någon?) Så lär komma upp en tråd sen, nångång ☺️

Postat

Trodde att det var ovanligt många som reggat sig på Forumet och visar det sig att det bara är JerryP som bumpat gamla medlemspresentationer 😏😄

Postat

Ikväll blir det filmkväll. Temat blir dåliga skräckfilmer, har laddat ner ett gäng. xD Critters verkar spännande. Kanske ska ladda ner Gremlins också.

Postat

Hej Mickeh!

Critters är ganska ball men Gremlins är fan inte dålig 😠 Den är cool! 😄

Postat

Jag förutsätter att du tankat "Tremors" 😮 Den är given en filmkväll med tema "dåliga skräckfilmer" 😑

Postat

Här får det bli en kopp aniste.

Anuste? 😳

Postat

Här får det bli en kopp anuste.

O....keeeeeej 😕😮😱

😆

Postat

Sover Nusse? 😳

Postat

Ehh.. hej Längsta 😕 (what's left of it 🙁 )

Undrar om inte analogfreak till slut kom på det perfekta sättet att ta kål på längsta. Han loggade in.

Postat (redigerat)

Undrar om inte analogfreak till slut kom på det perfekta sättet att ta kål på längsta. Han loggade in.

Det är jättesynd om Dinkis som inte får välja vilka som skriver här. 🙂

Redigerat av Analogfreak
Postat

Hej Mickeh!

Critters är ganska ball men Gremlins är fan inte dålig 😠 Den är cool! 😄

Tjabba!

Jo, den är ju en klassiker. Men det är i samma stil som Critters. xD

Jag förutsätter att du tankat "Tremors" 😮 Den är given en filmkväll med tema "dåliga skräckfilmer" 😑

Nej, men tack för tipset! 😄

Postat

Tjabba!

Jo, den är ju en klassiker. Men det är i samma stil som Critters. xD

Nej, men tack för tipset! 😄

Glöm inte serien Tremors heller. Filmen var ju så satans bra att de var tvungna spinna vidare på det och göra en serie. xD

Postat

Glöm inte serien Tremors heller. Filmen var ju så satans bra att de var tvungna spinna vidare på det och göra en serie. xD

xD Thänks, men nu har jag filmer så det räcker. Laddade ner Jim Carreys pingvin-film också om vi känner för det. xD

Postat

Skönt med en mailtjänst som har en begränsning på visst antal tecken och som inte varnar för detta, utan klipper av dina meddelande och säger det först när meddelandet redan är skickat. 😄

Postat

Skönt med en mailtjänst som har en begränsning på visst antal tecken och som inte varnar för detta, utan klipper av dina meddelande och säger det först när meddelandet redan är skickat. 😄

😳😄

Postat

Sover du Nusse? 😳

Vad gör Debatt för nånting? 😊

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.