Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Rent statistiskt borde det stämma; den farligaste miljön för en kvinna är just [ensam] ihop med sambo/pojkvän/man. För män är det i krogkön vid halv tre-snåret. Det var i alla fall vad kompisen sa när han pluggade kriminologi-kursen på journalisthögskolan.

Hon hade tydligen flyttat ifrån en våldsamt (?) förhållande och hade börjat om på nytt. Detta misstänkliggör ju iofs ex-mannen/sambon/pojkvännen. Sedan blir hon attackerad när hennes nuvarande sambo är bort (lägligt?). Sedan blir hon bortförd och (antagligen) misshandlad. Alla är givetvis förtegna men den (nuvarande) sambon håller väldigt mycket käft. Borde inte han vara skitglad nu när de hittat henne? Borde inte blaskorna pratat även med honom om detta och fått sitt "explosiva" uppslag där han pratar ut och strålar av glädje?

Nä fan som sagt; det är någonting som inte stämmer.

Låter som ett fall för detektiv ninja-CHAE.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Rent statistiskt borde det stämma; den farligaste miljön för en kvinna är just [ensam] ihop med sambo/pojkvän/man.

Är din flickvän underrättad? Problemet med din tes är att den är mer framgångsrik vid mord, när offret inte kan berätta något. Det är väl inget du planerar? Är din flickvän underrättad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är din flickvän underrättad? Problemet med din tes är att den är mer framgångsrik vid mord, när offret inte kan berätta något. Det är väl inget du planerar? Är din flickvän underrättad?

Japp! XD

Hm, kommer inte ihåg om det var just specifikt mord det gällde men så kanske det var.. 😕😮 Måste fan fråga om det.

Nopp 😛

Vilket osannolikt misslyckat utbyte av kroppsvätskor.

😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag började gå på krogen sa alltid morsan att killar i min ålder (18-20 som precis började dricka) var allra mest i riskzonen för att bli rånade. Jag höll aldrig med - måste ju vara sjutton resor mer riskabelt att vara tjej i samma ålder. Jag menar, det finns en anledning till att tjejer alltid går i grupp.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag började gå på krogen sa alltid morsan att killar i min ålder (18-20 som precis började dricka) var allra mest i riskzonen för att bli rånade. Jag höll aldrig med - måste ju vara sjutton resor mer riskabelt att vara tjej i samma ålder. Jag menar, det finns en anledning till att tjejer alltid går i grupp.

Mjo, det kanske stämmer. Hon kanske bara ville köra med lite "tänk dock på"-propaganda för att hon var rädd om dig...? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag började gå på krogen sa alltid morsan att killar i min ålder (18-20 som precis började dricka) var allra mest i riskzonen för att bli rånade. Jag höll aldrig med - måste ju vara sjutton resor mer riskabelt att vara tjej i samma ålder. Jag menar, det finns en anledning till att tjejer alltid går i grupp.

Den farligaste platsen för tjejer/kvinnor är i hemmet.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag började gå på krogen sa alltid morsan att killar i min ålder (18-20 som precis började dricka) var allra mest i riskzonen för att bli rånade. Jag höll aldrig med - måste ju vara sjutton resor mer riskabelt att vara tjej i samma ålder. Jag menar, det finns en anledning till att tjejer alltid går i grupp.

Började du dricka när var 18?

Link to comment
Dela på andra sajter

Började du dricka när var 18?

Ne, runt 17 tror jag. Men jag började gå på krogen vid 18-årsåldern.

Wait wOOt har du en syrra? 😮 :o 😮

Haha, japp. Egentligen halvsyrra och fyra år äldre än mig. Har jag inte sagt det tidigare? xD

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]Haha, japp. Egentligen halvsyrra och fyra år äldre än mig. Har jag inte sagt det tidigare? xD

Just det nu minns jag när du sa "halvsyrra". Hon spelar fagott va? Tror att jag har sett henne on teh internetz 😱

Fagott%20I.jpg

😛

* * *

Såg precis en bil som hade reg-plåt "FAP" 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjeena!

Helt okej pagetopper.

😳 XD Fejl 😱

Men vänta lite nu, jag skrev ju för fasiken att jag blivit morbror. Hur hade det gått till om jag inte haft en syrra? xD

Mmm 😱

Hur har ni det där uppe på apberget?

[...]

Jotack helt okej XD Och därnere i skiten är det lika bra som här antar jag? 😛

Helt okej page topper 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...