Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Alltså den här försvunna 3-barnammman (som de har hittat igen), det är något lurigt med historien. Jag tror fan att hennes sambo är inblandad på något sätt... Det är någonting som inte stämmer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja micke! 😮😄

Läget?

Jorå! Trött efter upptagen helg. xD Själv då? Lugnt på semestern?

Alltså den här försvunna 3-barnammman (som de har hittat igen), det är något lurigt med historien. Jag tror fan att hennes sambo är inblandad på något sätt... Det är någonting som inte stämmer.

Håller med. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Jorå! Trött efter upptagen helg. xD Själv då? Lugnt på semestern?

Håller med. 🤪

Jepp, jag såg det. Re-amping och grejer. Iofs jävligt kulatt skivan i princip är klar strax 😄

Nja, jag började ju med att vara sjuk och sedan vart Moa sjuk så... Vi skulle åkt till västkusten idag men man får softa. Annars har det varit kalasgött på semestern. Hängt mycket med familjen och bara tagit det skapligt soft 🙂

Mmm, det är sjukt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp, jag såg det. Re-amping och grejer. Iofs jävligt kulatt skivan i princip är klar strax 😄

Nja, jag började ju med att vara sjuk och sedan vart Moa sjuk så... Vi skulle åkt till västkusten idag men man får softa. Annars har det varit kalasgött på semestern. Hängt mycket med familjen och bara tagit det skapligt soft 🙂

Mmm, det är sjukt.

Sjukt indeed. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså den här försvunna 3-barnammman (som de har hittat igen), det är något lurigt med historien. Jag tror fan att hennes sambo är inblandad på något sätt... Det är någonting som inte stämmer.

Håller med, skumt som fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med, skumt som fan.

Rent statistiskt borde det stämma; den farligaste miljön för en kvinna är just [ensam] ihop med sambo/pojkvän/man. För män är det i krogkön vid halv tre-snåret. Det var i alla fall vad kompisen sa när han pluggade kriminologi-kursen på journalisthögskolan.

Hon hade tydligen flyttat ifrån en våldsamt (?) förhållande och hade börjat om på nytt. Detta misstänkliggör ju iofs ex-mannen/sambon/pojkvännen. Sedan blir hon attackerad när hennes nuvarande sambo är bort (lägligt?). Sedan blir hon bortförd och (antagligen) misshandlad. Alla är givetvis förtegna men den (nuvarande) sambon håller väldigt mycket käft. Borde inte han vara skitglad nu när de hittat henne? Borde inte blaskorna pratat även med honom om detta och fått sitt "explosiva" uppslag där han pratar ut och strålar av glädje?

Nä fan som sagt; det är någonting som inte stämmer.

Link to comment
Dela på andra sajter

I WANNA WATCH SOME ASSES SHAKIN' TO THE NOISE THE BOYS ARE MAKIN', UH HUH!

Helt okej pagetopper.

🙂 XD

[...]1997 borde ringa och kräva tillbaks sin hemsidedesign som uppenbarligen blivit stulen.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...