Naymari Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Ska kolla på affärn sedan! ☺️ ...blir man Hulken om man dricker den? 😳 Ja! 😮
Micke H Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Det där ser ut som en stillbild ur någon av mina mardrömmar.
Micke H Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Zoegas Skånerost ftw! 😠 Bara för att du är en jäkla skåning. 😛 Nej, men jag har börjat köra på något ekologiskt kaffe. Tror det är Gevalia? Går bra ihop med sån här röd, gammaldag mjölk. Självklart ekologiskt den med. xD
SadamJR Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 nu lagt sång på kiss-låten. softish!!! sadam jr är ju ett stort kiss-fan Har alltid gillat gossar med läppstift.
Micke H Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 nu lagt sång på kiss-låten. softish!!! sadam jr är ju ett stort kiss-fan 😄 :D Ska kolla på affärn sedan! ☺️ ...blir man Hulken om man dricker den? 😳 Näe, men illamående. 😑 Är därför jag är så biff 😳 Mmm...biff...
Neosus Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Bara för att du är en jäkla skåning. 😛 Nej, men jag har börjat köra på något ekologiskt kaffe. Tror det är Gevalia? Går bra ihop med sån här röd, gammaldag mjölk. Självklart ekologiskt den med. xD DU kan vara ekologisk 🙂
Naymari Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Bara för att du är en jäkla skåning. 😛 Nej, men jag har börjat köra på något ekologiskt kaffe. Tror det är Gevalia? Går bra ihop med sån här röd, gammaldag mjölk. Självklart ekologiskt den med. xD Aldrig smakat gevalia men har fått höra att det är rätt klent 😮
Micke H Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Dag två i studion är klart! Blev visst bara reampade gitarrer den här helgen. Vi hade trott vi skulle hinna med sång med. xD Alla kompgitarrer använder samma ljud. Även dom allra flesta clean-ljud använder samma ljud. Så dom två gick snabbt. Men så fort vi kom till mer melodiinriktade gitarrer så började vi mixtra betydligt mer. En melodi dubbar sången, så den kan inte vara för framträdande med måste ändå höras. En annan melodi spelas med pumpande kompgitarrer och bär hela sektionen, etc. Detsamma gällde faktiskt solona också - jag tror alla solon på skivan har någon skillnad mot varandra vad gäller soundet från stärkaren. Men HELVETE vad bra det blir! 😄 Nu blir det två helger till. Nästa helg ska vi spela in resterande sång samt re-ampa bas, och helgen därpå spelar vi in keyboards och akustisk gitarr. ☺️ Aldrig smakat gevalia men har fått höra att det är rätt klent 😮 Det finns ju olika grader. 😑 Har aldrig upplevt det svagt men det är möjligt att vissa tycker det. DU kan vara ekologisk 🙂 Din mamma är ekologisk! 😠🙂
Neosus Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Dag två i studion är klart! Blev visst bara reampade gitarrer den här helgen. Vi hade trott vi skulle hinna med sång med. xD Alla kompgitarrer använder samma ljud. Även dom allra flesta clean-ljud använder samma ljud. Så dom två gick snabbt. Men så fort vi kom till mer melodiinriktade gitarrer så började vi mixtra betydligt mer. En melodi dubbar sången, så den kan inte vara för framträdande med måste ändå höras. En annan melodi spelas med pumpande kompgitarrer och bär hela sektionen, etc. Detsamma gällde faktiskt solona också - jag tror alla solon på skivan har någon skillnad mot varandra vad gäller soundet från stärkaren. Men HELVETE vad bra det blir! 😄 Nu blir det två helger till. Nästa helg ska vi spela in resterande sång samt re-ampa bas, och helgen därpå spelar vi in keyboards och akustisk gitarr. ☺️ Det finns ju olika grader. 😑 Har aldrig upplevt det svagt men det är möjligt att vissa tycker det. Din mamma är ekologisk! 😠🙂 😄 Fan va skojjigt ni har det i studion juh! Måste få höra resultatet sedan! Sådeså! 😠😄
SadamJR Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Det finns ju olika grader. 😑 Har aldrig upplevt det svagt men det är möjligt att vissa tycker det. Du borde väl gilla sånt där kattkaffe, men det är skitdyrt.
Micke H Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Du borde väl gilla sånt där kattkaffe, men det är skitdyrt. Kattkaffe? Vet jag inte ens vad det är. xD 😄 Fan va skojjigt ni har det i studion juh! Måste få höra resultatet sedan! Sådeså! 😠😄 Ja, det ska du banne mig få! Sådetså! 😠😄
Micke H Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 NEJ! Bara Neosus får göra det! 😠 Eller jo, okej då! 😄
SadamJR Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Kattkaffe? Vet jag inte ens vad det är. xD Jag har ju skrivit om det halva kvällen. Sånt där kaffe som katter skiter ut. Memphis är här! 😮😱 Spidermemphis. Beware.
Micke H Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Om Memphis är här är det nog bäst att jag tar på mig ett par byxor.
Micke H Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Kanske ska sätta på mig kyskhetsbältet när jag ändå håller på.
Guitar Nilsson Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Reampa en hel helg? Låter som massor av onödigt jobb.
Micke H Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 (redigerat) Reampa en hel helg? Låter som massor av onödigt jobb. Nej, varför det? Vi har i nästan ett halvår suttit hemma och spelat in tagningar tills vi känt oss nöjda. Sen när vi är i studion kan vi fokusera helt på att sätta bra ljud. Betydligt bättre än att arbeta under den tidspress det innebär att sitta i en studio med ljudtekniker som kostar pengar. Redigerat 16 september 2012 av Micke H
Zakyath Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Your browser does not support the HTML5 audio tag borde man behålla denna med akustisk gura eller lägga elgitarr på? hmm 😕
Zakyath Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Man borde bli trummis, då kan man komma undan med vad som helst!
Fidden Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Vem vare som la taggtråd i halsen min? 🙁 vem vare? 🙁
Recommended Posts