CHAE Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 😆😄 Lajvare tycks ha råkoll 😉😛 Mvh Mangolf den orädde
CHAE Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 Beror väl på sammanhanget? Ibland kan en hockeykör sitta helt rätt. Fast i fel sammanhang kan det bli helt fel. Det funkar jämt! 😠 Mvh Hockeykörer och handklapp 4-ever man kanske borde köpa sig en sån! En lajvare? 😳
D Vibe Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 (redigerat) Man kan nog göra en del fräna rytmer och ljudeffekter med det svärdet. Förresten var det lite coolt att XT9 föreslog myndigheter när jag skrev ljudeffekter 😉 Redigerat 15 september 2012 av D Vibe
Zakyath Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 En lajvare? 😳 nää något att fista emotjejer med
Naymari Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 (redigerat) 😆😄 Lajvare tycks ha råkoll 😉😛 Mvh Mangolf den orädde Jag lajvade när jag var mindre. 😱 Även där mitt alias kommer ifrån! 😆😕 Har nog aldrig fått ligga så mycket i hela mitt liv 😊 Redigerat 15 september 2012 av Naymari
D Vibe Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 Är inte det lite stenålder? XT9 eller att använda svärd till ljudeffekter?
CHAE Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 nää något att fista emotjejer med Mm. För det ska bli ditt kall? 😛 Jag lajvade när jag var mindre. 😱 Även där mitt alias kommer ifrån! 😆😕 Har nog aldrig fått ligga så mycket i hela mitt liv 😊 😱😊🙂
CHAE Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 Jag lajvade aldrig (det dök väl upp på allvar någon gång på 90-talet och då vart jag redan för gammal för det där). Däremot spelade jag och polarna rollspel som satan; CHOCK (i synnerhet), DoD, Western e t c i allmänhet. Those were teh days 🥰
Naymari Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 (redigerat) Jag lajvade aldrig (det dök väl upp på allvar någon gång på 90-talet och då vart jag redan för gammal för det där). Däremot spelade jag och polarna rollspel som satan; CHOCK (i synnerhet), DoD, Western e t c i allmänhet. Those were teh days 🥰 DoD! 😄 (eller nej. dungeons& dragons jag tänkte på. där är inget o 😱 ) sysslade med det och Warhammer samtidigt som lajvandet. (warhammer was teh shit!) Inte nu längre dock 😑 Har dock pjäser kvar till ett annat figurspel. Men har inte spelat på några år 😊 Redigerat 15 september 2012 av Naymari
CHAE Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 DoD! (eller nej. dungeons& dragons jag tänkte på. där är inget o ) sysslade med det och Warhammer samtidigt som lajvandet. (warhammer was teh shit!) Inte nu längre dock Har dock pjäser kvar till ett annat figurspel. Men har inte spelat på några år Mäh 😄 Haha, i Norrköping finns det en hobby-butik som var jävligt stora på Warhammer-prülen. Ägaren är konstant snorig 😳 Antagligen för att han satt inomhus och spelade Warhammer för mycket 😛 Nej CHOCK är och förblir teh shit! 😠 Frågan är väl snarare om du fortfarande pratar med dem du låg med då 😮😑 Nu när du skrivit ordet "ligga" är det inte då en bara en tidsfråga innan Micke dundrar in och postar något kul? 😕
Memphis Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 HEJ! Era nötter. 😛 Hinner inte läsa ikapp nu men såg något om Spidermemphis, vafan va det. xD Ska iväg på fest nu, fett kul! Hare! 😄
Zakyath Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 bli mastodontpackad och kom tillbaka och skriv något kul
Naymari Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 Mäh 😄 Haha, i Norrköping finns det en hobby-butik som var jävligt stora på Warhammer-prülen. Ägaren är konstant snorig Antagligen för att han satt inomhus och spelade Warhammer för mycket 😛 Nej CHOCK är och förblir teh shit! 😠 Frågan är väl snarare om du fortfarande pratar med dem du låg med då 😮😑 Nu när du skrivit ordet "ligga" är det inte då en bara en tidsfråga innan Micke dundrar in och postar något kul? 😕 finns 2 i lund 😑 men ja, att han blivit knas är inte så knasigt. sprayfärg och vanlig oljefärg messes up your head. 😲 haha. jag var typ 12. inget ligga då... eller nu 😱😑 händer nog snart att något kanonkul postas på ämnet!
Zakyath Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 finns det några bra billiga wah-wahpedaler? eller går de sönder direkt?
Naymari Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 finns det några bra billiga wah-wahpedaler? eller går de sönder direkt? dunlop is teh grej 😑
Zakyath Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 haha. jag var typ 12. inget ligga då... eller nu 😱 tror en snabbis i parken kostar ca 50 € i Berlin
Naymari Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 Man ska inte citera CHAE. Forumet klagar på smiley overflow! 😆 tror en snabbis i parken kostar ca 50 € i Berlin Åker dit på momagen ☺️
CHAE Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 finns det några bra billiga wah-wahpedaler? eller går de sönder direkt? dunlop is teh grej 😑 Jäpp! 😑
Zakyath Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 har du testat Dunlop Crybaby GCB95? 750 kr känns inte som att man får mycket kvalité för
CHAE Postat 15 september 2012 Postat 15 september 2012 tror en snabbis i parken kostar ca 50 € i Berlin Ingår fejksvärd och cape då? 😳
Recommended Posts