Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Dessutom, Sverige-Slovenien 19.15. Också den på en kanal man nog kan se, om man har tv med det vanliga utbudet. Undrar vilka Valle håller på.

Jag håller alltid på mina favoriter vilka inte nödvändigtvis har anknytning till var jag är född eller var min pappa var född. I hockey, till exempel, hejar jag ALLTID på Canada; spelar ingen roll om det är Sverige de möter, eller ens om Sveriges framtida hockeyanseende skulle hänga på resultatet.

För övrigt är handboll en fjollsport. Och jag skiter i vem som vinner där (eller vann, rättare sagt).

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Morrn. Idag ska jag storhandla. Ska skriva en lista. Har skrivit tvättmedel och pilsnerkorv.

Jag använder flytande tvättmedel och inget sköljmedel. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

VinterStudion.mp3

Okaayy...

Var lite orolig att du hade skrivit stycket och

(1): blev stött för att jag drog paralleller till redan befintligt material

(2): faktiskt hade plagierat och kom på det först efteråt och blev ledsen

Eurosport lär vara bra på vintersport också va?! Morsan har skaffat det tydligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller alltid på mina favoriter vilka inte nödvändigtvis har anknytning till var jag är född eller var min pappa var född. I hockey, till exempel, hejar jag ALLTID på Canada; spelar ingen roll om det är Sverige de möter, eller ens om Sveriges framtida hockeyanseende skulle hänga på resultatet.

För övrigt är handboll en fjollsport. Och jag skiter i vem som vinner där (eller vann, rättare sagt).

Jag trodde Slovenien-matchen gällde EM-kval för U21 i fotboll. Blev lite förvånad när det var tjejer som spelade handboll.

Sveriges anseende som hockeynation skulle aldrig någonsin kunna svärtas ned om det är Canada de möter. Däremot om Sverige spelade en match mot Cypern i ishockey av någon anledning och förlorade.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Okaayy...

Var lite orolig att du hade skrivit stycket och

(1): blev stött för att jag drog paralleller till redan befintligt material

(2): faktiskt hade plagierat och kom på det först efteråt och blev ledsen

Eurosport lär vara bra på vintersport också va?! Morsan har skaffat det tydligen.

jag skaffade 3 månaders eurosport igår, mest för att kunna kolla snooker med kim hartman som kommentator. hoppas kunna se en del vintersport också, nu när jag hört att tv4 köpt en hel del och säkerligen förstör det som vanligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va e d för nåt?

Det ör dom här. Ett skittråkigt band.

stoneroses%2017-12-53_3.jpg

Jag köpte solrosolja, fransk nougat, lättmjölk, pepsi och pepparkakor igår.

Jag köpte en sån här oxå. Går bra att frysa in om man inte äter upp alla 40 korvarna på en gång.

Bullens.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ör dom här. Ett skittråkigt band.

Jag köpte en sån här oxå. Går bra att frysa in om man inte äter upp alla 40 korvarna på en gång.

Jag förväxlar bara ä och ö i skrift, jag läser dem inte tvärtom också. Så du hade inte behövt göra så för min skull.

Obruten temperaturkedja är det viktiga. Burkmat klarar sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Jag har alltid använt flytande tvättmedel och ytterst sällan (1 gång) sköljmedel.

Det är bra! Kläderna känns bättre då. 🙂

Jeans ska man inte tvätta så ofta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Är det Luleå Hockey som ligger närmast dig geografiskt och varför håller du då inte på dem?

Av elitserielagen ligger Luleå hockey närmast.

Jag har aldrig gillat Luleå och jag tycker att LKAB borde sponsra lagen här uppe istället så att dom på sikt kan värva bättre spelare och få bättre lag. Men LKAB sponsrar istället ett lag som ligger 36 mil bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnade ett tag nu. Lättsam, harmlös pop.

Antar att du inte gillar Charlatans eller Supergrass heller?

Har inte lyssnat på dom så mycket, även om charlatans var i hultsfre3d när jag var där en gång i tiden. Grejen med stone roses är att de var våldsamt hajpade och skulle va svaret på allas böner och sedan visade sej va högst mediokra. Tråkiga melodier oxå. Kommer att tänka på the strokes här. Oxå supehajpade och skittråkiga.

Bullens varmkorv däremot är fina grejer.

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...