Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

För att det är kul att skriva ett fånigt inlägg i en fånig tråd. Eller oxå är det bara alkoholen som talar.

All right, jag ber om ursäkt. 🙂

Men jag tror inte din alkohol talar. Det vore ganska freaky.

Postat

All right, jag ber om ursäkt. 🙂

Men jag tror inte din alkohol talar. Det vore ganska freaky.

Men den kanske talar genom mej? Fast jag har nog inte kommit så långt än, men om nån timme eller två..........

Postat

Synd att jag är upptagen ikväll, annars hade det vart intressant att följa. xD Såg du min bild häromdagen? Vilken slags drunk är du?

Postat

jag har, efter ett friskt år, gått och blivit sjuk. två veckor av att gå upp tidigt var allt som behövdes för att bryta ner min arma kropp.

så jag kommer kunna följa sadam i detalj när han blir mastodontpackad.

Postat

Synd att jag är upptagen ikväll, annars hade det vart intressant att följa. xD Såg du min bild häromdagen? Vilken slags drunk är du?

1. Vilken bild?

2.an-alcoholic-become-like-this.jpg

Postat

Det gör du säkert. Jag hatar dragspel och tycker att det i 9 fall av 10 låter för jävligt, men jag känner inget behov av att gå in i dragspelstråden och säga det.

Men det är bara jag det.

Men nu jävl... ska supa dig full och spela 10 dragspelslåtar på raken så ska du få se självaste....helvete.

😆

Postat

Tjena alla dragspelsälskare! Fan vad det flyter på i studion nu! Det är så satans roligt, orgel å helvetes ljud från rymden. Å inga datorer som förmörkar sikten!

Postat

Tja längstah! 😄

Aaah I see, fest i längstah alltså! 😛 Det här kan sluta hur fan som helst 😱😆

Postat

Tjena alla dragspelsälskare! Fan vad det flyter på i studion nu! Det är så satans roligt, orgel å helvetes ljud från rymden. Å inga datorer som förmörkar sikten!

Fasiken va roligt!

Tja längstah! 😄

Tjeena!

Postat

Tja längstah! 😄

...alltså, jag säger inte det här att jag är full, men...

😛

Postat

Men nu jävl... ska supa dig full och spela 10 dragspelslåtar på raken så ska du få se självaste....helvete.

😆

så säger du säkert till alla du försöker förföra

Postat

så säger du säkert till alla du försöker förföra

Sist han sa så till mig vaknade jag upp dagen efter i ett badhus utanför Luleå med en Toblerone mellan skinkorna.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.