Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har jag varit och köpt bärs så det närmaste dygnet behöver ni inte ta nåt jag skriver på allvar. Jag ber alla om ursäkt på förhand osv.......

Annons
Postat

Undrar om jag skulle lägga ut en blänkare på ss-forum oxå, eller kanske starta en tråd där den som korkar opp kunde förvarna? Kunde ha gjort livet lättare för mickey iallafall.

Postat

Undrar om jag skulle lägga ut en blänkare på ss-forum oxå, eller kanske starta en tråd där den som korkar opp kunde förvarna? Kunde ha gjort livet lättare för mickey iallafall.

ss-forum?! 😳

Vad är det? :fear:

Postat

Det gör du säkert. Jag hatar dragspel och tycker att det i 9 fall av 10 låter för jävligt, men jag känner inget behov av att gå in i dragspelstråden och säga det.

Men det är bara jag det.

Postat

Det gör du säkert. Jag hatar dragspel och tycker att det i 9 fall av 10 låter för jävligt, men jag känner inget behov av att gå in i dragspelstråden och säga det.

Men det är bara jag det.

Ok. Så du är bättre än mej. Grattis.

Postat

Äsch, du gör väl som du vill. Jag fattar bara inte varför.

För att det är kul att skriva ett fånigt inlägg i en fånig tråd. Eller oxå är det bara alkoholen som talar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.