Memphis Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Jag menade att va fucky fucky lång tid det tar å spena in Exakt vad gör man när man spenar? Låter väldigt snuskigt. 😛 Jag ser framför mig någon form av skedande i delfindräkt.
Neosus Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Exakt vad gör man när man spenar? Låter väldigt snuskigt. 😛 Jag ser framför mig någon form av skedande i delfindräkt. Jag skulle kunna förklara men inte nu... ☺️😑
Neosus Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 ..och nu spelar grannen dunkadunka. Men hon har vett att hålla nere volymen nu iallafall. De e skönt! 😑 Jag funderar förresten på att köpa en subbas! 😱
Memphis Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Jag funderar förresten på att köpa en subbas! 😱 Jag me! 😄 Vad funtar du på för nån?
SadamJR Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Exakt vad gör man när man spenar? Låter väldigt snuskigt. 😛 Jag ser framför mig någon form av skedande i delfindräkt. Spana in menar han förståss. Är han inte gift förresten?
Neosus Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Jag me! 😄 Vad funtar du på för nån? Krk eftersom de e krk jag har så därför funderar jag på en krk. Den billigare varianten. Men det är bara lösa funderingar.
Memphis Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Krk eftersom de e krk jag har så därför funderar jag på en krk. Den billigare varianten. Men det är bara lösa funderingar. Så du funderar inte på en Krk då? Hade jag gjort, efter du har Krk monitorer. ;pppPPpppp Jag är inne på samma spår, en Hs10 Sub till mina HS80m. ☺️ Men så måste jag ju reparera en av dem först. 😑
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Exakt vad gör man när man spenar? Låter väldigt snuskigt. 😛 Jag ser framför mig någon form av skedande i delfindräkt. Asså Memphis... Du är så jäääälla skön 😆 :lol: 😄🥰
Neosus Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 (redigerat) Det låter som en god idé! ☺️ ..och DÄR kom Chae mittimellan! (Ja inge snusk nu..) Redigerat 13 september 2012 av Neosus
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Har mixat loss på en kompis låt. Vart nästan bra... Fan vet om sången lirar. Har provat allt möjligt nu men nu kommer jag inte längre. Ska höra om han är nöjd, sedan åker den upp på ljudmolnet 😑 [...] ..och DÄR kom Chae mittimellan! (Ja inge snusk nu..) 😕😳😱😎
Memphis Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Asså Memphis... Du är så jäääälla skön 😆 :lol: 😄🥰 😆 Jag älskar den facepalm bilden. 😛 Hej Chae! 😄
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 😆 Jag älskar den facepalm bilden. 😛 Hej Chae! 😄 It's teh grej ☺️ Tja Memphy! Gött att ni börjat repa loss igen. Gansak kul att repa efter ett längre uppehåll. När vi lade ner i 5 månader lät vi skit och vart tvinga att sänka hela live-setet (typ 45-50 låtar) med två halva eftersom att vi hade blivit för gamla och gubbiga... 😳😊 På fem månader 😠
Memphis Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Såg häromdagen att det finns ett område här i närheten som heter Ugglum. 😆 Där vill jag bo. 🥰
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Såg häromdagen att det finns ett område här i närheten som heter Ugglum. 😆 Där vill jag bo. 🥰 Tro fan. När flyttar vi dit, raring? 🙂 Min tjej är uppvuxen på Uggelvägen (i Gamleby) 🥰 Hur jävla maxat är inte det!
Neosus Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Det finns Höven här i krokarna och varje gång jag kör igenom så tänker jag på Röven! Ganska kul va?
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 (redigerat) Gollum och Ugglum! "Open, Mellon" Det finns Höven här i krokarna och varje gång jag kör igenom så tänker jag på Röven! Ganska kul va? Errr... Är det någon sort homoerotik i det där...? 'Cuz I don't get it 😳 Redigerat 13 september 2012 av CHAE
Frekvensspektrumanalysator Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 kollade Chris Lord Alge på Pensados Place. blev påmind om varför jag inte gillar att vara i usa.
SadamJR Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Errr... Är det någon sort homoerotik i det där...? 'Cuz I don't get it Nä, men i det här; Asså Memphis... Du är så jäääälla skön 😆 😆 😄 🥰
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 kollade Chris Lord Alge på Pensados Place. blev påmind om varför jag inte gillar att vara i usa. Slår vad om att USA känner samma sak inför dig 😛😉 NInja is teh shit! Jääääh! 😠 Nä, men i det här; Asså Memphis... Du är så jäääälla skön 😆 😆 😄 🥰 🥰
Memphis Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Tro fan. När flyttar vi dit, raring? 🙂 Min tjej är uppvuxen på Uggelvägen (i Gamleby) 🥰 Hur jävla maxat är inte det! xD 😄 Finns ett annat område i närheten som heter Paradiset. :S
Frekvensspektrumanalysator Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Slår vad om att USA känner samma sak inför dig 😛😉 jag är antagligen listad som kommunistisk terrorist i deras system.
Recommended Posts