D Vibe Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Såg att ingvar oldsberg har en dotter. Hon ser ut ut precis som han fast med långt blont hår. LOL 😄
Micke H Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Det där är en position jag inte provat... 😕
D Vibe Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Dom har fastnat i vinkelvolten. hahah! Galenskaparnostalgi 😄
Micke H Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Två älgar var ute och flög då sa den ena: "Älgar kan väl inte flyga?" "Nä, men jag har röda kalsonger."
SadamJR Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Vad är det för skillnad på en elefant? Den kan varken cykla.
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 (redigerat) Tja! Btw Micke; jag minns inte hur ni tänkte men varför re-ampa alla gitarrtagningar? Varför inte tracka dem med full rigg in teh first palce, liksom 😕😳 Stentuff tatuerad bassist du träffat på f ö 😏 Då är ju er badbolls-bassist coolare alla dagar i veckan ☺️ Redigerat 13 september 2012 av CHAE
Micke H Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Tja! Btw Micke; jag minns inte hur ni tänkte men varför re-ampa alla gitarrtagningar? Varför inte tracka dem med full rigg in teh first palce, liksom 😕😳 För att det kostar mindre att spela in allting hemma. Då kan vi sitta i lugn och ro och sätta dom perfekta tagningarna. Att bara re-ampa går ju betydligt snabbare än att sätta bra tagningar. 🙂 Stentuff tatuerad bassist du träffat på f ö 😏 Då är ju er badbolls-bassist coolare alla dagar i veckan ☺️ Nej, där blev man lite chockad. Verkade ju hur trevlig som helst när vi pratades vid. 😏
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Håller med Zak där ok att batteritiden för ajjFånarna borde vara prio jävla ett 😏 Vad fick vi istället? En skapligt lång telefon (XD)
Micke H Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Håller med Zak där ok att batteritiden för ajjFånarna borde vara prio jävla ett 😏 Vad fick vi istället? En skapligt lång telefon (XD) Size does matter?
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 För att det kostar mindre att spela in allting hemma. Då kan vi sitta i lugn och ro och sätta dom perfekta tagningarna. Att bara re-ampa går ju betydligt snabbare än att sätta bra tagningar. 🙂 Nej, där blev man lite chockad. Verkade ju hur trevlig som helst när vi pratades vid. 😏 Ah, så pass. Ja det mejakr ju sense iofs. Fast ni är ju metal heads. De gör allt på första tagningen... 😉😛 Mmm, vilken tönt.
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Size does matter? Har aldrig behövt oroa mig...
Micke H Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Jag vill säga något när jag ser sånt där. Men vad är poängen, egentligen? Han kommer inte att ändra sig av en syrlig kommentar från någon han träffat en enda gång. xD Har aldrig behövt oroa mig... Det är väl därför du hänger i Längsta misstänker jag.
SadamJR Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Har aldrig behövt oroa mig... Men hur orolig är flickvännen?
Micke H Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Men hur orolig är flickvännen? Det är nog som med en spruta. Det gör ont men går över snabbt.
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 (redigerat) Jag vill säga något när jag ser sånt där. Men vad är poängen, egentligen? Han kommer inte att ändra sig av en syrlig kommentar från någon han träffat en enda gång. xD Det är väl därför du hänger i Längsta misstänker jag. Mmm, håller med. Man orkar knappt kriga mot dumheterna längre. Fast jag gör det när jag känner att det är läge för det 🙂 XD Men hur orolig är flickvännen? 😆😛 Att jag hänger i längstah borde vara oroväckande nog för tjejen XD Själv är jag inte ett dugg orolig 🙂 Redigerat 13 september 2012 av CHAE
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 (redigerat) När JJ och Valle snubblar in i samma tråd så kan man slå sig i backen på att det blir en yster ordfight 😛 XD Redigerat 13 september 2012 av CHAE
D Vibe Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 När JJ och Valle snubblar in i samma tråd så kan man slå sig i backen på att det blir en yster ordfight 😛 XD Tröttsamt. Själv sitter jag och filar på mitt Amiga 1200-rack. Blir najs som fan! Jepp! 🙂
SadamJR Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Tröttsamt. Själv sitter jag och filar på mitt Amiga 1200-rack. Blir najs som fan! Jepp! 🙂 Visst. Du brukar väl oxå va där och tröska.
D Vibe Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Visst. Du brukar väl oxå va där och tröska. Bara vid direkta bajskonfrontationer. Men numera så örk jag inte längre.
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 ヅ ...och priset, en brödrost i valfri röd färg, för dagens rorschach går till Micke! 🙂
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Helt okej page topper * * * Light-trollade lite nyss. Ska aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldri' hända igen, promise
CHAE Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Vad är rorschach? Ugh, dagens ungdom alltså http://sv.wikipedia.org/wiki/Rorschachtestet
Recommended Posts