Micke H Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 Hmm, iPhone5 verkar inte helt fel. Högre skärm men samma bredd. Tunnare och väger mindre. Kraftfullare processor, snabbare grafikchip men samtidigt längre batteritid, nice! Bättre kamera, både fram och bak (även om front-kameran fortfarande är ganska mycket sämre än bak-kameran. Nu väntar jag bara på att dom ska släppa iOS6 så jag kan uppdatera min telefon. xD
Zakyath Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 hur mycket längre batteritid blev det? för på 4s-en så är den ju helt jävla värdelös. och varför ska man ha lång skärm egentligen?
Micke H Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 hur mycket längre batteritid blev det? för på 4s-en så är den ju helt jävla värdelös. och varför ska man ha lång skärm egentligen? På 4s:en är det väl som på dom flesta smartphones? Smartphones har jävligt dålig battertid rent generellt. Hittar ingen info på Apples hemsida om exakt hur stor skillnad det ska vara i batteritid mot tidigare, vilket är lite synd. Tja, den längre skärmen innebär att den har en ratio på 16:9, vilket är standard för exempelvis film numera. Så typ YouTube-filmer kommer kunna visas korrekt. Det innebär också större möjlighet att visa mer info på skärmen för vissa applikationer. Exempelvis spel kommer bli mer nice - kontrollerna kommer inte vara lika mycket i vägen för det som händer på skärmen. Jag tror det är en bra förbättring.
Zakyath Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 ja, jag har aldrig använt några andra smarta telefoner än fyra s. vet bara att telefonen jag hade innan behövde jag ladda knappt en gång i veckan ! iphonen tar ju slut på mindre än en dag om man använder den flitigt och att det blir 16:9 tycker jag rättfärdigar att de gör den större
Micke H Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 ja, jag har aldrig använt några andra smarta telefoner än fyra s. vet bara att telefonen jag hade innan behövde jag ladda knappt en gång i veckan ! iphonen tar ju slut på mindre än en dag om man använder den flitigt och att det blir 16:9 tycker jag rättfärdigar att de gör den större Vad var det för telefon? Alla Andrioider, Samsung, HTC, iFånar och allt vad det heter har tyvärr dålig batteritid. Önskar dom kunde lägga mer fokus på det istället för att utrusta telefonen med större upplösning och bättre kameror, men man kan väl inte få allt. xD
SadamJR Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 Skulle det inte bli skärm på hela framsidan?
Zakyath Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 Vad var det för telefon? Alla Andrioider, Samsung, HTC, iFånar och allt vad det heter har tyvärr dålig batteritid. Önskar dom kunde lägga mer fokus på det istället för att utrusta telefonen med större upplösning och bättre kameror, men man kan väl inte få allt. xD ja, jag instämmer! batteri är bland det viktigaste! det var någon sony ericsson, var väldigt nöjd med den. skulle nog dock inte kunna gå tillbaka nu efter jag har haft iphone ett tag 😛
Pico Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 Är nog bara tryckfel, eller bara i USA. På den svenska kostar den! Eller så handlar det bara om att man binder upp sig precis som det står på sajten så gratis skulle jag inte kalla det. Olåst kostar den $450. 😛
Zakyath Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 hujedamej! vet du hur mycket opium man kan köpa för 450$?
Micke H Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 En av mina bästa polare har ganska nyligen skaffat basist till sitt band. Träffade honom för nån vecka sedan, verkade vara en trevlig, pratglad kille med sjukligt många tatueringar. xD Sen så skriver han dessa två statusuppdateringar på Fejjan: Ser på han som rånar snubben som ramlar ner på tågspåret. Överraskad att han inte ser svensk ut? Not really. Man bara skakar! Plocka in den äckliga svarts****en och hang han upp o ner med huvudet centimeter från ytan i en pool full med krokodiler. Sen när han hänger där skär man upp handlederna och låter naturen ha sin gång. Och så tappade jag genast all respekt för honom.
Zakyath Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 säg till honom nästa gång du träffar honom att du är en ovanligt blek mulatt eller något
Micke H Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 Eller så säger jag att jag kommer från Nigeria, men har samma hudsjukdom som Michael Jackson påstod sig ha.
Overkill Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 Eller så handlar det bara om att man binder upp sig precis som det står på sajten så gratis skulle jag inte kalla det. Olåst kostar den $450. 😛 Logga in på msn nån gång istället för att leka wesserpisser här!
Zakyath Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 ja, det fungerar också! så länge han inte har stora biceps. då håller du tyst.
SadamJR Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 Annars är det väl en fördel att va vit om man gillar tatueringar. Syns ju mycket bättre.
Zakyath Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 tycker att tatueringar gör sig bättre på svarta, faktiskt. vet inte varför.
Zakyath Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 hittade precis en extern hårddisk med alla mina gamla låtidéer som jag hade innan jag köpte mitt externa ljudkort, har hundratals gp5-filer att lyssna igenom. misstänker att jag kommer vara trött imorgon bitti.
Frekvensspektrumanalysator Postat 12 september 2012 Postat 12 september 2012 sons of anarchy vore bättre om inte Jax gick så jävla töntigt.
Naymari Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Eller så handlar det bara om att man binder upp sig precis som det står på sajten så gratis skulle jag inte kalla det. Olåst kostar den $450. 😛 Såg det sen, haha 😛
D Vibe Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Hmm, iPhone5 verkar inte helt fel. Högre skärm men samma bredd. Tunnare och väger mindre. Kraftfullare processor, snabbare grafikchip men samtidigt längre batteritid, nice! Bättre kamera, både fram och bak (även om front-kameran fortfarande är ganska mycket sämre än bak-kameran. Nu väntar jag bara på att dom ska släppa iOS6 så jag kan uppdatera min telefon. xD Låter som beskrivningen av en Galaxy SIII .. (eller SII för den delen 😉)
SadamJR Postat 13 september 2012 Postat 13 september 2012 Såg att ingvar oldsberg har en dotter. Hon ser ut ut precis som han fast med långt blont hår.
Recommended Posts