Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HEJ MEMPHY!!! Läget?

GODKVÄLL CHAEMAN! ☺️

Det e fan gött här. Fick precis tag i en sångerska till en av mina senaste låtar så det ska bli spännande och se hur det blir.

Käkar panpizza här, så jälla gott!

Läget me apelsinmannen då?

Annons
Postat

Fortsatt övande på den där jävla unisionen i Count of Tuscany. Jag är 2 BPM från låtens tempo, men ganska långt ifrån att spela det helt rent. xD

Postat

Tack! 😄

Jag är ganska nöjd med hur jag lirar med högerhanden. Jag har slutat lägga lillfingret som stöd på micken på gitarren, utan låter den delen av handen vara mer "fri" och det har verkligen hjälpt mig att utveckla min teknik. Jag har rätt små händer så det var aldrig någon bra idé att "låsa" högerhanden till att börja med.

(Inväntar snuskiga skämt...)

Postat (redigerat)

"Would you want a fika? Yes I like some fika! Call me for that fika! Yes I want that fika!"

Dr.Fikalover - I would like a Fika (Swedish holy ground)

Redigerat av D Vibe
Postat

"Would you want a fika? Yes I like some fika! Call me for that fika! Yes I want that fika!"

Bästa låten hittills!!!!!!!!! ☺️🥰

....gonatt. 😑

Postat

😄

Postat

Hur mycket är du villig att betala? Obs, har ingen bandare, är bara nyfiken.

Uppemot en 1500 beroende på vilken modell.

En Tandberg går på mellan 50-400 på beggat.

Postat

Uppemot en 1500 beroende på vilken modell.

En Tandberg går på mellan 50-400 på beggat.

Köp en studer istället. Dom är mycket bättre. Vad ska du ha den till förresten.

Postat

CHAE, jag tror jag passar på caset. Behöver hålla i plånboken just nu. Håller på och sparar till en ny förstärkare. ☺️

Postat

Köp en studer istället. Dom är mycket bättre. Vad ska du ha den till förresten.

De är jävligt dyra. Finns den i vanlig stereo? Fördelen med en Tandberg är att den är rördriven.

Jag ska ha den till att summera spår/mixar i.

Postat

De är jävligt dyra. Finns den i vanlig stereo? Fördelen med en Tandberg är att den är rördriven.

Jag ska ha den till att summera spår/mixar i.

Det där med studer var inte på allvar. Ska du alltså spela in på den eller bara använda den som effekt på nåt sätt?

Postat

Det där med studer var inte på allvar. Ska du alltså spela in på den eller bara använda den som effekt på nåt sätt?

Jag ska köra den som effekt av lo-fi/analog värme. Men jag måste spela in på den för att få bandeffekten tror jag.

Postat

Yesbox! 🙂

Har även hört folk som använder en Tandberg som gitarrstärkare (utan banden). Verkar ganska knasigt.

Förr körde folk gitarrer genom radioapparater oxå. Nån gör nog snart en plugg för det där.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.