Neosus Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Jag vet inte vad som hände men kaffefilterhållaren öppnade sig så allt vatten rann ut. 😳🤪
Micke H Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Jag vet inte vad som hände men kaffefilterhållaren öppnade sig så allt vatten rann ut. 😳🤪 😮 :o 😮
CHAE Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Det är ej haiku Fem sju fem stavelser ju Skilj på dikt/haiku jeje 😑
Naymari Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Det är ej haiku Fem sju fem stavelser ju Skilj på dikt/haiku Ghey... 😛
Zakyath Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Det är ej haiku Fem sju fem stavelser ju Skilj på dikt/haiku 😆
Micke H Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Om jag stirrar på glipan mellan mina två datorskärmar och ofokuserar så mycket jag kan så smälter dom lixom ihop.
SadamJR Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 (redigerat) Varför låter inte dagens syntar bättre? Gamla proteusburkar hade 4 mb samplade ljud och syntarna i sonar laddar upp 150 mb för vissa enskilda ljud. Ändå låter en del av dom skräp? Edit - skiter i att editera vid närmare eftertanke. Redigerat 10 september 2012 av SadamJR
Zakyath Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Varför låter inte dagens syntar bättre? Gamla proteusburkar hade 4 mb samplade ljud och syntarna i sonar laddar upp 150 mb för vissa enskilda ljud. Ändå låter en del av dom skräp? det finns mer att jämföra med, då låter alla alternativ sämre
Neosus Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Finns en hel del skitljud. Håller med! 😑 Men det finns en del bra ljud oxå! 😑
Guitar Nilsson Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Varför låter inte dagens syntar bättre? Gamla proteusburkar hade 4 mb samplade ljud och syntarna i sonar laddar upp 150 mb för vissa enskilda ljud. Ändå låter en del av dom skräp? Edit - skiter i att editera vid närmare eftertanke. Visste ni att jag gjort en singel tidigt 80-tal, en synth-hatarlåt, den heter "Moogmaskinen"... Vi vann en applådtävling med den i Kungsträdgården, det var Radio Stockholm som höll i....
Zakyath Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 suck har inte fått mitt studiebidrag i och med att jag inte klickade i en ruta där det stod att jag garanterade att jag läste det jag läser, efter att jag fyllt i all info, skrivit ut det, skrivit under (och därmed garanterat att jag läser vad jag läser) och postat in. aja, förhoppningsvis kommer det in snart på kontot ändå. tycker det är lite larvigt, då csn redan godkänt att jag ska få studiemedel...
Naymari Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 suck har inte fått mitt studiebidrag i och med att jag inte klickade i en ruta där det stod att jag garanterade att jag läste det jag läser, efter att jag fyllt i all info, skrivit ut det, skrivit under (och därmed garanterat att jag läser vad jag läser) och postat in. aja, förhoppningsvis kommer det in snart på kontot ändå. tycker det är lite larvigt, då csn redan godkänt att jag ska få studiemedel... CSN är det körigaste jävla företaget någonsin!
Zakyath Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 jep, vill minnas att jag tryckte in en exakt likadan ruta med samma villkor när jag fyllde i min info också... hade dock gått att undvika om jag läst noggrannare, men i och med att det stod att jag fått ett besked antog jag att det var klart 😲
Neosus Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Du får väl helt enkelt ringa och kolla upp hur läget är, Zak?
Zakyath Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 nä men alltså nu har jag ju sett och klickat i rutan, så det borde väl dyka in imorgon eller strax efter. men jag hade velat ha det idag i och med att de godkände det redan förra veckan 😛
CHAE Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 CSN är det körigaste jävla företaget någonsin! Tycks ha blivit ännu värre sedan jag pluggade 😏 jep, vill minnas att jag tryckte in en exakt likadan ruta med samma villkor när jag fyllde i min info också... hade dock gått att undvika om jag läst noggrannare, men i och med att det stod att jag fått ett besked antog jag att det var klart 😲 Säg att du skickar längstah på dem ifall de inte fixar det här illa kvickt 😠
Recommended Posts