Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Go möra, längstah! 😄

Jag undrar om inte butiksnamnet "Sephora" kan vara det sämsta någonsin.

Du känner att det kanske inte är okej att handla där något mer då'rå? 😕😛

Postat

Såg att Mikey Goes Pro återigen gjorde en lite kortare medverkan för nån vecka sen. Det slutade genast illa med skrik skrän och hotelser...

Vad ska man säga?

Postat

Såg att Mikey Goes Pro återigen gjorde en lite kortare medverkan för nån vecka sen. Det slutade genast illa med skrik skrän och hotelser...

Vad ska man säga?

Att han är en bra kille innerst inne?

Postat

Ja det är vi väl alla?

Men man kan ju undra om han är lika het irl. Då kanske det blir slagsmål så fort han träffar vem som helst...

Postat

Ja det är vi väl alla?

Men man kan ju undra om han är lika het irl. Då kanske det blir slagsmål så fort han träffar vem som helst...

Har du levt ett ovanligt skyddat liv eller nåt?

Postat

Fick ett meddelande på Facebook, där det stod:

Если бы мне давали рубль каждый раз, когда я вижу такую красоту, у меня был бы рубль.

Översatt från ryska på Google Translate, blir det:

Om jag hade en rubel varje gång jag ser en sådan skönhet, skulle jag ha en rubel.

😆

Postat

Ja det är vi väl alla?

Har du levt ett ovanligt skyddat liv eller nåt?

Vaddå? Nej tvärtom, jag vet mycket väl att det finns ett litet fåtal personer som blir helt galna av ingenting, inbillar sig att alla vill jävlas med dem, att alla är korkade och att de själva är Guds utvalde att berätta för de stendumma människorna hur allting ligger till.

De är sällsynta, men de finns!

Postat (redigerat)

[...]Betyder det här att du kunde sova längre idag?

Det betyder att vi gick upp astidigt och drog hem till västervik så jag kunde träffa farbror doktorn 😑

Skapligt soft besök ändå; fick reda på att jag i alla fall inte behöver köra den där jävla CPAP-utredningen och bli upphookad till en massa mätinstrument 🙂

I dagsläget ser det ut som om jag egetnligen bara skulle behöva lite kemikalier (tippar antigen eter eller opium 😛 ) för att kunna få sova bättre.

To be continued...

Vad ska man säga?

Ja jo, jag såg det. Det gick åt helvete tämligen direktsmall_subtle_facepalm.png

😆😄☺️

😳😆

Redigerat av CHAE
Postat

Det betyder att vi gick upp astidigt och drog hem till västervik så jag kunde träffa farbror doktorn 😑

Skapligt soft besök ändå; fick reda på att jag i alla fall inte behöver köra den där jävla CPAP-utredningen och bli upphookad till en massa mätinstrument 🙂

I dagsläget ser det ut som om jag egetnligen bara skulle behöva lite kemikalier (tippar antigen eter eller opium 😛 ) för att kunna få sova bättre.

To be continued...

Till dig eller till ungen?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.