Micke H Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Jag undrar om inte butiksnamnet "Sephora" kan vara det sämsta någonsin.
CHAE Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Go möra, längstah! 😄 Jag undrar om inte butiksnamnet "Sephora" kan vara det sämsta någonsin. Du känner att det kanske inte är okej att handla där något mer då'rå? 😕😛
SadamJR Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Jag undrar om inte butiksnamnet "Sephora" kan vara det sämsta någonsin. Sämre än;
Micke H Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 😳😆 Go möra, längstah! 😄 Betyder det här att du kunde sova längre idag?
Guitar Nilsson Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Såg att Mikey Goes Pro återigen gjorde en lite kortare medverkan för nån vecka sen. Det slutade genast illa med skrik skrän och hotelser... Vad ska man säga?
slejnard Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Nu akffe! va gott! Såg att Mikey Goes Pro återigen gjorde en lite kortare medverkan för nån vecka sen. Det slutade genast illa med skrik skrän och hotelser... Vad ska man säga? missade det.
SadamJR Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Såg att Mikey Goes Pro återigen gjorde en lite kortare medverkan för nån vecka sen. Det slutade genast illa med skrik skrän och hotelser... Vad ska man säga? Att han är en bra kille innerst inne?
Guitar Nilsson Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Att han är en bra kille innerst inne? Ja det är vi väl alla? Men man kan ju undra om han är lika het irl. Då kanske det blir slagsmål så fort han träffar vem som helst...
Micke H Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Hitler var säkert också en bra kille innerst inne.
Micke H Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Näe, om man skulle gå och köpa sig lite pengar... 😑
SadamJR Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Ja det är vi väl alla? Men man kan ju undra om han är lika het irl. Då kanske det blir slagsmål så fort han träffar vem som helst... Har du levt ett ovanligt skyddat liv eller nåt?
Micke H Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 "Some men just want to watch the world burn."
Micke H Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Fick ett meddelande på Facebook, där det stod: Если бы мне давали рубль каждый раз, когда я вижу такую красоту, у меня был бы рубль. Översatt från ryska på Google Translate, blir det: Om jag hade en rubel varje gång jag ser en sådan skönhet, skulle jag ha en rubel. 😆
Guitar Nilsson Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Ja det är vi väl alla? Men man kan ju undra om han är lika het irl. Då kanske det blir slagsmål så fort han träffar vem som helst... Har du levt ett ovanligt skyddat liv eller nåt? Vaddå? Nej tvärtom, jag vet mycket väl att det finns ett litet fåtal personer som blir helt galna av ingenting, inbillar sig att alla vill jävlas med dem, att alla är korkade och att de själva är Guds utvalde att berätta för de stendumma människorna hur allting ligger till. De är sällsynta, men de finns!
Guitar Nilsson Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Gissa om jag gjort om "Lugnet efter stormen igen"?
CHAE Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 (redigerat) [...]Betyder det här att du kunde sova längre idag? Det betyder att vi gick upp astidigt och drog hem till västervik så jag kunde träffa farbror doktorn 😑 Skapligt soft besök ändå; fick reda på att jag i alla fall inte behöver köra den där jävla CPAP-utredningen och bli upphookad till en massa mätinstrument 🙂 I dagsläget ser det ut som om jag egetnligen bara skulle behöva lite kemikalier (tippar antigen eter eller opium 😛 ) för att kunna få sova bättre. To be continued... Såg att Mikey Goes Pro återigen gjorde en lite kortare medverkan för nån vecka sen. Det slutade genast illa med skrik skrän och hotelser... Vad ska man säga? Ja jo, jag såg det. Det gick åt helvete tämligen direkt Att han är en bra kille innerst inne? 😆😄☺️ http://www.youtube.com/watch?v=FAPABJd4xos 😳😆 Redigerat 10 september 2012 av CHAE
Neosus Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Gissa om jag gjort om "Lugnet efter stormen igen"? Haha! Dax att sätta en gräns? Låten är riktigt bra! Gillar den! 🙂
Micke H Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Det betyder att vi gick upp astidigt och drog hem till västervik så jag kunde träffa farbror doktorn 😑 Skapligt soft besök ändå; fick reda på att jag i alla fall inte behöver köra den där jävla CPAP-utredningen och bli upphookad till en massa mätinstrument 🙂 I dagsläget ser det ut som om jag egetnligen bara skulle behöva lite kemikalier (tippar antigen eter eller opium 😛 ) för att kunna få sova bättre. To be continued... Till dig eller till ungen?
Recommended Posts