Zakyath Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Hoppas jag har en påse chips som ligger där hemma och väntar på mig
SadamJR Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Hoppas jag har en påse chips som ligger där hemma och väntar på mig Var är du nu då?
Zakyath Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 jep, bankdosan slutade funka. men nu har jag koll på mina miljoner igen och är åter hemma.
Fidden Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 ganska skönt ändå att livestreamningen från sigur ros spelning på bestival ikväll blev inställd. då kan man ju sova istället.
drloop (oregistrerad) Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Sjöng lite idag. Blev rätt ok. http://soundcloud.com/dabene/bobbski-and-dr-loop-your-voice
CHAE Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 (redigerat) 🙂 Snyyyyggt loopis! Redigerat 9 september 2012 av CHAE
Micke H Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Måste ju förstås kontra med en bild på Zorro, in full action: 🥰 :wub:
CHAE Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Dags att sova nu. Simma lugnt och gonatt, längstah! 😄
SadamJR Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Måste ju förstås kontra med en bild på Zorro, in full action: 🥰 :wub: Gillar han att bada?
SadamJR Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Hur gör man stekarveven? Är det ingen som vet?
Zakyath Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Sjöng lite idag. Blev rätt ok. http://soundcloud.co...loop-your-voice skönt sväng va 🙂 Är det ingen som vet? håller din knytna näve rakt upp strax över huvudhöjd och snurrar runt den i en liten cirkel?
Micke H Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Gillar han att bada? Han gillar att leka med vatten. Och att dricka det. Helst i någon slags kombination.
Neosus Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Har testat XLN Audios Pianoplugg. Det blir nog att skaffa den skarpa versionen. Riktigt prisvärt i mina ögon. addictivekeys-test 😑
SadamJR Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Har testat XLN Audios Pianoplugg. Det blir nog att skaffa den skarpa versionen. Riktigt prisvärt i mina ögon. addictivekeys-test 😑 Hur ligger oktaverna demon täcker?
Neosus Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Hur ligger oktaverna demon täcker? Dom högsta oktaverna fattas (från C5 och uppåt) och så är det färre layers än i skarpa versionen. Så riktiga pluggen låter ännu bättre.
SadamJR Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Dom högsta oktaverna fattas (från C5 och uppåt) och så är det färre layers än i skarpa versionen. Så riktiga pluggen låter ännu bättre. Fattar inte riktigt vad det är för skillnad på addicitve piano och studio grand.
Neosus Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Addictive Keys är snarare självaste sampleplayern över Studio Grand, Modern Upright och Mark One! Så man kan köpa nån av dessa eller alla tre. Som jag fattar det.. 😕 Endast Studio Grand kostar 49 Euro vilket är riktigt prisvärt.
Recommended Posts