Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Skrik och skratt har för mycket 2kHz antagligen. På ganska hög dB nivå. Skär i öronen.

😆

Citat som dessa hittas bara på studioforum. xD

Postat

Nästan klar me en ny låt. Rätt crazy. 😄 Skulle vara riktigt schysst me nån feedback på mixen.

drloop (oregistrerad)
Postat

Skaplig målvakt.

Jajamen!

Nästan klar me en ny låt. Rätt crazy. 😄 Skulle vara riktigt schysst me nån feedback på mixen.

Jajamen

Postat (redigerat)

Den känns ofärdig/halvklar! Det jag tror fattas är något slags utstickande riffljud mellan sången.

Nu låter det bara som ett grundkomp och inget mer. Vill ha något mer som sticker ut..

Typ... något som sticker ut.

Sa jag det?

Jorå såatte...

Edit: eller ja.. du skrev ju att den va nästan klar men iallafall du fattar. Det skulle nog lyfta en mix med någonting mer. Tror jag.

Edit2: ...med något ljud som sticker ut. Ja nu har jag tjatat nog om det. 😛

Redigerat av Neosus
Postat

Den känns ofärdig/halvklar! Det jag tror fattas är något slags utstickande riffljud mellan sången.

Nu låter det bara som ett grundkomp och inget mer. Vill ha något mer som sticker ut..

Typ... något som sticker ut.

Sa jag det?

Jorå såatte...

Edit: eller ja.. du skrev ju att den va nästan klar men iallafall du fattar. Det skulle nog lyfta en mix med någonting mer. Tror jag.

Edit2: ...med något ljud som sticker ut. Ja nu har jag tjatat nog om det. 😛

Allright, tack för lyssning och bra feedback Grahn! =) Du har nog rätt att något riff saknas, som sticker ut.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.